Moja pierwsza torebka z Valentino

Cześć Dziewczyny, 

         Planowałam jeszcze przed wigilią napisać Wam o mojej nowej (ukochanej) torebce, niestety przygotowania do świąt Bożego Narodzenia tak mnie pochłonęły że całkowicie o tym zapomniałam..

..a po świętach to już  czas na planowanie przyszłego roku i o tym również parę słów ;) 



Dziś, już na spokojnie, mogę Wam pokazać swoją małą torebkę firmy Valentino. Skradła mi serce nie tylko za kształt, złoty łańcuszek czy uroczą kokardkę, ale przede wszystkim za fakturę – piękne połączenie zamszu z lakierowaną skórą ekologiczną. 
Idealna na wieczorne wyjścia. Jest mała, ale spokojnie zmieszczę w niej telefon, portfel i chusteczki ;)


Zamówiłam ją w sklepie internetowym schaffaschoes. Przesyłka doszła do mnie w niecałe 48 godzin i do tego miałam darmową przesyłkę, a na kolejne zakupy w sklepie dostałam – 22 zł. Nie muszę chyba pisać, że jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam ten sklep!






Mój TŻ, jak co roku, zaopatrzył mnie w kalendarz. Dzisiaj przy kawie zajęłam się wstępnym „przemeblowaniem” z roku 2013 na 2014. Ilość ważnych terminów na sam styczeń przeraził mnie i postanowiłam  nie psuć sobie ostatniego dnia świąt, dokończę jutro. 
O tak, Audrey była wspaniała! <3

Zastanawiam się już nad noworocznymi postanowieniami.
 Macie już takowe? 
Mi nic konkretnego nie przychodzi do głowy.. no może jedynie chciałabym mniej wydawać na zakupy, ale jak się tu powstrzymać jak na świecie jest tyle pięknych rzeczy? <3 
 
Oh jak ciężko być kobietą ;) 
 Może Wy mi podsuniecie, co sobie przyrzec w Nowym Roku ;)
Całuję, 
Lina

38 komentarzy:

  1. Świetna jest ! :)
    możesz napisać jaka cena ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest po prostu prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka! :) Też muszę pomyśleć o nowym kalendarzu i... też myślałam, żeby kupić ten z Audrey z Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest urocza! Przepiękna! ♥
    A postanowień na nowy rok nie mam, nigdy ich nie robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna torebka :) i fantastyczny kalendarz :) Ja mam mnóstwo planów heh m.in. poprawić się w gotowaniu :D ale wiadomo, plany jak to plany :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka piękna! Cieszę się, że mogłaś spełnić swoje kolejne marzenie! :)
    Tegoroczny kalendarz z Audrey również świetnie się prezentuje- zdecydowanie muszę sobie taki kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest piękna! Kalendarz też :D Kurczę przypomniałaś mi, że ja nie mam żadnego na 2014 rok, muszę sobie sprawić jakiś fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka faktycznie ma w sobie coś :)
    Ja właśnie jestem w trakcie ogarniania postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebka :) A postanowień nigdy nie robię,bo jakieś takie sztuczne mi się to wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna i słodziutka torebka, mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka piękna:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna torebka! Elegancka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torebka! właśnie się biorę za wpisywanie terminów w nowy kalendarz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest prześliczna i idealnie pasowałaby do mojej do mojej sukienki na sylwestra <3 Ja tam nie robiłam nigdy, żadnych postanowień noworocznych, byle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę na żywo twoją torebkę :D
    może wkrótce skuszę się na tą większa :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne kalendarzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I want to thnx for the efforts you have made in composing this blog post. I am hoping the same top-grade post from you in the future as well. In fact your creative writing skill has inspired me to start my own blog now. Truly the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a good model of it.
    Girls Biathlon Games

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Audrey! Torebka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zależy, jakie masz marzenia :) Ja przyrzekam sobie wytrwanie w postanowieniu zdrowego trybu życia - czy się uda, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna torbusia! klasyczna i taka uniwersalna :)
    moje noworoczne postanowienie są co roku te same.. przejść wreszcie na dietę :D haha

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna torebka! Zazdroszczę CI jej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torebka! Uwielbiam złoty łańcuszek przy niej zamiast paska :)
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka śliczna. Kalendarzyk też mi się bardzo podoba:) sama co roku dostaje jakiś na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam taki kalendarz w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna! Swietny blog! Obserwuje i licze na rewanż ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje postanowienie to a) ćwiczyc, ćwiczyc, ćwiczyc i b) zbierać do skarbony na wakcje :)
    P.S
    Wszystkiego co NAJlepsze w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zakup. Kalendarze śliczne. Sama długo szukałam odpowiedniego bo lubię gdy kalendarz jest dopasowany do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna torebka! :)

    Zapraszam do mnie :*
    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń