Szal z czaszkami

Cześć Dziewczyny,


         Za parę tygodni wyjeżdżam do Włoch. Już się nie mogę doczekać, ale mam jeden mały problem. Co ja mam ze sobą zabrać? ;) Od kilku tygodni ta myśl spędza mi sen z powiek. Po poprzedniej wiośnie zrobiłam solidny porządek w wyniku którego, zawartość mojej szafy zmalała o 70%.


         Więc teraz pilnie poszukuje ubrań, jak na złość, z kolekcji oferowanych przez sieciówki - nie wiele mi się podoba, a o promocjach póki co, mogę pomarzyć ;))

        Jedynie w Housie, pokusiłam się o parę rzeczy ;) T-shirt z wymownym, jak dla mnie, nadrukiem musiał być mój! <3 Nie mogła sobie odmówić szala z czaszkami ala McQueen! Odkąd żakiety stały się modne, zostałam ich bezwarunkowa fanką. Są uniwersalne, pasują do dżinsów i spódniczek. Genialnie się spisują w stylizacjach eleganckich, ale nie tylko - w sportowych również. Pasują do mnie i do mojego stylu ;) 




A jak Wam idą wiosenne zakupy?
Całuje,
Lina

34 komentarze:

  1. zazdroszczę wyjazdu do włoch, to musi być niesamowite przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze, świetne ciuchy! wszystko mi się podoba, razem i z osobna ;) i jakie miodowe ceny! masz oko dziewczyno.

    dziękuję za życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. T - shirt i szal są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zakupy, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ubrania, szczególnie bluzka i szal :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszulka jest świetna! :)
    zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raczej staram się nie robić zakupów w najbliższym czasie, bo moja szafa na mnie krzyczy :) Zakupy bardzo ładne, marynarka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu :) Koszulka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka jest świetna! Ja czekam na ogromną paczkę z ciuchami :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, wszystko mi się podoba !!! Koszulka i szal mega ;) Żakiet śliczny. A ja dziś zajrzałam do chińskiego centrum i zakupiłam 2 pary legginsów, koszulkę, gumkę z kokardką i sztuczne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna jest ta koszulka! Powiadasz, że w house takie są! Będę musiała się tam udać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w to nie wierze, że idzie znaleźć coś konkretnego w Housie, myślałam, że to sklep dla nastolatek :))

      Usuń
  12. koszulka I apaszka z czaszkami swietne!
    wlasnie takiej szukam
    caly czas nose swoja czarna z czachami I szukam czegos na wiosne
    u mnie dzis o kremie florina I zestawie pedzli z hakuro
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nigdy nie zaglądam do House, ja w ogóle ma ciuchowa jestem, a z sieciówek moją wierność zapewnił sobie Orsay - kuponami, rabatami, bonami urodzinowymi dla klubowiczów....
    Zazdroszczę wyjazdu do Italii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czachy to mój ulubiony motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta koszulka:D mnie całkiem dobrze idą zakupy, zwłaszcza te apaszkowe i chyba już będzie pogoda by je wykorzystać do płaszczyka:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny żakiet:) Jutro zajrzę do House'a i może taki kupię. A były jeszcze jakieś inne kolory? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, chyba jeszcze z 4 kolory między innymi koralowy;)

      Usuń
  18. te czaszki są genialne. Sama mam kilka apaszek z tym motywem, ale ta jest wyjątkowo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie niestety rowniez nowe kolekcje nie przemawiaja. Biegalam po sklepach, zagladalam, przymierzalam i cienko z zakupami :-/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczegolnie chusta przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko bardzo mi się podoba :) Kolor żakietu jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiałam się teraz lepiej tej koszulce przyjrzeć ;) świetna jest!
    z resztą żakiet i chusta też
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka fajna ta koszulka, też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te ubrania i dodatek, nie pogardziłabym nimi :)
    Oj jest, jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy.
    Ciekawe kolorki *.*
    Wiosenne zakupy bardzo dobrze ;)
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. i szal i koszulka jest super ;) w Hausie zawsze można znaleźć coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny szal i t-shirt:) marynarka ma świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń