Moje ulubione produkty do pielęgnacji włosów ;)


Cześć Dziewczyny,
Dzisiaj o moich ulubieńcach w pielęgnacji włosów ;) 




Nie tylko modą i stylem się interesuję.
Dość sporo swojego wolnego czasu poświęcam włosom. Uwielbiam wszystko co jest związane z włosami. Kocham je farbować, modelować, obcinać i odżywiać. A każdy z tych zabiegów robię sobie sama . Ostatnio, jak Wam wspominałam, tworzyłam ombre na swojej głowie. Wyszło tak jak sobie wymarzyłam -  muszę się Wam kiedyś zdjęciami pochwalić! 
 Jestem swoim ulubionym fryzjerem ;)

Gdybym mogła swoje życie ułożyć od nowa, (a już jest niestety za późno), byłabym fryzjerką.
Przynajmniej pracowałabym z pasją...



Ale przejdźmy do moich ulubieńców. Długo się opierałam przed wypróbowaniem odżywki z Nivea i teraz żałuję. Faktycznie jest bardzo fajna, świetnie nawilża włosy, po umyciu się je łatwo rozczesuje. Pięknie pachnie i jest bardzo wydajna!




Olej arganowy to świetny zamiennik jedwabiu do włosów.
Nadaje im piękny połysk, są gładkie, dożywione i wyglądają zdrowiej! Nakładam go dziennie rano, na swoje suche i zniszczone końcówki włosów i muszę przyznać - widać różnicę.
Cena jest również atrakcyjna, często w SuperPharm jest w promocji w cenie 5,99.


Eliksir z Loreal to zdecydowanie najlepszy zakup ostatnich czasów.
Nakładam  go prawie dziennie, nie obciąża włosów – może przez pierwszą chwilę po nałożeniu, kosmyki są delikatnie pozlepiane, ale po paru minutach ten efekt się niweluje, a włosy pozostają gładkie i lśniące
Oprócz tego są jedwabiście Miękkie i bardzo przyjemne w dotyku. Cena tego serum waha się ok 28-30 złotych, go również zakupiłam w SuperPharm i oczywiście po promocji (bo ja nie lubię przepłacać;)) za 15 złotych. 



Maska firmy Diplona to moje największe zaskoczenie.
Można ją kupić tylko w Hebe. Niepozorna cena (chyba niecałe 10 złotych) a jakość genialna! Jest to aktualnie moja ulubiona maska, ekspresowo się ją używa, a ja dodatkowo wcieram ją już po myciu na same końce nie płucząc ponownie wodą.
Efekt jest super, nie obciąża, a mocno nawilża włosy. Zapach delikatny, a pojemnik z pompka to świetne rozwiązanie ;) 



Na koniec odżywka/wcierka z firmy Jantar.
Nadal jestem na etapie zapuszczania włosów, aby przyśpieszyć tą mordęgę, łapie się wszystkiego co rzekomo „przyspiesza porost włosów”.  Mam już pół słoiczka za sobą, efektów kolosalnych póki co nie widzę, ale jestem pełna nadziei.
Kuracja ma trwać 3 tygodnie, więc przede mną jeszcze niecałe dwa. Póki co, mogę tylko powiedzieć, że pięknie pachnie mężczyzną, nakładanie jej jest dość czaso i praco -chłonne. Dla osób które moją problemy ze systematycznością, tak jak ja, muszą pilnować aby ją dziennie(!) wcierać. Zaraz po nałożeniu  wyczuwam delikatne mrowienie na skórze głowy.
Mam wrażenie, że delikatnie obciąża i przyspiesza tłuszczenie się włosów..
Ale jestem w stanie to przeżyć…za 3 cm przyrostu! ;) 



To tyle jeżeli chodzi o moich ulubieńców w pielęgnacji włosów.
Ciekawa jestem co Wy polecacie do wypróbowania ;) 

Całuję,

Lina

46 komentarzy:

  1. Kochana, mam ten sam olejek arganowy, ale zużyję go chyba do ciała, bo olejki bardzo obciążają moje cienkie i śliskie włosy :)
    Ostatnio gdy byłam w Polsce to koniecznie chciałam sobie kupić tą wcierkę Jantar, jednak nigdzie jej nie znalazłam... Może następnym razem będę miała więcej szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest ciężko dostępna :( Sama jej szukałam kilka dni

      Usuń
  2. Nivea i Jantar niestety okropnie obciążają mi włosy, ale ten olejek arganowy jest mega - też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jantar i olejki, zwłaszcza arganowy uwielbiam :) pozostałych produktów nie miałam
    bardzo lubię się też z olejkiem kokosowym
    jeśli chodzi o szybkie nakładanie Jantara preferuję buteleczkę z pipetką (przelewam część), nabieram i ekspresowo przesuwając tuż nad skórą zakraplam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam Bioelixire Argan Oil i Jantar, z tym, że ciężko nazwać Bioelixire Argan Oil olejem arganowym :). Jest to głównie serum, w którym dominują silikony. Nazwa Argan Oil to zmyłka w celu nakłonienia nieświadomych klientów do zakupu (bo przecież olej arganowy jest teraz taki modny) :). W składzie mamy olej arganowy, ale dopiero za składnikiem Parfum. Z tego, co mi wiadomo, wszystkie składniki znajdujące się po Parfum, użyte są w minimalnej ilości. Poza olejem arganowym jest jeszcze olej jojoba, ekstrakt ze słonecznika, ale nie wiadomo tak naprawdę ile tego tam jest. Tak czy siak, serum jest bardzo dobre i pomimo, iż mam cienkie i dość rzadkie włosy, nie obciąża ich.

    Jeśli chodzi o Diplonę, od czasu do czasu jest ona dostępna w Biedronce :) Bo jakby ktoś nie wiedział - Hebe i Biedra należą do tego samego Pana :)

    Buziaczki :*
    Martusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę Jantar widzę po raz pierwszy, ale pewnie jedynie dlatego, że niekoniecznie interesuję się 'włosowymi' kosmetykami. Chociaż też mam swoje ulubione :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też skusiłam się na Long repair i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam olejek arganowy ;) we wszystkim i do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Jantar, ale się u mnie nie sprawdził. Za to olejek arganowy moje włosy uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię tę odżywkę z Nivei! A olej arganowy muszę koniecznie kupić, bo stan moich końcówek niezbyt mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ta odżywka Nivea też jest ulubieńcem do pielęgnacji włosów a olejek Loreal czeka na swoją kolej w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic tej listy Ja mam tyle produktów do włosów ze już nie wiem sama co stosować

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem cały czas w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam właśnie jakiegoś zamiennika dla Biosilku i myślę, że wypróbuję olej arganowy. Zastanawiam się też nad tym eliksirem :)
    Stosowałam Jantar, wyrosło mi mnóstwo baby hair, ale przyrostu włosów nie zauważyłam... Za to bardzo pomogło mi łykanie drożdży :) Opakowanie kosztuje 10 zł a starcza na ok. 1,5 msca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba w końcu muszę wypróbować tą odżywkę z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wlasnie wczoraj kupiłam tą odżywkę z Nivei i mam zamiar jutro rano wyprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie używałam Jantara- a bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię odżywki Elseve, teraz mam jeszcze Joico i Gosh no i oczywiście olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie się czytało Twój post, ale ja tam myślę, że na spełnianie marzeń nigdy nie jest za późno :)
    Olej arganowy jest wspaniały, muszę wkupić nierafinowany, bo mój ostatni okazał się rafinowany ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Elseve u mnie jakiegos szalu nie robi ale ciagle w niego wierze i przy kazdym myciu wcieram w koncowki. za to jantar kocham bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wahałam właśnie się ostatnio czy kupić ten olejek arganowy:p

    OdpowiedzUsuń
  21. Żaden z tych produktów nie poznał się jeszcze z moimi włosami :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten olej z SuperPharm mnie zaintrygował... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja sie musze w koncu skusic na jantarka ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. żadnego z tych kosmetyków nie stosowałam, słyszałam jednak, że ta seria z Nivea jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. też używam jantara i i odżywki z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam Jantara, ale na razie zrobiłam przerwę i wcieram lotiony z Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tez uzywalam jantara ale jakos specjalnie nie zauwazylam efektow.. i faktycznie musialam codziennie myc wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Odżywki Nivea uwielbiam. U mnie sprawdzają się idealnie :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmoja ukochana odzywka :) szampon tez kocham z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  31. odżywkę z nivea też lubię
    ciekawa jestem tego eliksiru z Loreal

    OdpowiedzUsuń
  32. Też używam tego serum z olejkiem argonowym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kusi mnie ten eliksir z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślałam, że znajdę jakieś informacje o szamponach, bo swój muszę zmienić - szkoda, że nie napisałaś czegoś na ten temat:D:D Co do odżywek, to może wypróbuję eliksir z Loreal. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Używam odżywki z Nivea i bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam szampon z Nivea co masz tą odżywkę i kompletnie mi nie przypasował. Natomiast wcięrkę z jantaru planuję wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo musze wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bardzo lubię szampony Nivea, z pozostałymi produktami nie miałam styczności, ale zaciekawiłaś mnie maską Diploma.

    OdpowiedzUsuń
  40. This fantatic post was very nicely written, and it also contains many good facts. I appreciated your professional way of writing the post. You have made it easy for me to understand. Good and precise info.
    Dog training Games

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajni ulubieńcy, muszę ich wypróbować, szczególnie Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odżywki oraz szampony Nivea uważam za jedne z najlepszych drogeryjnych produktów do włosów, świetnie mi służą ;)
    Pozostałych Twoich ulubieńców nie znam ;) Ale nadrobię " zaległości " :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jantar leży w szufladzie czeka na swoją kolej! ;)

    OdpowiedzUsuń