Wesele w kolorze Tiffany Blue


Uwielbiam wesela z kolorem przewodnim. Szczególnie popularnym, bynajmniej wśród moich znajomych stał się kolor fioletowy. Dla mnie osobiście, trochę za ciemny, aczkolwiek trzeba przyznać, że pięknie się prezentuje w połączeniu z białym. Pomysłów i inspiracji jest wiele. Ja zawsze marzyłam o kolorze Tiffany Blue. Jego odcień i charakter wydaje mi się idealny na tą uroczystość. Jest elegancki, prezentuje się  stylowo. A do tego, słynne pudełeczka z biżuterią Tiffaniego są wiązane wstążką o kolorze ivory. Idealny weselny duet. Ale oprócz tego Tiffany Blue świetnie wygląda również z kolorem szarym czy czystą bielą.

Decydując się na wesele w stylu Tiffaniego, możemy w 100% oddać się fantazji. Na stronie Aliexpress (chiński market) możemy się zaopatrzyć dosłownie we wszystko. 

Tiffany Blue świetnie się prezentuje na paznokciach Pani Młodej, w bukiecie czy też w postaci szpilek. Kombinacji jest wiele! Najczęstszym problem jest zakup dodatków, tak jak wspomniałam wyżej – wystarczy parę rzeczy sprowadzić z Chin. Co znajdziemy w Aliexpress:

- Tiffaniowe słomki do drinków,

- wstążki, o różnej szerokości ( na przykład do zdobina stołów),

- pudełeczka ala Tiffany&Co (w których możemy schowac coś słodkiego dla gości),

- balony,

- koperty,

 - zaproszenia i winietki,

- oraz wiele innych akcesoriów (płatki, serwetki, obrusy itp.) 


Ja jestem zachwycona weselem w kolorze Tiffany Blue ;)
Jednak przy wyborze naszego koloru z TŻ postawiliśmy na inny odcień.

Ciekawa jestem, czy zgadniecie na jaki?;)


36 komentarzy:

  1. Śliczny, ja zastanawiam się pomiędzy tym i malinowym kolorkiem :) A Ty może pudrowy róż?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbima ten kolorek - ja miałam jasny fiolecik u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki, ożywiający kolor. Cudowna inspiracja dla przyszłych Panien Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja biorę ślub nie długo i nie umiem się zdecydować jaki kolor przewodni wybrać, ale pewnie pudrowy róż:) ten robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nigdy nie myślałam o tym, żeby na ślubie był jakiś kolor/motyw przewodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja beęde miała z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten kolorek :-). Mnie osobiście podoba się malinowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek , lubię takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wesele będzie w klimacie morskim. Kolor przewodni to turkus i brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak najbardziej, zjawiskowo to wygląda kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się niezwykle elegancko! Bez wątpienia ten kolor ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie wesele nie czeka jeszcze, ale ładne zestawienie kolorystyczne, bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień, aż miło się patrzy ;) Hmm, obstawiam albo róz, albo złoty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na twój blog trafiłam przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten odcień należy do moich ulubionych! Jeśli miałabym brać ślub jeszcze raz to pewnie bym go wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten kolor:) dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częściej, ja będę wpadać,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolorek mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety.... hmmm abo na szczęście ;) mam to już za sobą ale kolor mi się podoba :) zapraszam częściej do siebie....

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, podoba mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyglada a ja od dawna poluje na takie slomki <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo ładny, ale te wszystkie zdjęcie obok siebie sprawiły, że się "zasłodziłam". Lubię ten odcień, ale nie podoba mi się powyższe zestawienie. Na wesele wolałabym coś ciemniejszego, może nie fiolet, ale coś innego :D W każdym bądź razie jeszcze dla mnie za wcześnie, by się tym martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki troszkę miętowy :) Te szpileczki sama chętnie przygarnęłabym!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na moje oko to miętowy, ale nie jestem profesjonalistką i ufam ci co do jego nazwy.
    Chyba nie spotkałam się do tej pory z weselami z kolorem przewodnim, o jakich mówisz, ale niesamowicie podoba mi się ten pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia i ładny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy jest ten kolor, chociaż ja za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już mam za sobą wesele z kolorem przewodnim :) u mnie to był złoty kolor. A Ty może różowy wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, trafiłam tu przypadkiem i jeszcze nie raz do Ciebie wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam do siebie : http://mojwlasnykraniecswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny kolor, chyba jeden z moich ulubionych na co dzień, chociaż mam wrażenie, że łatwo z nim popaść w stronę tandety - pewnie, jak z każdym. Te ciasta wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor. Idealny na wesele:)

    OdpowiedzUsuń