Kobiety mają głos - Kate Moss (4)

Cześć Dziewczyny,

Od dawna planowałam dodać post z cytatami Kate Moss. .Uwielbiam ją,  nie tylko za niegrzeczny, chłopięcy i łobuzerski styl bycia, całkowicie różny od mojego, ale przede wszystkim za odwagę. Jej wypowiedzi są kontrowersyjne i drastycznie szczere


Każda z nas dobrze zna słynną supermodelkę, jednak, nie każdy wie, że Kate rzadko gryzie się w język. Mówi to co myśli. Same się przekonajcie!


16 stycznia Kate Moss skończyła 40 lat, to odpowiedni moment, aby przyjrzeć się bliżej jej postaci. W swoich wypowiedziach, jak i stylu, jest bardzo kontrowersyjna. Przez różne grupy społeczne różnie oceniana. Jedni ją potępiają za promowanie anoreksji, drudzy,  uwielbiają za prawdziwe i szczere komentarze oraz opinie ze świata modelingu.


 Pomimo, iż najsłynniejsze cytaty Kate Moss  stosunkowo krótkie, to mieszczą w sobie niejednokrotnie o wiele więcej mądrości życiowej, niż długie monologi innych osób publicznych. 

Ja jednak, nie pokuszę się o ocenę  wypowiedzi Kate, ciekawa jestem, co Wy sądzicie o supermodelce, popieracie jej spojrzenie na świat czy wręcz przeciwnie - potępiacie? 


KILKA CYTATÓW KATE MOSS 

Kate Moss zapytana w wywiadzie dla "WWD" czy ma jakieś motto, odpowiedziała:
„ Jest ich wiele. Nic nie smakuje lepiej niż bycie chudym.”
***

"Ja Wam K**** dam zerówkę!"
***


„To było dla mnie nudne, kiedy musiałam jeść.”
***

Czy uważa samą siebie za ikonę?
„Nie! Ikoną była Liz Taylor. Ja jestem zwyczajna.”
***

Co najbardziej Kate w sobie lubi?

"Usta. Inni też chyba by tak powiedzieli."
***

„Dżem! Uwielbiam dżem. Niedawno odebrałam całą dostawę, robię też swój własny.”
***

„Gdy idę na imprezę, ubieram najwyższe szpilki z najkrótszą spódniczką.”
***

"Moja mama mawiała do mnie: „Nie można się dobrze bawić przez cały czas !”, a  ja jej odpowiadałam: „Dlaczego nie? Dlaczego, ku*** nie mogę bawić się cały czas?
***

„To brzmi bardzo banalnie, ale myślę, że jeśli jesteś piękny w środku to na pewno widać to na zewnątrz”
***

Kate, potrafiła być dosadna nawet w wyrażaniu swoich uczuć.

„Jesteś w moich żyłach, fuck!”

Modelka napisała ten tekst swojemu chłopakowi na ścianie jego sypialni – uwaga – swoją krwią.
Jedno jest pewne, jest szaloną Partnerką Życiową!

W dniu swojego ślubu, Kate prawie postawiła na grzeczną stylizację, gdyby nie fakt, że "zapomniała" założyć w tym dniu biustonosza! 
Ale i tak robiła oszałamiające wrażenie! 


Całuję. 
Lina 

Zdjęcia zamieszone w poście pochodzą ze strony : www.pinterest.com

29 komentarzy:

  1. Na pewno nie można przejść koło niej obojętnie:) Choć dla mnie jej osobowość jest nieco zbyt agresywna, to muszę przyznać, że ma w sobie "to coś"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ona specjalnie nie fascynuje, ale po tych cytatach chyba zacznie. Nie wiedziałam, że mam taki cięty jęzor;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kate Moss jest boska, piękna.. I lubię jej cięty język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do Kate Moss zawsze podchodziłam tak zwyczajnie, nigdy jej nie uważałam za żadną boginię.Nie jestem też fanką jej urody. Natomiast szukałam szminki idealnej a nie mogłam jej latami znaleźć i właśnie Rimmel by Kate Moss jest moją ulubioną :D

      Usuń
  4. W jakiś sposób jest ikoną naszych czasów, lubię czasem o niej poczytać, pooglądać co aktualnie lansuje, jednak to z czystej ciekawości :) Nie jest dla mnie jakąś inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To niezaprzeczalnie ikona stylu. Coś w sobie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odważnych ludzi. Jej filozofia życiowa może nie do końca pokrywa się z moją, ale za odwagę ją cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. '„To brzmi bardzo banalnie, ale myślę, że jeśli jesteś piękny w środku to na pewno widać to na zewnątrz” - to lubię ;) Ale nigdy nie traktowałam jej jako ikony, lubię po prostu o niej czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówi co myśli i za to ją szanuję, to bardzo ważna cecha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem, czy tylko ja tam mam, ale niektóre wyrazy w tekście "nachodzą" na siebie i trudno się doczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O.o zaszokowały mnie te cytaty, wydawała mi się taka zwyczajna i grzeczna zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Kate posługuje się takim językiem! :D Szczera do bólu, kontrowersyjna postać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mogę uwierzyć,że to jej słowa ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najbardziej znanym jest właśnie "Nic nie smakuje lepiej niż bycie chudym." :) Bardzo ją lubię jest może kontrowersyjna ale kto w show biznesie nie jest? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej język pozytywnego wrażenia na mnie nie wywarł, ale uwielbiam ją za styl! Bardzo odpowiadają mi jej stylizacje, czasem dosyć ciężkie, ale zawsze z pazurem. Dla mnie ma w sobie coś, co przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szanuję ją za to, że mówi to co myśli, nie owija w bawełnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Być może ma coś w sobie-w końcu uwielbiają ją miiony,ja jednak za nią nie przepadam,i tak jak napisała-u mniej podobają mi się tylko usta,cała reszta jak dla mnie zbyt mało kobieca :) lubię modelki w stylu Cindy Crawford,Iriny Shayk,Kate Upton :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja ją lubię, a raczej uwielbiam na nią patrzeć! Jest piękna i ma fajny styl. Cytaty fajne, ostatni jakby nie pasuje do pozostałych (ten o pięknie wewnętrznym), ale mi chyba najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej osobowość jakoś nigdy mnie nie fascynowała, ale trzeba przyznać, że jest bardzo ładna i miała piękną sukienkę ślubną <3

    OdpowiedzUsuń
  19. o ta, urodę to ma nieprzeciętną<3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie szczególnie ją lubię, ale trzeba przyznać ze wygląda całkiem nieźle, i ma całkiem fajny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie najwięcej się od Ciebie o Kate dowiedziałam, jakoś wcześniej, nie zatrzymałam się przy niej...;)
    Fakt jest bardzo szczupła...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kate jest wspaniała, jedna z moich największych inspiracji jeśli chodzi o styl (choć niekoniecznie styl życia ;)). Jest mega fotogeniczna i ma świetne wyczucie mody.. uwielbiam oglądać jej stroje zarówno na codzienne wyjścia jak i te eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna i oryginalna, takie osoby pamiętamy :)

    OdpowiedzUsuń