Moje zakupy w Guess


Staram się unikać pisania negatywnych postów, jednak tego stworzyłam z myślą o przestrodze dla Was. Swego czasu uwielbiałam markę Guess. Aktualnie jestem posiadaczką czterech produktów tej firmy, i prawie wszystkie okazały potwornie słabej jakości..


Guess w Polsce uchodzi za trochę droższą sieciówkę niż H&M czy Zara. Zarówno ciuchy, jak i torebki czy biżuteria nie są najtańsze. Ja wszystkie swoje cztery produkty kupiłam, co prawda, po promocyjnych cenach - ale to przecież nie zwalnia marki z jakości..



Uwielbiam bransoletki, bardzo długo marzyłam o Tiffanym, zanim jednak zostałam nim obdarowana, postanowiłam zainwestować w bransoletkę z Guessa. Ta poniżej skradła moje serce, bo fasonem przypominała tą wymarzoną. Bransoletka już po kilku miesiącach nieintensywnego noszenia wyglądała źle. Czarny napis "Guess" w się ścierał, a głębokie rysy na serduszku robiły się z łatwością. Efekt? Same zobaczcie..




Kolejny niewypał to etui na telefon. Miał być niezniszczalny. Zderzenie się tej gwarancji z rzeczywistością spowodował liczne pęknięcia. Dodam, że z etui nie korzystam 365 dni w roku ponieważ, nikt z Guess nie przewidział, że otwór na aparat jest za mały i zdjęcia wychodzą blade, mgliste .. okropne!



Oprócz tego, w porywie swojego wariactwa i promocji w sklepie markowym Guess, zakupiłam t-shirt. Aktualnie wygląda jakbym go miała po starszej siostrze - kolor sprany, a o jakości nie będę się już wypowiadać. Oczywiście, nie zakładam go na tyle często, aby dać mu szansę naturalną, na taki wygląd.

Aby pozytywnym akcentem zakończyć ten post, w swojej kolekcji mam również portfel, który na szczęście (póki co, odpukać!) służy mi. ;)  


Ciekawa jestem, czy Wy też macie jakieś złe doświadczenia z tą bądź inną marką? Koniecznie napiszcie, na co uważać! 


8 komentarzy:

  1. Nie znam ich produktów. Używałam tylko wody perfumowanej i była ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule z tej firmy, są bardzo dobrej jakości. Biżuterii czy gadżetów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam wielką ochotę na bransoletkę od nich, jednak ostatecznie zrezygnowałam i nie żałowałam ani chwili, spotykałam się z wieloma opiniami o słabej jakości niektórych ich produktów. Ze swojej strony nie dodam nic, bo w swojej kolekcji nie posiadam nic spod logo Guess.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na to wygląda, że nie zawsze drogi sklep się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie kojarzę, żebym w pobliżu miała ten sklep. Jakość faktycznie kiepska. A ceny bez promocji pewnie zabójcze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że dodalas taki wpis... Czasami naprawde nie warto płacić za Logo....

    OdpowiedzUsuń