Monroe wylicytowana!


Cześć Dziewczyny,

Czy ktoś nie kocha Marilyn Monroe? Jeśli tak, to po prostu jej nie zna. Tak naprawdę, nie sposób oprzeć się jej urokowi. Widziałam kilka filmów z Marilyn, fakt faktem, aktorką była słabą, więc nie ma się co dziwić, że statuetka Oscara w jej ręce nie wpadła, ale jej sexapil wynagradza widzowi wszystko. Nie znałam, dotychczas, tak pewnej swojej kobiecości i seksualności kobiety. Była  uwodzicielska w każdym spojrzeniu, a zarazem niewinna i bezbronna.

Licytacja w Warszawie

W tym roku w listopadzie i grudniu w Warszawie odbyła się licytacja fotografii wykonanych przez Milotona Greena. Wystawione zdjęcia były unikatowe i niektóre dotychczas nieznane. Cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród poważnych biznesmenów czy celebrytów. Licytacja wypadła na światowym poziomie i praktycznie wszystkie zdjęcia zostały sprzedane.






Miloton Green przyjaciel Marliyn

Nikt nie potrafił tak ukazać piękna Marilyn jak Milton. W swoim dorobku artystycznym fotografował największe gwiazdy kina lat 50 i 60. Jednak to Marilyn była jego muzą. Wykonał jej kilka tysięcy zdjęć! Prywatnie bardzo się przyjaźnili.
Z powodów problemów finansowych, syn Miltona wystawił zdjęcia Marilyn na aukcję. Teczka z tymi zdjęciami, była nazwana przez Panią Monroe: „Teczka z moimi ulubionymi fotografiami”.
Najdroższe zdjęcia Pani Monroe
Rekordowym wynikiem, bo aż 60 tysięcy zlotych, czyli 30 –krotne przebicie ceny wywoławczej, cieszyła się fotografia Marilyn w sukni baletowej. Był to okres kiedy, Pani Monroe przybrała na wadze i niestety nie zmieściła się do tej sukni. To spowodowało ograniczenie możliwości pozowania. Efekt? Przecudowne zdjęcie, słodkiej i niewinnej aktorki.
Następnym, najdroższym zdjęciem, okazało się być zdjęcie z sesji z mandoliną. Bardzo stylowe i klimatyczne. Aktorka ma na sobie piękną jedwabną suknię i sweter. Tylko Monroe mogła wyglądać tak stylowo w takim zestawieniu.
Pozostałe wylicytowane zdjęcia
Pokaże  Wam kilka moich ulubionych zdjęć Marilyn Monroe oczami Mioltona z warszawskiej aukcji. Szczerze zazdroszczę posiadaczom tych zdjęć. Ponoć najdroższe obrazy trafiły w ręce 4 najbogatszych polaków, cóż, pozostaje nam gratulować.










Ostatnie zdjęcie, z rzeźbą, jest jednym z moich ulubionych i gdybym miała możliwość, na pewno tą fotografie bym licytowała. Jest bardzo zmysłowa J
A Wy Dziewczyny, chciałybyście wziąć udział w takiej licytacji? A może na niej byłyście ?;)
Miłego weekendu,
Lina


30 komentarzy:

  1. Moim ulubionym zdjęciem, z tych które pokazałaś jest to ostatnie. Cudowne. Ja nie byłam na licytacji, nie dysponuje niestety takim budżetem

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska!
    Piekne zdjęcia..fajny post....a zdjecia mieszkanka obok...TAK BARDZO PO MOJEMU!!!!!!!!
    pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Marilyn - postać kultowa, ale jakoś tak średnio za nią przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ona była jest i będzie moimw zorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak... Z uwagi na to, że Ją uwielbiam i czerpie z Niej wiele inspiracji, przygarnęłabym wszystkie zdjęcia!


    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam na licytacji i nie chciałabym brać w niej udziału. Podobają mi się te zdjęcia, ale nie chciałabym żadnego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałbym mieć któreś z nich na swojej ścianie. Mam już jedną wiszącą u mnie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kobieta :) Mam z nią trzy obrazy w domu i takie kafelki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ja bardzo !

    Wesołych Świąt ;*

    Jeśli chcesz to zajrzyj do mnie :)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam ja na ścianie :> Uwielbiam :)...

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Merlin ;>
    świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i kto by pomyslal ze beda mialy taka wartosc :D ja tez mam w pokoju plakat jej ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. moze masz ochote sie poobserwowac?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Monroe była piękna kobietą, gdybym aż tak bardzo ją kochałą to pewnie wzięłabym udział w tej licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjecia, piękna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Była świetną kobietą:)
    Lubię ją ;D
    WESOŁYCH ŚWIĄT !

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio w kauflandzie natknęłam się na... chusteczki z marylin :d 10pak na każdej paczce inne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylin była naprawdę piękną kobietą, ale również bardzo zagubioną i chyba nie do końca szczęśliwą...

    OdpowiedzUsuń