Święta, święta, święta!

Cześć Dziewczyny,

Odrywając się na chwilę od stołu (auu mój brzuch!) pragnę złożyć Wam życzenia świąteczne oraz  pochwalić się, że Mikołaj czyta mojego bloga!
Dostałam to, o czym marzyłam i pisałam. 
Dzięki, Święty! ;)))



Poza tym kto nie jest spragniony świątecznych zdjęć z albumu Audrey, Marilyn czy Grace? ;) 



Zdrowych, wesołych świąt,
pozbawionych jakikolwiek zmartwień i trosk,
spędzonych w rodzinnym gronie.
Kochani, dużo ciepła i radości 
dla Was i dla Waszych rodzin!




Powiedzcie mi, jak to możliwe, że Marilyn Monroe potrafiła nawet w święta być bardzo seksowną kobietą?
Audrey z Mikołajem, jak zawsze przeurocza, uśmiechnięta – pełna ciepła i radości, a Grace nawet przy strojeniu choinki były niesamowicie elegancka ;)




Pod choinką znalazłam swoją wymarzoną bransoletkę z Lilou! 
Wierzcie mi na żywo jest jeszcze piękniejsza <3 


A Wasz Mikołaj trafił z prezentem? ;)
Lina 

12 komentarzy:

  1. dopiero pierwszy dzień świąt, a już problemy ze wstaniem od stołu.. ach, święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dostałaś takie prezenty, jakie sobie wymarzyłaś :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka:) Mój Mikołaj też się nieźle spisał w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa dla Mikołaja :)
    Ach, te zdjęcia z albumu, mają w sobie coś :)
    Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze w ten cudowny czas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka:)
    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniale, że Mikołajowi udało się spełnić Twoje świąteczne marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wspaniałych prezentów. Mikołaj się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna bransoletka, u mnie Mikołaj też się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych i szczęśliwych Świąt, pełnych ciepła i radości, uśmiechu na twarzy i miłości w serduszku ;)
    Bransoletka bardzo mi podoba się, niezwykle stylowa.
    Marilyn zawsze wygląda nadzwyczajnie kobieco i seksownie, uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się zdjęcie nr 1, M.M. jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia, swietna bronsoletka :) Jeszcze wesolych, ostatnich godzin swiatecznych zycze ;)

    OdpowiedzUsuń