Kolczyki złote GUESS

Czy Wy też tak macie, że Wasza lista MUST HAVE wiecznie się poszerza? Ledwo, pozbędę się jednej pozycji, a już mi wskakują następne piękne wręcz wyśnione rzeczy, które koniczynie chciałabym mieć. Jestem pewna, że z podobnym problemem borykała się Carrie z serialu "Seks w Wielkim Mieście".



Kolczyki Guess


Kilka miesięcy temu, odkryłam, że brakuje mi małych złotych kolczyków, które mogłabym nosić ze swoim złotym zegarkiem. Nie byłam zainteresowana kupnem biżuterii z prawdziwego złota, ani w drugą stronę - biżuterii z H&M, która po kilku godzin noszenia zostawia po sobie ślad w postać brudu..

Wybór padł na biżuterię firmy Guess, bo jakość z ceną idą w parze. Kolczyki, które kupiłam są ze stali szlachetnej antyalergicznej wraz z kryształkiem Swarovskiego, w kolorze żółtego złota. Dostałam do nich certyfikat, świadczący o oryginalności produktu oraz woreczek przeciwkurzowy. Namiastka luksusu za przystępną cenę ;)

Kolczyki z firmy Guess mam już od kilku miesięcy, zakładam je praktycznie dziennie. Kompletnie nic się z nimi nie dzieje. Pomimo tego, że zdarza mi się w nich kąpać, nadal wyglądają perfekcyjnie :)


Kolczyki złote Guess

Kolczyki złote Guess

Kolczyki złote Guess


20 komentarzy:

  1. Faktycznie. Sama nie mam takich klasycznych, złotych kolczyków, które będą do wszystkiego pasować. Te są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę takie same. Za chwile będę szukać :). Najlepsze, że właśnie czekam na złoty zegarek, który wczoraj zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pisany post, i bardzo ładny przejrzysty blog. Co do samego bohatera postu nie do końca w moim stylu, ale nie ukrywam że są słodkie i śliczne. :) Również chętnie poszerze moją osobą grono twoich obserwatorów. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. unikaty! ;)
    zapraszam do mnie na artystyczny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki, świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są <3 Zakochałam się w nich absolutnie. Uwielbiam kolczyki złote wkrętki są dla mnie najwygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawe Kolczyki musze przyznać. Niestety nie do końca mój styl, ponieważ ja raczej wolę jakieś eleganckie wzory, takie jak na przykład te ze sklepu Pakamera. Polecam wam do nich zajrzeć ponieważ ofertę mają na prawdę bardzo ciekawą

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolczyki jednak ja nie noszę złota i nie za bardzo mi się podoba napis na przodzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę robią wrażenie :) Mnie się podobają właśnie złote kolczyki Też musiałabym kupić sobie jakąś nową parę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki chociaż ostatnio bardzo podobają mi się kolczyki handmade i takie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też głównie na różnego rodzaju okazję dostaję Kolczyki. Mam nawet dość pokaźną kolekcję :) ale jednak wolę srebro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biżuteria :) Też jestem zwolenniczką złotej biżuterii i mogłabym ją nosić każdego dnia. Niemniej jednak, ważna jest dla mnie jakość - tak aby służyły mi przez długi czas, a nie tylko na chwilę. Dlatego bardzo lubię ofertę sklepu https://www.pakamera.pl/kolczyki-0-1819.htm Mam od nich kilka rzeczy i wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam złotą biżuterię więc i te kolczyki również bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń