Mel by Melissa vol. 2


Od kilku tygodni na stronie schaffashoes są ponad 50% zniżki na letnie buty Mel by Melissa. 
Nie mogłam się nie skusić.. ;)

Mel by Melissa
Moim zdaniem, to świetna sprawa, aby właśnie japonki były wykonane z gumy (do tego jeszcze pachnącej!). Pewnie nie raz miałyście podobną sytuację, że na wakacjach buty się porozklejały czy popsuły od namiaru wilgoci. Nawet jak się staramy bardzo uważać na japonki, szansa, że je prędzej czy później zamoczymy w morzu, jest ogromna. 
Za tą parę zapłaciłam nie całe 50 złotych z przesyłką:)


Mel by Melissa
 
Mel by Melissa
 

Często mnie pytacie, czy balerinki, które kupiłam już ponad pół roku temu, nadal są w dobrym stanie i czy jestem z nich zadowolona.

To najlepsze buty jakie w życiu miałam! Są bardzo wygodne, nie obcierają, nadal pięknie pachną a utrzymanie ich w higienie i czystości to prosta sprawa, dzięki temu że są z gumy.
Na dłuższe spacery, zwiedzanie czy do pracy - zawsze najchętniej zakładam Melisski :)

Mel by Melissa
 

19 komentarzy:

  1. Ale badziewie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Anonimie, że Ci się podobają - kupiłam je z myślą o Tobie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję zakupu ;) uwielbiam buty Mel by Melissa i Melissa, mam kilka par :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych "gumiaczkach"- są podobno baaaardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie póki co nie uwiodły :P

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam balerinki Mel by Melissa i Melissa

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobra cena teraz jest. Ja japonek akurat nie potrzebuję, ale marzą mi się balerinki jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają uroczo, ale sama nie wiem, jak to jest mieć buty z takiego materiału na nodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam, ale serio są wygodne i do tego zapach jest cudowny!

      Usuń
  8. Te z serduszkiem są bardzo popularne. Szkoda tylko, że rozmiary są tak małe. Kup jeszcze te z serduszkiem, ale na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie dostałam piękne czółenka z mel. Zapraszam na post w roli głównej właśnie z tymi butami :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokładałam duże nadzieje w meliskach (jestem baaardzo wymagająca odnośnie wygody butow), niestety bardzo mi się w nich ślizgają stopy. Kiedy złapie mnie deszcz to już w ogóle tragedia, nie jestem w stanie iść (mam takie z odkrytymi palcami)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz za duży rozmiar? Mi się stopa raczej nie ślizga, a jeżeli chodzi o deszcz, to mają jedną zaletę - nie trzeba ich suszyć ;) Po niespodziewanym deszczu wystarczy chusteczka i buty nadają się do dalszego chodzenia :)

      Usuń
  11. Do ślubu planuję iść w tych białych z serduchem ;)

    OdpowiedzUsuń