Stylowe Kobiety - Olivia Palermo

Cześć Dziewczyny,

Olivia Palermo jest prawdziwą mistrzynią stylizacji. Naprawdę! Ta amerykańska aktorka, modelka i blogerka ma niesamowite wyczucie smaku i stylu. Jej stylizacje są idealną kompozycją młodzieżowych dodatków z klasycznymi zestawami. Zawsze wygląda fantastycznie, a jaki jest sekret jej sukcesu? ;)



Zasady jakimi kieruje się Olivia Palermo w tworzeniu swoich outfitów: 

do dżinsów zawsze zakłada szpilki - wygląda wtedy elegancko nawet w sportowej stylizacji,

w swoich zestawach stawia na jedną wyróżniającą się rzecz spośród całej stylizacji – na przykład - w żywym kolorze szpilki bądź wzorzysta koszula  – dzięki temu nigdy nie wygląda na „przebraną”, a na perfekcyjnie ubraną ;)

jest odważna – nie boi się nosić futer, wzorzystych materiałów, piór czy frędzli,

inwestuje w dodatki – uwielbia nietuzinkowe akcesoria, które nadają charakter całej jej stylizacji, zdecydowanie przyciągają wzrok!




Złota rada od Olivi?

 Bądź pewna siebie! Jak Ty nie uwierzysz w to, że wyglądasz dobrze, to jak inni mają to dostrzec? Trochę więcej wiary w siebie! Baw się modą!



Jeżeli spodobał się Wam styl Olivi, koniecznie musicie odwiedzić jej bloga! Gwarantuję, że żadna miłośniczka mody, nie będzie się nudzić, podczas lektury! 


Jest warty dodania do zakładki „Ulubione” ;)




Całuję
Lina 

Zdjęcia zamieszone w poście pochodzą również ze strony : www.pinterest.com

26 komentarzy:

  1. oo mi się bardzo spodobał! Piękna kobieta i bardzo fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jej styl, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ja. Ma fantastyczne wyczucie stylu. Podoba mi się każda jej kreacja.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt mi się podoba jej styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ją! Widać, że zna swoją wartość i wie jak podkreślić swoje atuty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o niej nie słyszałam, ale zerknę na jej bloga :) widać, że ma styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie. Już lookam na jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda naprawdę świetnie. Jak to możliwe że wcześniej nie zwróciłam na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. szpilki na codzien.. tak nie jesli wracasz 3 autobusami, zatloczonymi i to 2 godziny zamiast pol :x sliczna jest, to trzeba przyznac ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o niej nie słyszałam, a jej zdjęcia naprawdę wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej Pani, ale styl ma bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się modą... Jak łatwo to powiedzieć, mając portfel bez dna. Prawdziwą sztuką jest stworzyć coś z (prawie) niczego :)
    Buziaki, już tylko 4 dni do Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, piekne te stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! i taka kobieca! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. do dnia dzisiejszego nie mam pojęcia, kim jest Pani Olivia, dużo jej w prasie kolorowej, że się bardzo dobrze ubiera:) Zachęciłaś mnie tym postem, żeby dowiedzieć się więcej o niej ;) pozdrowionkaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość zestawów jest zupełnie nie w moim typie, jednak stylu i poczucia estetyki nie można jej odmówić. Poza tym Olivia jest piękną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej styl mi się podoba. Na pewno bym się w nim odnalazła, częściowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba Olivia i jej styl. :) Twój blog też mi się podoba, zaobserwowałam i zamknęłam Ci 300. :) Życzę kolejnych setek. :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałych i radosnych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej Pani, muszę się zagłębić w jej bloga, bo widzę, że jest się czym poinspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń