Max Factor - szminka inspirowana Monroe


Od stycznia do sprzedaży trafiła nowa seria szminek marki Max Factor  - inspirowana ulubioną szminką Marilyn Monroe. Każda z nas doskonale wie, że aktorka, w  latach 50-tych  była czerwonych pionierką ust i czarnej kreski na oku. Do dzisiaj ten duet jest niezawodny – zalotny, seksowny i za pomocą odpowiedniego grymasu na twarzy w tylu Monroe – taki niewinny .


Max Factor Marilyn

Powstały cztery odcienie, aby każda z nas mogła dobrać odcień idealny do swojej urody i karnacji: ciepłej, zimnej oraz ciemnej. Formuła szminek zawiera drobno zmielone pigmenty oraz została wzbogacona o odżywczy olej z pestek winogron. Dzięki temu usta prezentują się wyjątkowo kusząco ;)
Max Factor Marilyn Sunset Red

Max Factor czerwona szminka

Max Factor Marilyn Sunset Red

Max Factor Marilyn Sunset Red


Mój kolor to Marilyn Sunset Red, jest to piękna czerwień z nutą pomarańczy.
Kuszą Was szminki inspirowane Marilyn Monroe? Powinny!
Szminkę dostałam w prezencie urodzinowym od przyjaciółki, Dzięki Kasiu – znasz mnie perfekcyjnie!

17 komentarzy:

  1. Śliczna pomadka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor odważny :) Uwielbiam wszelkie zdecydowane barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem blondynką i jakoś mi czerwien nie psuje ale kolor bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet o nich nie wiedziałam! Koniecznie muszę im się bliżej przyjrzeć, chociaż nieodmiennie mam wrażenie, że czerwień niestety mi nie służy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor. Ja jednak lepiej czuję się w jaśniejszych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor naprawdę śliczny:)Bardzo ciekawy wpis.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor naprawdę śliczny:)Bardzo ciekawy wpis.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł na bloga :) kolor pomadki, bajeczny :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za twój komentarz pod postem o książkach. Mogłabyś mi powiedzieć nieco więcej o Love Style Life? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż, jak kolor prezentuje się na Twoich ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie mnie zachwyca heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwiwlbiam czerwień na ustach :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń