B'DAY

Cześć Dziewczyny, 

Nie uwierzycie, ale mój blog w poniedziałek obchodził swoje pierwsze urodziny!
Zapraszam Was na notkę w całości 
 poświęconą mojemu adresowi -  godcreatedwomen!



         Decyzja o założeniu swojego bloga była jedną z moich najlepszych decyzji w życiu. Od wielu lat zaglądałam do innych blogerek i im zazdrościłam swojego miejsca w sieci. W końcu, ponad rok temu, postanowiłam spróbować z własnym adresem. Od początku wiedziałam czego chcę, jakiego rodzaju posty marzy mi się dodawać. Kocham modę, szczególnie tą wykwintną, ponadczasową często legendarną i zawsze elegancką - uwielbiam o niej pisać. Dodać do tego przepiękną postać Audrey, Grace czy Marilyn i
...tadam – oto mój blog – o stylu ;) 



Zastanawiałam się, czy ktoś może wie skąd się wzięła nazwa bloga?

Miałam z nią straszny problem, nie wiedziałam, jak zgrabnie zawrzeć to, o czym będę pisać, a wszystkie fajne adresy były już zajęte. I wtedy przypomniałam sobie film z Brigitte Bardot „And God Created Woman..” Sama produkcja nie przypadła mi zbytnio do gustu, jednak tytuł filmu w pełni oddawał ducha mojego nowonarodzonega bloga ;)

Blog w liczbach, czyli roczne statystyki:


~ 11– najczęściej tyle miesięcznie piszę postów, czyli około co drugi – trzeci dzień 


~ 170 – wow tyle postów mam za sobą, jestem w szoku, a mój pierwszy, ktoś pamięta?

klik!

~ 262 – tyle osób dodało mojego bloga do blogów obserwowanych,

~ 4.205 – ilość komentarzy, za każdy jeden dziękuję <3 


~ 75.500 – liczba wyświetleń najbardziej motywuje mnie do dalszego pisania, początki były ciężkie,  jak chyba u każdej blogerki, jednak teraz jestem w szoku jak patrzę na licznik - tak szybko rośnie!


~11.500 – tyle miesięcznie osób mnie odwiedziło, a z każdym miesiącem jest Was coraz więcej, już się nie mogę doczekać statystyk z kolejnego miesiąca!

Przez ten rok nie zawarłam ani jednej współpracy, wszystkie kosmetyki, które polecałam – kupowałam za własne pieniądze. Do jakichkolwiek kontaktów z innymi firmami podchodzę z rezerwą, bardzo mi zależy aby nie stracić w Waszych oczach autentyczności w zamian za tubkę kremu ;)

Nie organizowałam żadnych konkursów czy rozdań w celu uzyskania większej liczby obserwatorów czy „lajków” na facebooku.
Wszystkie osoby, które zdecydowały się ze mną zostać na dłużej, zrobiły to po prostu dla samego bloga i dla mnie ;)


Dlatego BARDZO DZIĘKUJĘ!
I mam mała niespodziankę dla stałych czytelników będzie coś do zdobycia -  nie będzie to wartościowy upominek, ani konkurs z nagrodami czy coś w stylu rozdania.
Będzie to coś bardziej osobistego, coś ode mnie -  dla Was, od serca ;) 
Bezinteresownie, tak po prostu! 
Więcej szczegółów w następnym poście,

Całuję, 

Lina

34 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszego roczku i ładnych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, tutaj jest SUPER;>> !! Do następnego roku, do siego :>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki są ciężkie, ja też nie spodziewałam się, że mój blog zyska grono stałych czytelników, a jednak :) Teraz przynajmniej wiem, że nie piszę sama do siebie, a to najbardziej motywuje. Życzę owocnego przyszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat!!! :D
    Jestem z Tobą od pierwszego posta i cały czas obserwuję, jak Twój blog się rozwija, pod czego jestem ogromnym wrażeniem. Lubię Twoje notki, bo są zawsze dopracowane i oryginalne.
    Co do współprac, to ja również trzymam się od nich z dala, nie kręci mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga, Lino! To chyba jedno z moich ulubionych miejsc w sieci. Podoba mi się Twoja niezależność- Twój blog jest naprawdę jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i oby więcej takich latek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ! bardzo lubię zaglądać na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych lat, dużej ilości czytelników.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Gratulacje!

    Oczywiście, że wiedziałam, skąd nazwa bloga i dlatego zaczęłam go obserwować wtedy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega gratulacje;)oby było jeszcze lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:) Wszystkiego najlepszego, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny blog to i ludzie są bezinteresownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne statystyki:)
    gratuluję roczku i życzę kolejnych, równie owocnych:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i kolejnych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku i życzę następnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Oby więcej takich owocnych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog jest wspaniały i taki właśnie był od początku :) Gratulacje i życzę kolejnych blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i wszystkiego dobrego !!! Życzę Ci kolejnych owocnych lat w blogowaniu, coraz lepszych statystyk oraz wielu kreatywnych pomysłów na wpisy :) Uwielbiam Twój blog, twórcze, interesujące wpisy i ciekawe spojrzenie na modę oraz styl :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje i jeszcze owocniejszego prowadzenia bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje kochana!:)
    Za rok wyświetlenia będą już na pewno w setkach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje pierwszej owocnej rocznicy i życzę kolejnych, jeszcze lepszych! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego naj naj, jak ten czas leci:]

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, świetne wyniki, życzę kolejnych sukcesów :))

    OdpowiedzUsuń