Bransoletka Pandora Moments

Od kiedy tylko pamiętam zawsze marzyłam o bransoletce z Pandory. Najbardziej fascynowała mnie unikalność każdej bransoletki . Wyjątkowe dobieranie charmsów odzwierciedla charakter każdej z kobiet. Idealnie podkreśla różnorodny, indywidualny styl!

Dlatego jak tylko dowiedziałam się o zbliżającej się promocji w sklepach Pandora, nie mogła postąpić inaczej, jak po prostu wybrać swój model bransoletki, który będzie mi towarzyszył przez resztę życia.
Bransoletka Pandora

Bransoletka Pandora Moments


Pandora od ponad dwudziestu lat produkuje ręcznie wykonywaną biżuterię. Oryginalne elementy są tworzone z niesamowitą starannością , dzięki czemu to unikalna już w dzisiejszych czasach cecha. Każdy element jest wykonany tylko i wyłącznie ze szlachetnych metali, a produkty są ozdabiane naturalnymi bądź syntetycznymi kamieniami.

Mój model, to srebrna bransoletka Moments z zapięciem w kształcie serca ozdobiony cyrkoniami. Zdecydowałam się na ten wzór ponieważ, nim kupię sobie pierwszego charmsa, minie trochę czasu, a dzięki dekoracyjnemu zapięciu na ręce prezentuje się po prostu przepięknie!


Bransoletka Pandora

Bransoletka Pandora

Bransoletka Pandora

Bransoletka Pandora
W ten weekend, od pierwszego do trzeciego kwietnia, w sklepach Pandora jest promocja - "dwie bransoletki w cenie jednej" – tak więc, pozostaje tylko znalezienie chętnego kompana na zakupy. Warto się spieszyć, promocja trwa do wyczerpania zapasów!

 

23 komentarze:

  1. Ojej nie wiedziałam, że to cudo moze być z serduszkiem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepięknie, chociaż jestem trochę zrażona do Pandory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Ale przyznam szczerze, że szczególnie zachwyciły mnie te wspaniałe róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje z takim zapięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! z chęcią bym ją widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje z tym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest możliwość kupna bransoletki z zapięciem na serduszko. Jest ślicznie!
    PS. Obserwuję, pięknie tu masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna jest :) :)
    Ile kosztowała ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie kosztuje 319 złotych, w promocji 160 :)

      Usuń
  9. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką bransoletki Pandora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrzeba nawet żadnych zawieszek, bransoletka już jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post, I love the Pandora fashion.. Lovely blog! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka jest śliczna! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja swoja pandorę dostałam od mojego partnera i teraz przy różnych okazjach dostaję od niego charmsy co czyni ją wyjątkową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, pisałaś mi, że marzysz o takiej kurteczce byłam w bershka i znów są takie katanki :) musisz zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria może być świetnym pomysłem na prezent, dlatego wszystkim zainteresowanym tematem chciałbym polecić sklep internetowy - https://www.blingart.pl/ . Według mnie jest to najlepszy sklep z bransoletkami grawerowanymi w Polsce.

    OdpowiedzUsuń