Instax mini 8

Od kilku lat na polaroidy panuje prawdziwy szał. Jest to gadżet, który cieszy oko swoim słodkim wyglądem i pozostawia nam niesamowita pamiątkę w postaci natychmiastowych zdjęć. W czasach, gdy aparaty mamy wmontowane w telefonach, komputerach, tabletach - ten vintage polaroid ociera się wręcz o magię. Idealnie nadaje się do fotografowania osób czy krajobrazów, które chcemy ze sobą zachować na dłużej :)

Ja jestem szczęśliwą posiadaczką białego Instaxa mini 8. Wykonałam nim już wiele zdjęć, więc z pełną odpowiedzialnością mogę Wam dzisiaj napisać o tym gadżecie - warto w niego inwestować, czy nie?

Polaroid



Cena zdjęć

Jedno jest pewne - czy się opłaca kupić instaxa i wykonywać nim zdjęcie ? NIE. Wkłady są drogie, jedno zdjęcie kosztuje od 2 -3 złoty. Jakość też pozostawia wiele do życzenia, zdjęcia raz są prześwietlone innym razem zaś niedoświetlone. Jeżeli jesteś racjonalistką, to zdecydowanie odradzam zakup, możesz być niezadowolona i żałować po czasie zainwestowanych pieniędzy.

Za aparat płaciłam około 300 złoty, a dziesięć zdjęć to koszt 30 złotych.

Polaroid

Polaroid


Instax mini 8, przyjemność robienia zdjęć


Jeżeli, tak jak mi, daleko ci do racjonalizmu i najpierw kupujesz, a potem się zastanawiasz czy potrzebujesz- to zdecydowanie polecam. Jest to gadżet, który rozpieszcza mnie swoim vintage wyglądem, a robienie zdjęć to czysta frajda! Po każdym pstryknięciu, trzeba kilka minut odczekać aż ukaże się fotografia. To bardzo ekscytujący moment, a powolne pojawianie się obraz jest dosłownie - magiczne!

Instax mini8 nadaje się do dwóch typów zdjęć: modnego robienia selfie oraz w świetle dziennym do fotografowania krajobrazów.
Dla mnie jest to absolutny hit, zdjęcia są wielkości karty kredytowej dzięki czemu możemy je nosić zawsze przy sobie w portfelu. Producent również przygotował dla posiadaczy odpowiednie albumy do przechowywania fotografii.

Polaroid


Polaroid



Ciekawa jestem Waszej opinii o Instaxie, posiadacie ten gadżet? ;)

18 komentarzy:

  1. nie posiadam, ale bardzo mi się marzy taki aparat :) chociaż na półce stoi u mnie Polaroid 635, niestety nieczynny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jestem mega zadowolona! Choć tak jak mówisz kupno wkładów do zdjęć to ból dla mojego portfela chociaż dzięki temu doceniam każde zdjęcie nawet te, które nie do końca wyszło :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo uroczo, a zdjęcia, które od razu możemy wziąć do ręki, cieszą na pewno bardziej niż na karcie pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo iż zdjęcia nie są najtańsze uważam że robienie zdjęć tym aparatem to super frajda : ) samo zdjęcie jest świetna pamiątką nawet jesli nie jest w świetnej jakości : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy byłabym w stanie wydać na taki gadżet tyle pieniędzy, ale domyślam się, że robienie nim zdjęć musi być naprawdę świetną frajdą - no i co zdjęcie na papierze, to na papierze, nawet jeśli nie najlepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajny gadżet ja jednak cieszę się swoją lustrzanką. jej jedyną wadą jest waga. Szczególnie przeszkadza przy długich wycieczkach , zwiedzaniu, chodzeniu po górach, ale zdjęcia wychodzą rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gadżet, mimo to jeszcze go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki genialny! Na wakacje jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zdjęcie są takie drogie. Mało opłacalny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się tego typu aparat, właśnie jako taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten gadżet za jego wygląd cudowny, za jego zdjęcia i za tyle wspomnień na fotografi, które można wywołać od razu i cieszyć się z niego. Aparat jak za tak niską cenę działa cuda i jest popularny w środowisku, czasami mam wrażenie, że jest marzeniem większości ludzi.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy jest ten aparat. Chciałabym go, ale po drodze mam jeszcze dużo innych fotograficznych "życzeń i marzeń". :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabaweczka, ale ja wolę cięższe sprzęty hihih

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś mocno się nad nim zastanawiałam, teraz sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam małe pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Kiedy robisz zdjęcia krajobrazom to na jaki tryb ustawiasz aparat? Moje wychodzą przeswietlone i ciemne zarazem z rozmazanymi bokami :/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń