Moje Rzymskie wakacje

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj zaczynają się dla mnie wakacje! Na ponad tydzień wyjeżdżam do Włoch. Połowę czasu spędzę w cudownym mieście – Rzymie, a drugą połowę w Toskanii - dzięki której, wstąpię najbardziej do najbardziej romantycznego miast (Romea i Julii) – Verony. 


          Co do wyjazdu mam pełno planów, zaczynając od zwiedzenia najbardziej popularnych miejsc we Włoszech, po te dla turystów mniej znane (klimatyczne zakątki), kończąc, oczywiście, na sklepach i zakupach.

          Pierwszy raz w życiu planuje zajrzeć do butika Louboutin (przyrzekłam sobie, że muszę jedną parę szpilek chociaż przymierzyć!). Nie ominę obojętnie Armaniego, Dior, Chanel, Jimmiego Choo czy Luisa Viuttona. Oczywiście, jeśli tylko dam radę, będę pisać ;)
         Do zwiedzania Rzymu zachęciła mnie Audrey Hepburn i film „Rzymskie wakacje”.

Planuje, tak jak Audrey:
 ~ Zjeść loda na schodach hiszpańskich, koniecznie w tym samym miejscu, co moja ukochana aktorka!


~ Spróbować swoich sił na skuterku, ale nie planuje wjeżdżać w tłum jak Audrey! ;)


~ Zaciągnąć mojego P. do ust prawdy (wszystko wyjdzie na jaw hi hi :))


~ Koniecznie wybrać się na zabawę taneczną na świeżym powietrzu


~ I ostatnie marzenie -  napić się szampana w restauracji Rocca – mój Kochany już mnie zaprosił ;))


Kategorycznie nie planuje: odwiedzić Rzymskiego fryzjera i wdać się w bojkę na zabawie ;))




Całuje,
Lina

P.S. Oczywiście bloga nie opuszczę - notatki są już przygotowane! ;)

38 komentarzy:

  1. Ale świetnie! Życzę udanego wypoczynku i żeby udało Ci się spełnić te marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne wakacje!!! Życzę udanego wyjazdu i odhaczenia wszystkich punktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja Ci zazdroszczę! :)) Wypoczywaj i przywieź dużo zdjęć :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że szykuje się przyjemny wyjazd ;) Liczę na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ;)Życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baw sie dobrze i koniecznie zdaj relacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zazdroszczę :)
    I czekam na zdjęcia, dużo zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę! Też mielismy w planach Włochy, ale jeszcze nie zdecydowalismy gdzie się wybierzemy na urlop.
    Kocham ten film, Audrey jest w nim przesliczna, szczególnie kiedy scina włosy, z króciutką grzywką jej do twarzy. Uwielbiam też strój, który miała na sobie, rozkloszowaną spódnicę i białą bluzkę z podwiniętymi rękawami, do tego apaszka. Mam zamiar ubrać się tak chociaż raz tego lata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie! Też miałam plan jechać w tym roku, ale nic z tego nie wyszło ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym bardzo chciała pojechać do Włoch... Ale bardziej do Francji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetnie! W takim razie życzę udanej podróży, uważaj na siebie i korzystaj ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Audrey uwielbiam wszystkie filmy z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach cudownie, co tu dużo pisać - korzystaj ze swoich włoskich wakacji na maksa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, zazdroszczę!
    Toskania.. ehh, wspaniale.
    Baw się świetnie i przyjedź z głową pełną fantastycznych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże tak bardzo Ci zazdroszczę!
    Cóż za szczęście. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ci dobrze! udanego wyjazdu i spełnienia wszystkich życzeń i zachcianek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego wyjazdu! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym chciała wyjechać do Włoch :) udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego odpoczynku :) Po powrocie zapraszam Cie na rozdanie u mnie na blogu. Wygrywają aż 3 osoby, jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego odpoczynku :D.
    Fajnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. wycieczka śladem Audrey.. cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci zazdroszczę ! ;) Udanego wyjazdu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczę, plany masz świetne! udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Plany są świetne :D Gdyby mi się chciało wymyśleć ;d hahah ♥ Miłego odpoczynku :D
    Pozdrawiam :D
    + zapraszam do siebie : 333
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo ; 33

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten film chyba nawet bardziej niż Śniadanie u T. Włoch szczerze zazdroszczę, zwłaszcza Toskanii

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana miłego wyjazdu ! zazdroszczę ci :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ach nawet nie wiesz jak CI zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale zazdroszczę! W taki razie udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się doczekać opowieści i zdjęć z wyjazdu ;)!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Audrey oraz film o którym wpsominasz również bardzo lubię inne produkcje z jej udziałem. Miała niesamowity talent, wrodzony wdzięk i delikatność. Oglądać ją to przyjemność :) W Rzymie nie byłam, ale Toskania przepiękna! Udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę udanego pobytu we Włoszech! Sama z chęcią bym się gdzieś wybrała, ale niestety - studia mi na to nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń