...a to znazłam pod choinką ;)


Cześć Dziewczyny!

Przez Święta kompletnie zaniedbałam swojego bloga. Nie miałam nawet czasu dokładnie przeczytać komentarzy i odwiedzić swoje ulubione blogi! Dopiero teraz znalazłam godzinkę dla siebie i postanowiłam szybciutko Wam pokazać najbardziej słodki prezent jaki czekał na mnie pod choinką
...a jak się okazało, Mikołaj bądź Gwiazdka, kto co woli ;), w tym roku obdarował mnie bardzo  uroczymi prezentami ;)


Nigdy wcześniej nie słyszałam o firmie cukierniczej Karmello. Są to przesłodkie czekoladki karmelowe, ręcznie robione, bardzo ładnie zapakowane oraz, o dziwo, każda czekoladka delikatnie różni się smakiem. Ciężko mi opisać Wam moje zaskoczenie jak otworzyłam pudełko! Są tak kolorowe ,piękne i aromatyczne, że będę je jadła z ogromnym bólem serca L

….a musze się pospieszyć, bo niestety są  ważne do końca lutego L





Pudełeczko z czekoladkami - serduszkami dostałam od mojego P. Każda czekoladka smakuję tak samo – bardzo podobnie do pralinek z Lindt. Są pyszne, cudownie pachną i  mają bajkowy wygląd. Szczerze Wam je polecam ©


Ponieważ  P. bardzo często mnie w tym roku opuszczał, postanowił mi kupić towarzysza, abym nie była sama J Poznajcie Darryla ze sklepu Smyk. Dawno już nie dostałam pluszowego Misia, więc Darryla od razu pokochałam.

… jaki facet, sam sobie robi konkurencje? Hihi chyba P. tego prezentu nie przemyślał ;) ©




A Wy Dziewczyny, co dostałyście pod choinkę ? ;)

Miłych Świąt!

Lina

35 komentarzy:

  1. Ręcznie robiona czekoladki - jeszcze tego nie widziałam ,bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Uwielbiam te ręcznie robione czekoladki, ostatnio wysyłałam Mamie i Teściowej na dzień Matki kurierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręcznie robione czekoladki ,bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie prezenty :) czekoladki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie te Twoje prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze te czekoladki :*
    słodkie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bardzo apetycznie, fajny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bombonierki wyglądają bardzo smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pod choinką znalazłam m.in. paletkę ze Sleeka oraz książki :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolory i uwielbiam czekoladki. Twoje są moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladki wyglądają pysznie i muszę Ci uwierzyć na słowo- pewnie pysznie smakują;)
    A miś słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa ja takich czekoladek dostać bym nie mogła od razu by wszystkie najpiękniejsze zostały wyjedzone ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czekoladki kosztowały pewnie fortunę... ;-) Jakoś nie przyszło mi wcześniej na myśl, że taka bombonierka też może być dobrym prezentem! Bo przecież to nie jest lepsze pierwsze pudełko z Biedronki, tylko ekskluzywne wydanie słodyczy... :-D Muszę wziąć to pod uwagę w przyszłym roku!

    SMACZNEGO!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne czekoladki i miś ;))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekoladki mhmmhmmmmmm :) Misi też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladki są niesamowite!
    Bardzo fajny pomysł na oryginalny prezent :)
    Będę obserwować ;)

    www.logika-snu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. te czekoladki.. woow !! ja bym ich nie jadła.. są za piękne !!
    sweter, kubek i pieniądze .:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też bym nie potrafiła zjeść tych pierwszych czekoladek - są zbyt piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Misie kupujemy córce ale czekoladki to rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  20. Micha mam podobnego, ale czekoladki... Dzieło sztuki normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te praliny są świetne! Kupiłam je w tym roku w prezencie i obdarowana osoba zajadała się nimi w błyskawicznym tempie! :P

    OdpowiedzUsuń