Globy 2013 - przegląd kreacji


Cześć Dziewczyny,

Tegoroczne Globy mamy już za sobą. Co roku z niecierpliwością oczekuje trzech rozdań  nagród Globów, Oscarów i Grammy. Nie tylko dla statuetek i wielkich wygranych, chociaż nie ukrywam, że filmy, które zdobywają najwięcej nominacji czy statuetek bardzo przyciągają moją uwagę i zainteresowanie. Tak samo się stało teraz. 
Jednak, ja oczywiście nie o tym chciałam napisać, tylko o Globowych kreacjach, bo w tym roku były wyjątkowe! Aktorki, celebrytki i piosenkarki „zafundowały” nam prawdziwa ucztę dla oczu! Ja spośród tylu cudownych stylizacji wybrałam swoją ulubioną piątkę, ale wierzcie mi było ciężko!

1.   Na miejscu pierwszy uplasowała się zdecydowanie Heidi Klum  w przepięknej białej sukni od Alexandra Vauthier Couture. Wyglądała bardzo zjawiskowo, stylowo, seksownie i klasycznie. Trafnie dobrane dodatki i nieprzesadzony minimalizm – idealna stylizacja. To niesamowite, że ta kobieta z roku na rok wygląda coraz lepiej!




… ah patrzcie jak można stylowo jeść frytki na gali rozdania nagród!





2.   Kolejną przepiękną suknie założyła Jessica Alba, tak na marginesie jestem ogromna fanką jej urody! Suknia pochodziła od jednego z moich ulubionych projektantów – Oscara de la Renta. Piękny kolor, cudowny krój i idealnie dobrane dodatki! Wiecie, że naszyjnik kosztował 6 mln dolarów?!



3.   Sukienka Lucy Liu wywoła chyba największy szum pośród wszystkich stylizacji. Była ogromna, bardzo oryginalna, kolorowa i odważna! Do tego długi warkocz Lucy, dla mnie bomba! Suknia pochodziła od Caroliny Herrery  ( jako ciekawostkę napisze Wam, że od paru miesięcy jest otwarty butik Caroliny na Krupówkach, wybieracie się na zakupy? Ja już byłam, niestety najtańsza rzecz breloczek od 350 zł wyszłam, oczywiście, z pustymi torbami..)





4.   Sukienka Emilio Pucci wraz z Evą Longorią również wywołały szum zachwytów. Złośliwi dokuczają, że aktorka wraz „ze swoją nogą” chciała powtórzyć sukces Angeliny. Udało się jej? Moim zdaniem nie, ale kreacja jest dość ciekawa, oryginalna na tle pozostałych mdławych stylizacji, o których napisze poniżej.





5.   Ostatnia pozycja, ciężko było mi wybrać, ale padło na Jennifer Lawrence. Jej stylizacja nie odbiła się zbyt wielkim echem w Internecie, jednak ja pragnę ją docenić! Suknia pochodziła z domu mody Dior. Piękny kolor, śliczny krój do tego idealnie dobrane dodatki i śliczna fryzura!



Zachwytu nie wzbudzały, pomimo tego, że ich kreacje były ładne, ale mało zjawiskowe, Jennifer Lopez, Amanda Seyfried, Anne Hathaway, Isla Fisher czy Megan Fox. Wszystkie te Panie, na swoje nieszczęście, wyglądały uderzająco podobnie. Mętnie, nudno i mało zachwycająco. Może za rok zobaczymy je w ciekawszych kreacjach!

zdjęcia: www.pudelek.pl

Która Waszym zdaniem wyglądała najlepiej?

Całuje,

Lina

27 komentarzy:

  1. Czerwona suknia od Diora kupiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heidi i Lucy wyglądały bosko :)
    A Eva w tej sukience strasznie przysadziście i trochę babcienie wyglądała :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba!!! Chętnie zgarnęłaby wszystkie te piękne kiecki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie... żadna mi się nie podoba XD Może jestem zbyt krytyczna, ale w tym roku nie było nic, co wzbudziłoby moje zainteresowanie. A naszyjnik Alby - to dla mnie niesmaczne, wydawać tyle pieniędzy na biżuterię :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za sukienkę Lucy Liu dałabym się pokroić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała piątka bardzo ładna. Najbardziej jednak podoba mi się sukienka Evy Longori - chętnie bym się w taką odziała, no może z mniejszym dekoltem, bo ja nie mam się czym pochwalić ;p
    Jessica Alba wyglądała cudnie, kolor sukienki jest po prostu śliczny. Suknia Heidi Klum również ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie :D Pięknee :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Albę już obczajałam na zeberce.pl, przepięknie się komponuje ten kolor z jej cerą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że najlepiej wygląda Jessica Alba:) Świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy rzeczywiście świetnie wygląda, suknia inna niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alba i Heidi wyglądały powalająco, olśniewająco:) mają dziewiczy gust i klasę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 5 jest the best, mnie denerwują te rozcięcia w sukniach i nogi wystawiane jak w szpagacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne, ale Heidi i Jessica moim zdaniem są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejuś wszystkie wyglądały obłędnie
    Postarały się ;)

    Zapraszam na konkurs
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się Heidi Klum, ale ona ma idealną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreacja Jennifer Lawrence - boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba m się suknia, którą założyła Jessica Alba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kreacja Evy Longori.

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre sukienki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Heidi Klum jest genialna :D Sukienka i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post ♥ Are we following yet? (:

    Kisses*
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie kreacja Evy Longorii ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Foto z wysokiej półki :)
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Eva L. - jej sukienka jest wspaniała i pięknie na niej leży:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jessica Alba chyba zawsze wygląda prześlicznie i ma taki ciepły uśmiech :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń