Manicure inspirowane Louboutin

Szukając informacji o lakierach Louboutina, przypadkowo odkryłam, że fanki, najbardziej pożądanych szpilek na świecie, poszły o krok dalej. Mianowicie, próbują odtworzyć najpopularniejsze fasony na własnych paznokciach. Wychodzi im to genialnie. Taka propozycja paznokci bardzo mnie przekonuje. Sama, niestety, na razie nie jestem w stanie wykonać podobnego malowania na własnych, mam zdecydowanie za krótkie. Teraz jednak mam cel, i będę zapuszczać paznokcie, bo wersja nude z czerwonym spodem zdecydowanie skradła mi serce. Paznokcie wyglądają subtelnie, estetycznie, a do tego bardzo elegancko.

1. Klasyczny model Louboutina – czarny z czerwonym,


2. Wersja nude, które zdecydowanie najbardziej mi się podoba (zresztą szpilki w tym kolorze również ;))

 3. Kolejne paznokcie, idealne na imprezy, przyjęcia i wieczorowe wyjścia. Bardzo ozdobne i bardzo świecące. 


4. Coś dla odważnych, klasyczna czerń z czerwonym, przyozdobiona ćwiekami. 


 A wiecie kto jest największym miłośnikiem takich paznokci? I poniekąd rozpoczął taki trend?
Adele!

 Na rozdaniu nagród Grammy piosenkarka nie tylko pojawiła się  w szpilkach Louboutina . . miała na sobie również Louboutinowe paznokcie!


24 komentarze:

  1. WOW! Pierwsze widzę taki manicure! Ale zdecydowanie wersja nudziakowa najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już takie mani jak na pierwszym i drugim zdjęciu. Ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, najbardziej podoba mi się wersja numer 2, chociaż sama zdecydowanie bym takich nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na ozdobionie pazurów:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Nie wiedziałam,że tak można malować paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam zamiar takie sobie zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ale sama mam króciutkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Również pierwszy raz spotykam się z takimi paznokciami. Podoba mi się czarny z ćwiekami, mimo, że jest ekstrawagancki i raczej niepraktyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością skusiłabym się na klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra, ale jak je wykonać? Najpierw pokryć płytkę dobrze kryjącym czerwonym lakierem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonym lakierem malujemy paznokieć od spodu :)

      Usuń
  11. Ha bardzo interesujące, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł, wzór nr 1 jak dla mnie najlepszy, lubię połączenie czerni i czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają takie paznokcie, nie widziałam wcześniej takich ;3

    http://wekablogpf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i ostatnia wersja jak dla mnie najlepsza. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają cudownie. Najbardziej podoba mi się czarno-czerwona wersja.

    OdpowiedzUsuń