Pocztówka z Rzymu od Liny ;)

Cześć Dziewczyny,

Tak jak obiecywałam, dzisiaj o małej niespodziance! ;)




         Sama w to nie wierzę, ale 20 listopada lecę do Rzymu! Wrzucony pieniążek do fontanny Di Trevi zadziałał! Niestety spędzę tam tylko dwie noce, a to zdecydowanie za mało na tak wspaniałe miasto. Postaram się jednak każdą godzinę tego wyjazdu wykorzystać w 100%!

         Będąc poprzedniego razu w Rzymie, pocztówki z filmu „Rzymskie wakacje” kompletnie skradły mi serce! Są genialnie wykonane, niestandardowych wymiarów (szersze) z ciekawą oprawą graficzną – dla miłośników Audrey i Rzymu - idealne! 


         Dlatego chciałabym wysłać dwie pocztówki do Was! ;)

         Losowanie odbędzie się 15 listopada, do tego czasu czekam na Wasze zgłoszenia na FACEBOOKu!!







         Pod tą informacją, jeżeli chcecie ode mnie dostać pocztówkę, napiszcie: Chcę dostać pocztówkę, oraz wybierzcie sobie numer od 1-100, na podstawie którego odbędzie się losowanie 2 liczb.
Pamiętajcie, że liczby nie mogą się powtórzyć, każda liczba tylko raz może zostać wybrana! 



Powodzenia,
Lina

17 komentarzy:

  1. ojej zazdroszczę wypadu do Rzymu:) mnie tam nadal ciągnie, bo niestety nie udało mi się ostatnio wszytskiego zwiedzić:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zazdroszczę wyjazdu! A pocztówki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fajne i niespotykane te pocztówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci dobrze! nigdy w życiu w Rzymie nie byłam, ale mam nadzieję kiedyś i tam się znajdę :)
    baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę:) Nigdy nie byłam w Rzymie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, ale Ci dobrze, że możesz teraz pojechać do Włoch! Nawet, jeśli tylko na kilka dni, to i tak na pewno poczujesz ich wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Włochy więc się zgłaszam, ha a wiedz,że nigdy nie brałam udziału w rozdaniach, konkursach na blogach i nie zamierzam, tylko tutaj robię wyjątek!!;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, proszę Cie tylko napisz na fb swoje zgłoszenie ;)

      Usuń
  8. WOW! Też bym chciała... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już się zgłosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki mocno, może mi się uda pocztówkę wygrać:>> dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  10. Ojoj, jaki farcik :) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń