Bransoletka Mokobelle

Doskonale wiecie o tym, jak ja bardzo kocham bransoletki! Dzisiaj pochwalę się Wam moją nową zdobyczą – bransoletką z firmy Mokobelle. Pierwszy raz ją zobaczyłam kilka tygodni temu u pewnej bardzo stylowej kobiety, którą poznałam w nowej pracy. Miała ich wtedy kilka na ręce i pięknie brzęczały razem za każdym razem, gdy tylko delikatnie poruszyła ręką. Był to cudowny, cichutki dźwięk obijających się kamieni. Z braku odwagi nie zapytałam się skąd pochodzą, więc musiałam sama przeprowadzić własne śledztwo ;)

Bransoletki Mokobelle

Bransoletki Mokobelle

Bransoletka Mokobelle

Pierwszą swoją bransoletkę Mokobelle kupiłam kilka tygodni temu. Zakładam ją od tamtej pory codziennie, i nadal jestem nią zachwycona i cisze się, że ją mam taaaak bardzo. Wybór padł na szary kamień labradoryt ze złotą zawieszką w kształcie piórka. Uwielbiam styl tych bransoletek - boho, który jest szalenie modne w tym sezonie. Biżuteria zdecydowanie jest lekka, delikatna, młodzieńcza, a zarazem bardzo elegancka ;)
Cena takich bransoletek, zależy od wielkości  kamienia, moja – średnia -  kosztowała 150 złotych.


Bransoletki Mokobelle



Bransoletka Mokobelle


Jak Wam się podoba moja nowa, aż wstyd pisać - kolejna, bransoletka w kolekcji? ;)

11 komentarzy:

  1. Bransoletka jest naprawdę cudowna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lina dobrze, ze Twoja bransoletka wygląda ładnie. A ja powiem tak, przez chwilę byłam fanką makobelle, ale moim zdaniem bardzo się popsuli. Moja mama zamówiła bransoletki dla kobiet z całej rodziny, w moje był pękniety kamień, ok nie jestem drobiazgowa, zareklamowaliśmy, ale kiedy po reklamacji dostałam kolejną ze źle wyszlifowanym kołkiem, tym na którym jest napisa, to uważam to za lekką przesadę. Dodam, ze wcale nie jestem z tych czepialskich, raczej się cieszę z preznetów jak dziecko, ale uważam, że za te pieniądze mogliby bardziej dbać o detale, niestety śpieszą się i przez to bransoletki wyglądają coraz gorzej. To przykre bo bardzo liczyłam, na jakość i dobry styl tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna ta bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, też bardzo lubię taki styl bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękna, uwielbiam bransoletki ze szlachetnymi kamieniami

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest. Taki kolor kamieni bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich bransoletki są absolutnie piękne :) Na razie nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba się obłędnie :) ja co prawda mam węża w kieszeni i tyle za bransoletkę nie wydam, ale takie właśnie obok srebrnych kocham najbardziej. 8 lat temu kupiłam z kryształu lodowego w Gdańsku na pamiątkę wakacji spędzonych w tym pięknym mieście i do dziś zdobi moją dłoń i też mi cichutko brzęczy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń