Słodki bufet na weselu

Jakiś czas temu w Polsce panował szał na wiejski stół, który był ulokowany najczęściej w wolnym kącie sali weselnej i uginał się z nadmiaru swojskiej kiełbasy, wiejskiej szynki i świeżego szmalca. Kilka lat temu faktycznie było to fajne i takie baaardzo Polskie. Jednak, z biegiem lat, każdy już był na tylu weselach z tym stołem, że szuka czegoś nowego, ciekawego i oryginalnego.
Ja też tak szukałam i miałam na swoim (a w sumie – na naszym) weselu dwa takie „atrakcyjne kąciki”. Jeden z nich to był właśnie słodki bufet ;)

Słodki bufet na weselu


Co powinno się znaleźć w słodkim bufecie?


W organizacji takiej atrakcji dla gości pomogą Wam specjalistyczne firmy zajmujące się tym zawodowo, jednak wtedy koszty rosną w górę. A doskonale wiemy, ze ten dzień i tak już kosztuje majątek. Dlatego warto samemu stworzyć swój słodki kącik.


Słodki bufet, co powinno się w nim znaleźć:


Ciastka i ciasteczka, które zamówiliśmy w cukierni,


Lizaki,


Cukierki z czekoladą oraz landrynki,


Żelki, które nadawały koloru i słodkiego zapachu,


Czekoladki,


Słodki bufet na weselu
Słodki bufet na weselu



Zdecydowanie polecam, goście byli zachwyceni i bardzo sobie chwalili zamieszczone na stole słodycze. Niestety, w tym dniu ani ja, ani Patryk nie znaleźliśmy chwili, aby samemu poczęstować się ciasteczkiem.  Dzień pełen wrażeń, w którym zdecydowanie zegar chodzi za szybko!
Dajcie koniecznie znać, co o tym sądzicie! Byłyście może na weselu, gdzie był zorganizowany słodki bufet?


16 komentarzy:

  1. Jestem wokalistką w zespole weselnym i co sobote jestem na weselu :)) I powiem Ci, że taki słodki bufet ajki ty zaproponowalas teraz jest na co drugim weselu :) a szczegolnie na takim gdzie jest duzo malych brzdacow :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bufet jest wspaniałym pomysłem, przyznam że jeszcze się z takim nie spotkałam.
    Pięknie zdjęcie i suknia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten pomysł, jednak ja wolę tradycyjny wiejski stół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kąciki są rewelacyjne, na pewno jest to pewna atrakcja dla gości bo są to małe spotykane rzeczy. Ja nigdy nie byłam na weselu gdzie można było zobaczyć taki stół. Uwielbiam wprowadzanie nowoczesności. Cudownie wyglądałaś w tym wyjątkowym dniu ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, uwielbiam słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki bufet przemawia do mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nie, taki kącik by mnie zgubił :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm u mnie kiedys bedzie obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne - zwłaszcza te mini babeczki z serduszkami z 1. zdjęcia! :) Raz byłam na weselu, gdzie były wyłącznie torty i bufet z napojami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł z takim słodkim bufetem <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł!!! :)

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) swietny pomysl taki kącik, widziałam tez podobne na chrzcinach czy komuniach. Wygląda to mega uroczo i jest fajnym akcentem. Moja siostra miala taki wiejski stol na swoim weselu w 2005 czyli 11 kat temu i pamietam ze faceci oblegali te kielby, smalce i domowe trunki...majac gdzies swoje partnerki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. L'article était très agréable et intéressant.|obat miom| .semoga source d'inspiration pour le lecteur utile pour les écrivains et les lecteurs. |obat miom|succès toujours pour votre blog.|obat miom|

    OdpowiedzUsuń
  14. Jalan-jalan ke pasar simpang
    nemu sendok dipinggir empang
    hati siapa tak bimbang
    situ botak minta dikepang

    salam sehat untuk anda semua, jangan lupa kunjungi website saya ya gan :) >> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne zdjęcia! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie dania prezentują się naprawdę bardzo apetycznie. Wedle moich ustaleń stoły szwedzkie cieszą się coraz większą popularnością wśród par organizujących wesela. W niedalekiej przyszłości rozkręcam własną firmę cateringową, która będzie dostarczać podobne dania na różnego rodzaju wydarzenia. Zakupiłam już nawet solidne meble bankietowe, które również planuję oferować moim klientom.

    OdpowiedzUsuń