Szampon i odżywka Hair Jazz

Te z Was, które śledzą mnie już znacznie dłużej, doskonale wiedzą, że o długich włosach marzę już od dawna. Niestety, częste farbowanie i stylizacje z użyciem gorąca sprawiały, ze stałam w miejscu. Koniecznie musiałam co trzy miesiące podcinać włosy, tracąc wtedy całą długość, którą uzyskałam . I tak po roku praktycznie stałam w miejscu.

Szampon i odżywka Hair Jazz


Hairr Jazz, kosmetyki przyspieszające porost włosów


Za kila tygodni minie już pół roku, jak nie farbuję włosów, dzięki czemu wreszcie widać jakąś konkretną różnicę. Oprócz tego odstawiłam prostownicę na rzecz suszarki . Ale do wymarzonego efektu brakuje mi jeszcze z 20 centymetrów.
Skuszona obiecującymi efektami postanowiłam  na własnej głowie przetestować kosmetyki Hairjazz ;)

Szampon i odżywka Hair Jazz



Francuska firma Institut Claude Bell obiecuje następujące rezultaty:

Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,

 Bardziej miękkie i błyszczące włosy,


Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,

Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,


Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów,

Narazie szampon i odżywkę użyłam tylko dwa razy, mają przyjemny zapach i z łatwością rozprowadzają się na włosach. Produkty stosuję tylko na skórze głowy, a na pozostałą długość nakładam poprzednio używane kosmetyki. Zarówno szampon jak i odżywkę staram się trzymać około dwie, trzy minuty na włosach. Jestem bardzo ciekawa efektu po miesiącu!

Aktualnie mój naturalny odrost wynosi siedem centymetrów, a długość włosów 28 centymetrów.

Nic mi innego nie pozostało, jak cierpliwe czekać na wyniki!  



Szampon i odżywka Hair Jazz


13 komentarzy:

  1. koochana dluugie wlosy az takie fajne nie sa :)) ciagle sie placza, przeszkadzaja, mam i wiem co mowie :) hahah a tak na powaznie to powodzenia w zapuszczaniu :) a o tych produktach jeszcze nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na efekty, bo moje włosy też wołają o pomoc. a marzą mi się dłuuuuugie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki;)Owocnych testów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektów, mam nadzieję że będą zadowalające:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach no właśnie chciałabym żeby moje już rosły szybciej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuu, alkohol w składzie? To nie wróży nic dobrego :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, cena jest naprawdę wysoka, ale jeśli się sprawdzą u ciebie to może sprawię sobie taki prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o nich ale produkty ciekawe poczytam wiecej o nich

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące kosmetyki, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz je widzę i słyszę o nich

    OdpowiedzUsuń
  12. O artigo foi muito agradável e interessante(obat miom).semoga servir de inspiração para o leitor útil para escritores e leitores(obat miom). sucesso sempre para o seu blog.(obat miom)

    OdpowiedzUsuń