Ankieta weselne

Na ankiety weselne od jakiegoś czasu jest prawdziwy szał. To świetna opcja dla osób, którzy niedrogim sposobem, chcą urozmaicić przyjęcie weselne. Są świetną formą pamiątki dla nowożeńców, jak i wesołą atrakcją dla gości. W Internecie znajdziecie wiele różnych modeli, z przeróżnych sklepów - ja Wam dzisiaj pokażę na jaką ankietę zdecydowałam się z Patrykiem.


Ankieta weselna

Ankieta weselna, czy warto?


Dzisiaj, pół roku po ślubie chętnie zaglądamy do kwestionariuszy. Przywołują nam miłe wspomnienia i za każdym razem nie możemy się nadziwić pomysłowości naszych gości. Niektóre cenne rady, rozbawiają nas do łez.

Segregator z ankietami na weselu umieściliśmy w specjalnym kąciku w którym, oprócz tego gadżetu, znajdowała się również księga gości, Instax czy zabawki dla najmłodszych. ;)
Akcesoria weselne


Co sądzicie o takich ankietach?

18 komentarzy:

  1. Brałam ślub 2,5roku temu i jeszcze takich rzeczy nie było, ale wygląda to ślicznie i bardzo fajnie:) Sami robiliście tą ankietę czy kupowaliście? My mielismy taki wielki plakat z naszym zdjęciem na środku i przekazywany był z rąk do rąk a goście wpisywali życzenia. ALe gdybym teraz brala slub wzielabym na pewno pod uwage te ankiety:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa z tymi ankietami, nie słyszałam wcześniej o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankiety są wspaniałym pomysłem : ) z pewnością Będą wspaniałą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale to rzeczywiście musi być wspaniała pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ankietach weselnych pierwsze słyszę, chociaż ostatnio często na nich bywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi ankietami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, na pewno wykorzystam go na własnym ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o takim czymś słyszę, ale pomysł jest świetny! muszę go zachować w pamięci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, szkoda że 4 lata temu nie słyszałam o tym...w tym roku ślub ma za to moja przyjaciółka, więc zapytam czy słyszała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny 5 lat temu takiego pomysłu nie było ale siostrze podpowiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny 5 lat temu takiego pomysłu nie było ale siostrze podpowiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł. Coś innego, a jest i dodatkowa zabawa dla gości i świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł. podoba mi się, ale ja nigdy wcześniej na żadnym weselu nie spotkałam się z takimi ankietami.

    OdpowiedzUsuń