Sylveco oczyszczający peeling do twarzy

Wstyd się przyznać, ale rzadko peelinguję twarz. A przecież doskonale zdaję sobie sprawę, z tego jak ważne jest ścieranie starego zrogowaciałego naskórka. Kilka tygodni temu w moje ręce wpadł peeling firmy Sylveco. Jest to naturalny produkt na bazie korundu, skrzypu polnego oraz drzewa herbacianego.

Sylveco oczyszczający peeling do twarzy


Oczyszczający peeling do twarzy firmy Sylveco jest hypoalergiczny i ma konsystencje kremową. Mój jest akurat przeznaczony do cery przetłuszczającej się. Dzięki ekstraktowi ze skrzypu polnego normalizuję pracę gruczołów. Zawiera drobinki, które efektywnie ścierają martwy naskórek.

Cera po zastosowaniu peelingu, jest dotleniana, w dotyku wygładzona i przede wszystkim, nie wysusza jej w żaden sposób. Produkt jest niesamowicie wydajny, ma przepiękny naturalny zapach i bardzo dobry skład.

Cena produktu: 18, 99 zł.

Sylveco oczyszczający peeling do twarzy

Sylveco oczyszczający peeling do twarzy


Sylveco oczyszczający peeling do twarzy

Produkty firmy Sylveco można zakupić w sklepie internetowym: www.marsylskie.pl


A jakie Wy peelingi używacie i polecacie? Piszcie, jestem bardzo ciekawa! 

11 komentarzy:

  1. Wszyscy ostatnio kuszą tym peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie składników jest idealne dla mojej skóry, będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, ja ostatnio kupilem herbappeeling enzywmtyczny do twarzy zobaczymy coz tego wyjdzie ( z organique :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. tez go mam ale czeka cierpliwie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogę używać do twarzy tylko enzymatycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. poprosimy więcej kosmetycznych recenzji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tego peelingu. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu! Nie sądziłam, że spisze się tak dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylveco to moja ulubiona firma kosmetyczna i bardzo się cieszę, że mogę piastować stanowisko dermokonsultantki tej firmy :) Również jestem bardzo zadowolona z peelingu oczyszczającego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar go wypróbować. Do tej pory używałam pasty z liści manuka z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń