Styl Gigi Hadid


Uwielbiam styl Gigi Hadid, z fascynacją obserwuję jej każdą stylizację. Jest piękna, młoda i do tego ma niesamowite wyczucie stylu. Każdy jej codzienny outfit łączy ze sobą wygodę i elegancję, dzięki czemu zawsze prezentuje się jak na wybiegu. Zachwyca swoim perfekcyjnym nieładem. Co mam na myśli, sami zobaczcie. Wybrałam dzisiaj dla Was kilka moich ulubionych casualowych stylizacji Gigi.

Styl Gigi Hadid

Gigi ma dwadzieścia lat, jej kariera rozpoczęła się od sesji zdjęciowej do marki Guess. Aktualnie współpracuje z największymi nazwiskami: Michael Kors, Tom Fors, Marc Jacobs i wielu innych, oprócz tego jest też aniołkiem Victoria’s Secret. Jej kariera jest u szczytu, a ona zachwyca skromnością. Nie tylko w stylizacjach, ale również w życiu prywatnym. Jeżeli mi nie wierzycie, to koniecznie zobaczcie filmik na youtube, w którym Gigi pokazuje swoją kosmetyczkę.

Jej urodę możemy podziwiać w teledyskach Zayna Malika czy Calvina Harrisa.

Przepis na garderobę Gigi:


- jeansy,
- botki,
- elegancja, ale prosta góra,
- dłuższy płaszcz,
- okulary przeciwsłoneczne
Ulubione kolory: czarny i biały.
Fryzura: ma wyglądać na perfekcyjny nieład.

Czy ktoś jeszcze uwielbia styl Gigi, tak jak ja? ; )

22 komentarze:

  1. outfity, które nosi są świetne i sama bym je chętnie ubierała. do tego jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie odnalazłabym się w takich ubraniach, jeansy nie są moim najlepszym przyjacielem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Gigi, mam prawdziwą słabośc do jej stylu. Na dodatek, sprawia wrażenie bardzo fajnej dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gigi świetnie się prezentuje, niby prosty strój a jaki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gigi świetnie się prezentuje, niby prosty strój a jaki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawy. Wygodne, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jej styl...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takie portki z dziurami muszę kupić.
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ma fantastyczny styl! Świetna inspiracja :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma cudowne zestawy:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś świetne stylizacje! Każde trafia w moj gust w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kobiece, elegnackie stylizacja, nadmiernie potargane jeansy nie podobaja mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej styl jet świetny *.*
    Masz ślicznego bloga

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest całkiem ładne, ale nie do końca rozumiem tego szału na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, ja! Za każdym razem wygląda zjawiskowo! :)

    Pozdrawiam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też od niedawna upodobałam sobie jej styl, elegancja połączona z wygodą. W dodatku jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak jest prześliczna! :) zawsze wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń