Jesienny Rzym na zdjęciach

Cześć Dziewczyny, 

Tak jak obiecałam, dzisiaj zdjęcia z mojego jesiennego wyjazdu do Rzymu. ;)





         Włoch skradły mi serce, poprzednim razem miałam okazję spędzić 4 dni w Rzymie i 4 dni we Florencji. I wierzcie mi, to były jedne z piękniejszych wakacji w moim życiu, a niemało podróżuję.

         Nigdy nie przypuszczałam, że tak szybo znowu pojawię się we Włoszech. Wszystko za sprawą mojej cudownej przeszłej mamy - teściowej, która poświęciła swój czas i wyszukała tanie loty w dwie strony za 120 złotych. Noclegi, znalazła dzięki portalowi booking – w Watykanie,  jedyne 5 minut od Bazyliki Świętego Piotra, za równie przyjemną cenę - 150 złotych ze śniadaniem iście południowym– kawa i croissant ;) Dwa dni w Rzymie za niecałe 300 zł? Bardzo się opłaca ;) 

         Nie wiem, czy Wy macie takie swoje miejsce, które traktujecie jak azyl, ale ja mam. Wiem, że jak coś mi się w życiu nie uda, jak wydarzy się cokolwiek (odpukać) złego, albo jak po prostu życie w Polsce będzie niemożliwe dla mnie i dla mojego TŻ, to chcę wyjechać i ułożyć sobie swoje nowe życie we Włoszech. 

Zdjęcia z samolotu, nie mogłam nie dodać, tak to już jest mieć TŻ latającego w chmurach ;))
Muzea Watykańskie to miejsce, które na prawdę warto w swoim życiu zwiedzić.
Można się tyle dowiedzieć o historii, nawet jak w szkole średniej się jej nie lubiło – tak jak ja hi hi
         
         Kocham ten kraj. Kocham tych ludzi -  bardzo pogodnych i bezproblemowych, o wiele szczęśliwszych niż przeciętny Polak, żyjących chwilą -  ja tez tak chcę żyć!


         Chcę pić dziennie rano przed wyjściem do pracy kawę w kafejce ze sąsiadami, chcę jeść bruchetty i pizze. Kocham ich całą kuchnię pachnąca bazylią, winem i mozzarellą... mm ;)

 I mają wymarzony klimat. Jesień w sweterku? Idealnie! ;)

Fiat 500 to moje wymarzone autko :)   
 
Palma i grad? Byłam w szoku, ale to realne!
Pisząc tą notkę, rozmarzyłam się – chcę tam wrócić!

Lina

42 komentarze:

  1. Uwielbiam Rzym, jedno z najpiękniejszych miast świata. Jego klimat jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah cudne zdjęcia.. Zazdroszczę wycieczki, może kiedyś uda mi się zwiedzić ten piękny kraj ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Włochy, a w Rzymie byłam juz kilka razy, ale na wiosne znowu sie tam wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie ! będąc we Włoszech też się zakochałam w ich kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Rzym i mam nadzieję tam powrócić :D niedługo
    też jedne z moich najpiękniejszych wakacji i wciąż czuję niedosyt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) Zazdroszczę takiego wyjazdu, nawet dwudniowego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsca, też chcę je kiedyś odwiedzić i na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięx za koment. u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzym jest fantastycznym miastem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty chcesz wrócić, ja chcę pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia! Wyglądają faktycznie "rajsko", aż chciałoby się tam być- i zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki :D i te słońce... extra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda tak, jakby tam w ogóle nie zajrzała jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę, chciałabym zwiedzić kiedyś Rzym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia i na pewno cudne wspomnienia. Ja marzę o tym by zwiedzić Sycylię!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś Włosi i Włoszki mnie nie zachwycają, choć ponoć mam ich temperament :-) Odniosłam zupełnie inne wrażenie od Twojego, mało sympatyczni i bardzo konfliktowi ludzie... Ale może trafiłam na jakieś trefne jednostki ;-) A zdjęcia cudowne! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w rozdaniu z firmoo.com :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiat 500 jest uroczy ;) A Włochy bardzo lubię z powodu tego, że jest to najbardziej burzowy kraj w Europie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę! Piękne miejsce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tam nie byłam, a też chciałabym...

    Ok. 300 zł to cena biletów, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym choć raz była w Rzymie, pewnie też nie potrafiłabym opisać swojego zachwytu. Ale nie byłam (i wedle moich prognoz - raczej nie będę). Szkoda, fotografie kuszą, a na żywo to wszystko z pewnością prezentuje się 54736282 razy lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż mi się przypomniały moje wakacje we Włoszech 2 lata temu. Chociaż Mediolan trochę mnie rozczarował, to sam kraj jest przecudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam we Włoszech, ale marzę by tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne zdjecia. Faktycznie 300 zl to tanio. Fajnie ze mialas taka okazje:-). Ja nie bylam nigdy we Wloszech

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam we Włoszech, ale niestety nie kojarzy mi się zbyt przyjemnie ze względu na pewną sytuację, która się kiedyś wydarzyła w moim życiu w związku z tym krajem. Nie chciałabym tam mieszkać bez względu na to jak tam pięknie. Ale za to uwielbiam włoską kuchnię :) Jestem straszną makaroniarą, pizzę też uwielbiam i różne inne włoskie specjały :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Rzymie dobrych kilka lat temu i również mnie zauroczył, chciałabym tam kiedyś wrócić. No i Włosi to bardzo sympatyczny i pogodny naród - pewnie dlatego, ze mają pod dostatkiem słońca.
    Bardzo miło oglądało się Twoje zdjęcia, można się rozmarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie tam jest. Z chęcią bym, się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo mówić,cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Oojej, cudownie, mam nadzieję, że też się tam kiedyś wybiorę! Świetny blog :)

    Zapraszam przy okazji na mojego bloga http://motywatorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem Twoją Czytelniczką od niedawna. Bardzo mi się tu podoba, więc zostanę na dłużej :) Dzięki Tobie 'przekonałam się' do białej koszuli (wspomniałaś o niej w poście, genialnie!), jednak nadal szukam swojej idealnej ;) Pierwszy raz byłam we Włoszech w lipcu tego roku, ale tylko przejazdem, mój Narzeczony miał trasę akurat, więc wybrałam się z nim (ogromnym busem!), spędziliśmy tam 3 dni... i wrócimy tam na pewno, ale już w celach turystycznych :) Pozdrawiam, również ze Śląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. akurat w rzymie jeszcze mnie nie bylo, koniecznie musze tam kiedys pojechac :) piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj chętnie bym się wybrala do Rzymu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszcze :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam raz we Włoszech ale nie miałam okazji pojechać do Rzymu, czego żałuję. Chciałabym zobaczyć to miejsce i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. AAAaaa Rzym jest piękny i zazdroszczę. Ja wybieram się do Londynu w styczniu. Nie dawno zwiedziłam Budapeszt.
    Często zaglądam na Twojego bloga i jestem po wrażeniem.

    Zapraszam do mnie choć ja dopiero zaczynam i próbuję swoich sił w blogosferze.

    http://thisthingisgettingnoisier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj zazdroszczę też bym chciała!fantastyczne zdjęcia, ukazujące piękno tego miasta

    OdpowiedzUsuń