Torebka Wittchen z kolekcji ELEGANCE

Wittchen to polska marka ekskluzywnej galanterii skórzanej. Jest już na rynku prawie trzydzieści lat, słynie głównie z produktów wytwarzanych ze skóry naturalnej licowej. Wittchen to rodzinna firma, a logo naszkicował sam właściciel marki. Wyroby charakteryzują się eleganckim stylem oraz ręcznym wykonaniem każdego produktu, które gwarantuje ich najwyższą jakość. Wittchen to marka, która stawia na perfekcyjne szycie i dbałość o jakość każdego detalu. Otworzonych zostało już 50 salonów w najlepszych galeriach w kraju i wiele na rynkach Europy Wschodniej.

Torebka Wittchen

Torebk Wittchen z kolekcji ELEGANCE

Torebki oraz akcesoria z kolekcji Elegance to klasyczne, stylowe i ponadczasowe modele z nutką ekstrawagancji. Nowa kolekcja trafia do sklepów tylko dwa razy do roku - w sezonie wiosna/lato oraz jesień/zima. Jest jeszcze kilka innych linii przykładowo kolekcja miejska Young- kolorowa, pełna wzorów dedykowana młodszym klientkom,  czy Da Vinci najbardziej ekskluzywna linia z wytłoczonym logo Wittchen. Moją torebkę kupiłam kilka tygodni temu. Jest dokładnie taka jak sobie wymarzyłam. Średniej wielkości listonoszka, w kolorze czarnym z elementami złotymi. Z przodu i z tyłu posiada kieszeń zamykana na magnetyczne zapięcie. Wewnątrz znajdują się dwie kieszenie zamykane na suwak oraz miejsce na telefon komórkowy. Jest bardzo pojemna, a dzięki przemyślanej , łatwo utrzymać w niej porządek. Całość przykryta jest klapą zamykaną na metalowe zapięcie. Dodatkowo jest regulowany pasek. Do zakupu dostałam sygnowany przez markę Wittchen indywidualny Certyfikat Autentyczności oraz woreczek przeciwkurczowy. Torebka została wykonana ręcznie z naturalnej skóry licowej.

Mój model to ten -> Torebka Wittchen Elegance 83-4e-468-1.
Cena: 599 zł


Torebka Wittchen

Torebka Wittchen z kolekcji ELEGANCE

Torebka Wittchen z kolekcji ELEGANCE


Torebka Wittchen z kolekcji ELEGANCE


Torebka Wittchen z kolekcji ELEGANCE



Torebka Wittchen

Jestem zachwycona jakością wykonania tej torebki, już planuję zakup kolejnej! ;)

29 komentarzy:

  1. Piękna, chyba rozważę jej zakup. Bardzo lubię produkty tej marki bo są eleganckie i mają świetną jakość. Mam jedną torebkę Wittchen typu listonoszka i pomimo, że kupiłam ją jakieś 5 lat temu, nadal jest w idealnym stanie, a noszę ją dosyć często. Na mikołaja dostałam portfel tej firmy i też jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię produkty tej marki. Na portfel chyba tez się skuszę ;)

      Usuń
  2. Piękna torebka i bardzo by mi się przydała :-) Cena nie jest niska, ale za jakość się płaci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna też lubię torebki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka. Wygląda solidnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jest piękna, mam słabość do torebek, a ta wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna - sama chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest przepiekna W mojej kolekcji brakuje wlasnie takiego klasycznego czarnego modelu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wygląda super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre modele mają ładne natomiast nie wiem czy byłabym w stanie tyle zapłacić za torebkę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie firme Wittchen:) za ich jakosc i ponadczasowy styl.Pozdrawiam

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka must have! Taka, która powinna znaleźć się w każdej kobiecej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest przepiękna, ale nie dałabym za nią tyle pieniędzy ;).
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. this news still makes our life be greater and healthier than before -> obat herbal penyakit kardiovaskular

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna torba, jeszcze do niedawna kupowałam jedynie markowe torebki skórzane, ale ostatnio koleżanka przekonała mnie do modnych i funkcjonalnych torebek sylikonowych. Muszę przyznać, że są one bardzo oryginalne - praktycznie codziennie ktoś zwraca na nią uwagę. Mój model udało mi się zakupić w bardzo atrakcyjnej cenie w pewnym sklepie internetowym. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, torebkę noszę praktycznie codziennie już od roku, a jej stan nadal jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taką klasykę! Im jestem starsza, tym sięgam po bardziej klasyczne propozycje i po modele lepszych firm. Wolę mieć kilka sprawdzonych torebek w swojej szafie, niż wielką ogromną kolekcję. Kupuję też coraz częściej droższe torebki, ponieważ wiem, że mogę cieszyć się nimi na długie lata. Tańsze torebki również są piękne, ale niestety po kilku wyjściach najczęściej się psują. Lepiej dołożyć do lepszego modelu niż naprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, klasyczka torebka, która będzie pasować do większości stylizacji.
    ---------------------------------------------------
    https://tanielajki.pl/produkt/like-na-instagramie/

    OdpowiedzUsuń