Stylowe wnętrza - wymarzona sypialnia (1)

Cześć Dziewczyny, 

Nie często piszę o dekoracjach, meblach czy po prostu - wnętrzach. Zdarzyło mi się to na blogu może z dwa razy i to o ile dobrze pamiętam były to notatki powiązane z Carrie Bradshaw i Holly Golightly. Dzisiaj jednak się z Wami podzielę moim pomysłem na sypialnię ;)



Temat wnętrz jest ostatnio u mnie gorącym tematem. Razem z TŻ lubimy snuć plany o naszym przyszłym mieszkaniu, co prawda do remontu i  wyprowadzki jeszcze chwila, ale wspólna rozmowa o najbliższej przyszłości dostarcza nam wiele radości. I o dziwo póki co jesteśmy zgodni!
Planowanie to moja zmora. Z jednej strony wydaje się być ogromną zaletą, ale ja już tak długo żyje z jej piętnem, że wierzcie mi nie jest. Nie jesteśmy wstanie wszystkiego przewidzieć, a niespodziewane rzeczy, często niepozytywne, przyjmuję dużo gorzej od całej reszty osób niezorganizowanych, a po prostu spontanicznych.
Ja muszę mieć WSZYSTKO ale to WSZYSTKO zapięte na ostatni guzik i pod (ostrą!) kontrolą. U mnie nie ma miejsca na cokolwiek przypadkowego.

Taka już jestem ;) 

Gdy tylko z TŻ ustaliliśmy datę i miejsce naszego ślubu oraz wspólnego zamieszkania, od razu przeszłam do projektowania wnętrz. Jako pierwsza w mojej głowie powstała właśnie sypialnia. Dobrze wiem, jak chcę, żeby wyglądała.

Oto plan na sypialnie wg Liny ;) 

1. Szaro-białe kolory - są to zdecydowanie moje wymarzone odcienie sypialni. Jak dla mnie-  tworzą harmonie w pomieszczeniu. Pokój wydaje się spokojny, stonowany, a dzięki innym dodatkom wbrew pozorom nie nudny!  Taki zestaw kolorów na pewno odpędzi koszmary i stres, a doda ulgę i odprężenie po całym dniu. Stworzy idealne miejsce na relaks.


2.  Pufa przy łóżku - szczerze się przyznam, że nie mam pojęcia jak nazwać tego rodzaju mebel, może mi pomożecie? Gdy tylko zobaczałam Carrie ubierającą swoje szpilki na tej pufie, od razu zapragnęłam podobnej! Taki mebel dodaje niesamowity klimat sypialni, a przy okazji jest przydatny ;)


3. Świeże kwiaty na stoliczku nocnym - nadają niesamowity klimat pomieszczeniu, szczególnie podobają mi się blado-różowe róże. Będą idealnym towarzystwem dla budzika, lampki nocnej i dobrej książki. 


4. Transparentne krzesło - przeźroczyste krzesła to zdecydowany hit, uwielbiam je! Są nowoczesne, ale dzięki temu, że bezbarwne, nie gryzą się z jakimkolwiek wnętrzem. Jestem nimi totalnie zachwycona!


5. Ściana ze zdjęciami w różnych ramkach - na pozór taki nieład, każda ramka inna, a razem tworzą wspaniałą całość. Uwielbiam fotografie i z chęcią przyozdobię jedną ścianę właśnie nimi! 


6. Mała toaletka - niestety TŻ - tego Ci nie przepuszczę! Zasługuję na mały kącik dla siebie i swoich skarbów ;) 


Ciekawa jestem, jak wygląda Wasza wymarzona sypialnia? A może już w takiej śpicie? Jeśli tak to Wam zazdroszczę z całego serca, ja niestety, muszę jeszcze poczekać.

P.S. Czy ktoś jeszcze oprócz mnie stara się mieć wszystko zawsze pod kontrolą i zaplanowane? ;) Przyznać się!

Całuję, 
Lina

Źródła zdjęć zamieszczonych w poście: 1,2 3456789101112, 13, 14, 1516

27 komentarzy:

  1. Mi się podobają te przeźroczyste podwieszane fotele bubble chair czy jakoś tak :] Poza tym jak dla mnie musi być masa poduszeczek na łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sypialnia mogłaby się powiększyć ze dwa razy i byłaby idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam:) Zwroty typu: "jeszcze zobaczymy", "ustali się" doprowadzają mnie do szału;P Niestety moje marzenia o sypialni jeszcze długo nie zostaną spełnione...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te sypialnie, klasyczne i przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja sypialnia marzeń jest dopiero w fazie... marzeń .... Póki co wiem, że nie będzie zbyt przestronna niestety.... Ale miejsce na toaletkę się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne inspiracje, mogłabym mieć taką przytulną, kobiecą sypialnię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kręci styl vintage. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i za jakiś czas czekamy na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę się przyznać - uwielbiam planować ;)
    A obraz Twojej sypialni jest wypisz wymaluj jak w moich marzeniach! :) Ja jeszcze dodatkowo śnię o garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo w moim stylu :) Mogłabym się podpisać pod Twoim planem, no może z pominięciem punktu o kwiatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko to pięknie i cudownie wygląda na zdjęciach. Mam bardzo podobną sypialnię i szlag człowieka trafia,jak trzeba codziennie ścielić łóżko przez 15 minut, układać te poduszeczki. ....ahh chyba za bardzo marudzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym mieć toaletkę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedstawione przez Ciebie sypialnie idealnie trafiaja w moje gusta :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne inspiracje :) Dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm:) Piękne, mi się marzy subtelna i przytulna sypialnia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za toaletkę ;) Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też muszę poczekać na swoja wymarzoną sypialnię :p Ale sama nie wiem jakby miała wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szare kolory mam:) Zdjęcia również, toaletka w trakcie tworzenia tzn. biurko już stoi czas na oświetlenie + lustro;) Transparentne krzesło też chcę! Na pufę nie mam miejsca niestety:/ takie ciasne te sypialnie w blokach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam planować! Zapisywać wszystko i potem sprawdzać co już zrobione:)
    A co do sypialni, to obowiązkowo toaletka! Bez niej to nie jest moja wymarzona sypialnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne inspiracje. moj maz skonczl wlasnie moja garderobe a dwa dni temu dowiedzialam sie ze moze bedziemy sie przeprowadzac aaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. OH jakie piękne te sypialnie na zdjęciach :) aż sama zamarzyłam o takiej. Zawsze chciałam mieć piękną sypialnie, miejsce relaksu tylko na sen i odpoczynek, ale niestety... metraż nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie klimaty wystroju wnetrz! Piekne! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. inspiracje cudne!trzymam kciuki! mialam kiedys plany na swoja sypialnie. Inspirowalam sie, mowilam ze to ta idealna...a przy zmianach/remoncie sypialni wyszlo zupelnie inaczej. Nawet lepiej:) wiec ze mna jest raczej tak, ze ciezko nadazyc:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne wnętrza, bardzo klimatyczne!

    www.ohhmatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń