"Wielki Gatsby" - ekskluzywne lata 20

Cześć Dziewczyny,


         „Wielki Gatsby” do polskich kin trafi dopiero 17 maja, a szum wokół tej produkcji nie ustaję. Jest to opowieść osadzona w latach 20 o nieszczęśliwej miłości. Niezbyt często zaglądam do kina, ale tego filmu nie przepuszczę. Dlaczego?


         Ponieważ, niewątpliwie będzie to uczta dla oczu. Największe nazwiska mody tworzyły stroje. A projektowanie kostiumów na wzór lat 20, to dla Prady czy Miu Miu, raj: dużo elegancji, szyku, stylu, klasy, przepychu i bogactwa. 


         Gdyby dla kogoś te dwa domy mody były trochę za mało przekonujące, aby wybrać się do kina, to biżuteria od Tiffaniego&Co powinna już postawić kropkę nad i ;)

                Nie muszę chyba dodawać, że w żadnym wypadku, nie jest ona ani skromna, ani delikatna? ;)


Bajeczna wystawa Tiffaniego prezentująca biżuterię z filmu

         Jest to film w którym nie tylko będziemy podziwiać wspaniałą rolę Leonardo Di Caprio (ubranego w garnitury Brooks Brathers- widok bezcenny;)) i Carey Mulligan, ale przede wszystkim 125 milionów dolarów! Tak moi drodzy, tyle kosztowało producentów przeniesienie bohaterów do wspaniałych lat 20 ;) 


Ja się koniecznie wybieram do kina!
Całuje,
Lina

31 komentarzy:

  1. ja też pójdę na to do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :d. Ale nie w moim stylu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy pojde do kina, ale film wydaje sie dosc ciekawy, zwlaszcza przez ta zmiane epoki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiscie, że lata 20-ste to cud, miód i malina:) To trzeba zobaczyć, choćby dla samych strojów i scenografii. Sukienki na rysunkach: zielona jest boska, i ta ostatnia (bordowo-sliwkowa powiedzmy).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik z pereł jest boski!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zachwycił pierścionek z perłami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuetriaaaa - nieziemska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam zwiastun i też byłam zauroczona strojami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu zakochałąm się <3

    cieszę się że podoba się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze, ale chętnie się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy się wybiorę, bo sama fabuła niezbyt mnie pociąga, ale uwielbiam styl tej epoki

    OdpowiedzUsuń
  12. Już czekam na ren film! jestem baaaardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na pewno się wybiorę do kina na ten film, czuję, że bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może to będzie na skalę Titanica?:D zachęciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo film zapowiada się ciekawie! Pewnie się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie wiem czy wybiorę się na ten film do kina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zacheciłas mnie do tego filmu a wczesniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez Ciebie właśnie zaczynam odliczać dni do 17 maja! Na pewno pójdę obejrzeć ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek jest pięęękny :) Samym filmem się nie interesowałam, jakoś dużo spraw ważnych przechodzi mi koło nosa ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się taki styl w męskich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik z pereł jest prześliczny! A na film może i ja się wybiorę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O coś czuję, że też się na to wybiorę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam modę lat 20tych.
    A czytałaś może książkę Kinselli "Twenties girl" (polski tytuł chyba "Miłość w stylu retro")? Taka zabawna, prosta "literatura w spódnicy", ale sporo tam odniesień do mody. Mogłaby Ci się spodobać :)
    http://www.sophiekinsella.co.uk/books/stand-alone-novels/twenties-girl/

    Bardzo fajny blog, btw.
    Pozdr. J.J.

    OdpowiedzUsuń