Stylowe garderoby - torebka puzderko

Cześć Dziewczyny, 


         Torebki typu puzderko na salony przywrócił między innymi Świętej Pamięci Alexander McQueen. Jego wersja tych torebek, delikatnie mówiąc – mroczna, skradła serca celebrytkom.

www.modnedodatki.net
          Niektóre kobiety pokochały klasyczne modele - szalenie dostojne i eleganckie, a inne, te odważniejsze – ekstrawaganckie. Czaszki symbolizujące królestwo Pana McQueena stały się wybitnie pożądane! ;) 

         Ja wyjątkowo w tej kwestii, uwielbiam CZASZKI! ;)))

Dlaczego warto mieć torebkę puzderkową i gdzie warto ją nosić?

każdą stylizację zdobi, sama w sobie jest niezwykle strojna,

 możemy ją nosić zamiast wieczorowych kopertówek,

idealnie nadaje się na elegancką kolację, wyjcie do teatru czy opery, pasuje na urodzinowe przyjęcie czy sylwestrową noc, 

robi oszałamiające wrażenie i jest ponadczasowa ;) 

   
         W tegorocznych zimowych kolekcjach torebki w stylu puzdrowym oferuje nam między innymi Mohito, H&M czy River Island.
Większość z nich jest proponowana w stylizacjach karnawałowych, jednak wierzcie mi Dziewczyny, jak już się skusicie na taką (niby zbędną) torebkę, posłuży Wam w życiu wiele razy!


         Sama jestem posiadaczką jednej z firmy Korr&Korr, zapłaciłam za nią dość sporo pieniędzy (jak dla mnie) – głównie za sprawą tego, że była sprowadzana z Włoch, a wykonana ze skóry. Kompletnie nie żałuję, że ją mam.
Wydaje się mała, ale zmieszczę w niej telefon, błyszczyk i chusteczki higieniczne ;) Na ogół podczas imprez, czy to rodzinnych, czy karnawałowych, więcej przy sobie nie potrzebuję ;)
Całuję, 
Lina

32 komentarze:

  1. oj tak są cudne a jak błyszczą cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudaśne, a swoją sztukę pokażesz kiedyś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Im bardziej błyszcząca, tym lepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka torebeczka z czaszką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te torebki są boskie, marzę o takiej! :) Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda Twój nabytek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, nie podobają mi się :D Wolę duże torebki, gdzie mam absolutnie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie torebki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, szkoda tylko, że nie wychodzę nigdzie, gdzie wymagany byłby strój wieczorowy :( byłaby okazja do pokazania się w takich sukienkach z takimi "pudełeczkami" :)
    PS: świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, ale ja bym nie mogła nigdzie z taką torebką pójść, bo mi przeszkadza jak muszę ciągle trzymać coś w ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zas mam taką shizę i zawsze muszę coś trzymać w reku ;-P więc puzderko idealne dla mnie

      Usuń
  10. Szukałam ostatnio właśnie takiej malutkiej torebki, ale dawno nie widziałam ich w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. puzderka z czaszkami skradły i moje serce !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, czemu jeszcze takiego cacka nie posiadam? Chyba za mało udzielam się towarzysko i wieczorowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne torebeczki.... tylko problem w tym,że malo co siew nich mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawdziwe cacuszko, wow:))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przyjemnie ogląda się Twojego bloga, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, podoba mi się zarówno wersja beżowa jak i mroczna. Sama bym jednak nie kupiła, zbyt rzadko miewam okazje żeby takie cacuszko mogło się przydać, więc wolę coś praktycznego na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, ale ja bym zaraz zgubiła :D Czasem mam wrażenie, że zgubię własną głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne, ale niestety nie w moim stylu:( Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są :D!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. po prostu prześliczne torebki!
    Szukasz świątecznych inspiracji? kreatywnepomyslynaprezenty.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam Cię do tagu Wishlist Tag (siedem wymarzonych prezentów na Święta). Jeśli masz ochotę (i chwilę wolnego czasu), sprawdź szczegóły na moim blogu: http://ladyrockmoon.blogspot.com/
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna notka ;)
    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com/2013/11/muzyczny-listopad.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają te torebki,ale chyba jednak musiałabym mieć do niej łańcuszek,bo bałabym się,że o niej po prostu zapomnę i gdzieś zostawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :) Zapraszam do mnie po więcej informacji na ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem szczęśliwą posiadaczką kopertówki McQueena. CUDO. Nie mogę wyobrazić sobie jak fajne mogą być te pudełkowate.. DŻIZES

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają rewelacyjnie! Wierzę, że nie żałujesz wydanych pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. są idealne na większe wyjście :), mam w swojej kolekcji 3 :)

    OdpowiedzUsuń