Spersonalizowany case na telefon

Jest przedmiot, który robi prawdziwą furorę. I nie, nie jest to bluza z logo Gucci, czy buty Louboutin -  a skórzany case na Iphone. Alexa Chung, Kendall Jenner, Cara Delevingne, Beyoncé, Hailey Baldwin, Jourdan Dunn, Taylor Hill i wiele wiele innych gwiazd posiada praktycznie te samo skórzane etui na swój telefon.


Chaos Case

Etui jest wykonane ze skóry, ma prosty design i jest dostępne we wszystkich kolorach. Case można zamówić spersonalizowany ze swoimi inicjałami. Przykładowo Cara Delevnigne ma niebiskie etui i z czarnymi literami "CD". Popularne są też napisy w stylu: "Ugh!" i "Blah!". Ceny akcesoriów wahają się od £145 do £188 .

chaos case


Wszystkie case marki Chaos znajdziecie na tej stronie :

Modzie na spersonalizowane etui na telefon uległa nawet Victoria Beckham.  Miłośniczka minimalizmu i prostoty swój case kupiła na stornie Willow of London. Za rozsądniejszą cenę £ 40. Osobiście uważam, że są bardzo fajne, praktyczne, i wedle naszego uznania, albo bardziej kolorowe i szalone, albo tak jak w przypadku Vicky - klasyczne. W Internecie możemy znaleźć kilka sklepów oferujących możliwość stworzenia własnego spersonalizowanego etui ;)


Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takim case na IPhone?




25 komentarzy:

  1. Dla mnie idealny :D Ci miesiąc zmieniam etui na telefon i świetnie się bawie przy zakupie nowego :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny idę sprawdzić co mają na tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, chętnie postawiłabym na swój inicjał, super są

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny :) !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kochana!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne etui :D
    Super wyglądają :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Etui na telefon w cenie 140 funtów, to zdecydowanie nie dla mnie. Zresztą 40 funtów też wydaje mi się wygórowaną kwotą :) Zdecydowanie wolę te tańsze, za jednego czy dwa dolary z Alliexpress :D Choć może nie są tak trwałe, to dla mnie etui na telefon nie jest przedmiotem, w który warto inwestować takie duże pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, zaraz biegnę sprawdzić co tam jeszcze jest fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mala rzecz a cieszy :))) zawsze sie zastanawiam ile jest we mnie malego dziecka .....okazuje sie,ze bardzo duzo :)))) bo Twoj post z etui mnie zachwycil :)))) Juz wiem co kupie,zeby sprawic sobie radosc :)))) pozdrawiam serdecznie ,Renata

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie! Ale jak na moje oko zdecydowanie za drogo jak za cenę etui na telefon, które w sumie zmienia się dość często.

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui, bardzo fajna sprawa, tylko szkoda że cena wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł :) Może kiedyś skuszę się, puki co rozglądam się za nowym telefonem, bo obecny powoli kończy żywot ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądają, ale ceny dość wysokie, zdecydowanie wolę wybrać większość ilość za dużo tańszą kwotę na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tbh im so bless to read this information, its so helpful us -> cara jitu penyembuhan diabetes dengan cepat

    OdpowiedzUsuń
  15. i just cant bellieve this situation if this was happened in your life check this worried news -> obat muntaber

    OdpowiedzUsuń
  16. this information is very good and add new knowledge, hopefully can be useful and always given smoothness amiiin obat hernia tanpa operasi, obat hernia untuk semua usia, obat hernia resep dokter, obat hernia sampai tuntas,

    OdpowiedzUsuń
  17. ja woe zdecydowanie gdy mój telefon jest bezpieczny OnePlus 5 szkło hartowane to dla mnie najlepszy wybór. Tyle razy co zniszczyłem już telefon to się aż w głowie nie mieści.

    OdpowiedzUsuń