Suknie ślubne w stylu Grace Kelly

Uwielbiam suknię ślubną Grace Kelly. Jest klasyczna, ponadczasowa, subtelna, delikatna a zarazem królewska i bardzo strojna. Przede wszystkim jest dziewczęca, a nie wulgarna. Uwielbiam, właśnie takie stylizacje Panien Młodych. Sama, szukając swojej, często pytałam w salonach z sukniami ślubnymi  o suknie w stylu księżnej Monako. Niestety, często nikt poza mną, nie za bardzo wiedział o co mi tak dokładnie chodzi.

To zdecyyyydowanie zainspirowało mnie do powstania tego posta!


Jedną z najpiękniejszych, i najbardziej inspirujących sukien ślubnych miała Grace Kelly. Dla księżniczki Monako stworzyła ją Helen Rose. Od powstania kultowej sukni minęło już blisko 60 lat. Do dzisiaj ten model, cieszy się ogromnym  powodzeniem. Pewnie za sprawą zmieszania szerokiej priceski, z koronkową górą. Całość daje niepowtarzalny i bardzo subtelny efekt!
Koronkowe suknie ślubne aktualnie przeżywają swój renesans. Nie są to najtańsze projekty, wszytko zależy od jakości samej koronki. Im droższa - tym piękniejsza.




Najpiękniejsze suknie w stylu Grace Kelly, od kilku lat oferuje nam hiszpańska marka "La sposa". Projektanci dbają o każdy najmniejszy detal swoich kreacji. Każdy model jest porażająco dobrze wykonany. Niestety, ceny najnowszych kolekcji co niektórych mogą zwalić z nóg. Warto poczekać na sezonowe zniżki:)

W zależności od salonów, ceny wahają się od 5 tysięcy  wzwyż. 


Również, w corocznej kolekcji niemieckiej projektantki Diane Legrand, znajduje się miejsce na kilka modeli inspirowanych wyglądem księżniczki Monako. Zdradzę Wam mają słodką tajemnicę -  jedna suknia od tej Pani, skradła mi serce i będzie moją suknią ślubną. Ceny są trochę niższe, bez promocji i zniżek sezonowych od 4 do 5 tysięcy.

P.S. To żadna z tych niżej pokazanych ;) 



Co sądzicie o sukniach w tym stylu? 


29 komentarzy:

  1. Koronkowe suknie ślubne są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie, które ukazałaś są po prostu śliczne i bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z nich mi się tylko podoba. Dla mnie najładniejsze są w stylu greckim

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla samych sukni mogłabym brać ślub co sobotę............

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam że każda suknia ślubna ma w sobie coś wyjątkowego ;) te które pokazałaś szczególnie piękne ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne suknie, chciałabym aby moja miała górę z koronki. cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym teraz musiała wybrać sobie jedną z nich nie miałabym zielonego pojęcia którą wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronki są przepiękne :) Najbardziej podoba mi się środkowa z drugiego zestawienia, reszta jakoś tak niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem baaardzo wybredna jeśli chodzi o suknie ślubne i tutaj podoba mi się tylko jedna :D nie wiem jak znajdę suknię dla siebie w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te suknie są niesamowite. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie na trzeciej grafice od góry - jeju, najpiękniejsza z zaprezentowanych! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli kiedyś zdecyduję się na ślub to wezmę kiecę z Fanfaronady ;)) Nie dla mnie takie kreacje księżniczek, ale przyznaję - są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronka w sukni ślubnej to idealne połączenie; )

    OdpowiedzUsuń
  14. You've got a beautiful blog dear!
    i'm following you, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieeeee, nie dla mnie, jeśli w ogóle mogę pozwolić sobie na zabieranie głosu w kwestii ślubnej :)
    Mnie zauroczyły suknie nawiązujące do damskich strojów z klasycznej/hellenistycznej Grecji. Wiadomo, że nie wyglądają jak proste tuniki, ale mają w sobie tę magię delikatności, jakąś wyszukaną prostotę i przecudnie komponują się z ukochanymi przeze mnie opaskami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są takie suknie ślubne. Sama o takiej marzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre z tych sukien są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe. Eleganckie i nieprzesadzone. Niektóre suknie ślubne są zdecydowanie zbyt strojne, wszędzie koronki, perełki i świecidełka. Gładki dół jest wspaniałym kontrastem dla zdobnej, koronkowej góry.

    OdpowiedzUsuń
  20. O raaany! Zawsze miałam w głowie to jak ma wyglądać moja suknia ślubna, ale nigdy nie widziałam takiej, która chociaż w 80% odzwierciedlałaby moje marzenie. Dzięki Tobie właśnie je odnalazłam! Co śmieszniejsze nie mam ani narzeczonego ani nawet chłopaka, ale marzenie sukni ślubnej od kilku lat w głowie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne <3 Suknia w takim stylu mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń