Bransoletka Michael Korsa

Każda z nas ma hopla na punkcie czegoś innego. I wydaje na to często nie przyzwoite sumy. Ja, zdecydowanie jestem oszczędna jeśli chodzi o kosmetyki, z większości mam po jednej sztuce - fluidy, kremy do twarzy, tusz czy nawet puder. Trochę gorzej u mnie z pielęgnacją włosów. Naiwnie wierzę producentom obiecującym piękne i zdrowe włosy.

Jednak, największą słabość okazuję przy zakupie biżuterii, tak dokładniej przy bransoletkach.

Uwielbiam je nosić, do tego stopnia mam bzika na ich punkcie, że zawsze jakaś trafia na moja listę prezentów świątecznych czy urodzinowych. Znaczną większość dostaje w prezencie. Najczęściej od TŻ, bo też jemu zawsze mogę szczerze  powiedzieć, o czym aktualnie marzę (albo tak dokładniej – o której).

Mam dość sporą kolekcję, na pewno kiedyś się nią pochwalę. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją nową ukochaną bransoletkę od Michael Korsa. Dostałam ją miesiąc temu na święta, wiadomo od kogo ;)

Bransoletka Michael Korsa

Bransoletka Michael Korsa

Bransoletka Michael Korsa

Od rodziców, po obronie magistra, dostałam w prezencie cudowny zegarek Michaela Korsa. Był to mój wymarzony i upragniony model. Gdy go na codzień nosiłam, odczuwałam pewien brak. Zazwyczaj wszystkie zegarki MK są prezentowane w towarzystwie bransoletek. Wówczas, moim zdaniem, lepiej się prezentują. Tak więc, poniekąd, byłam przymuszona do takiego zakupu. Dla dobra zegarka ;)

Bransoletka Michael Korsa

Bransoletka Michael Korsa






P.S. Przepraszam za cieszę na blogu, dopadła mnie grypa :( 

16 komentarzy:

  1. Super zestaw! Też lubię bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bransoletki, ta natomiast niespecjalnie mi się podoba. Ale o gustach się nie dyskutuje, ja ostrze sobie zęby na przykład na Huntery, a dużo ludzi puka się w głowę że tyle kasy za kawałek gumy to głupota;)
    Zegarek piękny za to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka bardzo fajna, a w towarzystwie zegarka prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to u mnie odwrotnie. Co prawda mam mnóstwo biżuterii, ale wyznaję zasadę, że lepiej kupić więcej tańszych modeli, niż inwestować w jeden konkretny (jestem maksymalistką). Ale mam ewidentna słabość do kolorowej kosmetyki c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw! Zazdroszczę :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna :) zegarek mam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, jest nietypowa i to w niej najlepsze!

    Zapraszam na mój najnowszy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Razem świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Razem świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna bransoletka;)!
    gdzie taką znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zdobycz;) Sama mam zegarek MK, nieco inny model, ale zawsze czułam, że czegoś mi do pary brakuje;) Pozdrawiam:(

    OdpowiedzUsuń