Stylowe garderoby - poncho (5)

Cześć Dziewczyny, 

         Nawracając jeszcze na chwilę do szafy jesiennej, warto wspomnieć o poncho! Każdy zmarzluch koniecznie powinien go mieć. I pomimo iż, poncho ma już za sobą kawał historii, od wielu sezonów nie wychodzi z mody. Jego uniwersalność i wygoda noszenia powodują, że jest ulubionym dodatkiem..

… już nie tylko mieszkańców Ameryki Łacińskiej ;) 


         Poncho (ponczo) to najczęściej wełniany czworobok ze specjalną pośrodku dziurą na głowę -> najprostszy opis jaki przyszedł mi do głowy tego nieskomplikowanego, a jakże ciepłego wynalazku;)

Co powoduje, że jest taki wyjątkowy?

         Jest wygodny, luźny i nie krępuje naszych ruchów. Idealnie komponuje się za zarówno z dżinsami, legginsami i krótkimi spódniczkami. Wygląda elegancko z białą koszulą i przypiętą broszką. Bardzo się lubi ze szpilkami i koturnami, ale gdy do naszego poncha założymy kozaki lub gumowce stylizacja również będzie się fajnie prezentować. Możemy go nosić na zakupy, do pracy i na randkę. Jednym słowem – uniwersalna rzecz w naszej szafie (i jaka ciepła!).

      Przy wyborze poncha musimy pamiętać, że wysokie i smukłe dziewczyny mogą śmiało nosić długie i obszerne fasony, niższe i mocniej zbudowane - krótsze z podkreśloną delikatnie talią na przykład przy pomocy cienkiego paska.


        Co warto zaznaczyć -  kobieta w każdym wieku prezentuje się świetnie w poncho – za równo młode Dziewczyny w żywszych kolorach, jak i dojrzałe Kobiety w spokojniejszych odcieniach! 

Poncho obowiązkowo znajduję się w szafie Drew, Kim, Jessici, Blake czy Kate ;)


         Tak więc, największym jego plusem jest elastyczność. Praktycznie z niczym się nie gryzie, na każdej figurze dobrze leży, a noszenie go to czysta (i ciepła)  przyjemność ;)
Całuję,
Lina

33 komentarze:

  1. Zawsze mi się marzyło na jesień, ale jak dotąd nie udało mi się znaleźć takiego, które by mi się podobało i dobrze na mnie leżało:(

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam pod choinkę swojej mamie, siostrze znalazłam idealny dla niej fason, a dla siebie nie mogę nic wypatrzyć. Podoba mi się ten co ma Kim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam poncho, bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się zawsze kojarzyło bardziej z dojrzałymi kobietami i... poczekam z nim jeszcze. (Choć wiele tych młodych dziewczyna zdjęciach dobrze wygląda w poncho). Jest to pewnie też kwestia figury. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lina, a Ty posiadasz Poncho? Najbardziej podoba mi się to, które ma na sobie kobieta z drugiego rzędu, trzecia od lewej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam, posiadam ;) Możliwe, że kiedyś na blogu pokażę ;)

      Usuń
  6. Hmm jak na razie nie przełamię się i go nie kupię;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taki styl. Zdjęcie z dyniami świetne, sama dzisiaj kupiłam dynię i czeka mnie jeszcze gotowanie zupy :) mmmm w sam raz na zimny dzień!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Poncho to raczej nie moje klimaty... chociaż to czarne na Olivii wygląda całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie za bardzo lubię, choć na innych mi się podoba. Ja jestem za mała i za drobna i czuję się w tym jak w namiocie. Ale może trafię na jakieś wyjątkowe i zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie niestety nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy ponczo i jakoś byłam anty, ale po Twojej recenzji stwierdziłam, że jest całkiem niezłe hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh bardzo podoba mi się na kimś. Zafundowałam sobie kiedyś je i miałam na sobie dosłownie 2-3 razy. Nie wiem czy nie trafiłam z modelem czy kolorem, ale jakoś nie przekonuje mnie aby kolejny raz je ubrać. Ale za to na inspiracjach nie mogę się napatrzeć!:)

    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedno ponczo i uwielbiam go nosić jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam żadnego poncho, ale przydałoby się jakies cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W życiu nie powiedziałabym, że poncho jest stylowe :P Zakrywa kobiece kształty, tworzy na nas "worek", nie nadaje się na wielkie wyjście ani nawet na randkę... No ale ja się nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna mam w planach zakup poncha, ale jeszcze nie udało mi się go zdobyć. Może po Twoim poście się zmotywuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i kocham!
    Blake <3 w poncho cudnie wygląda każda kobietka!:) Dla mnie-zmarzlucha to cud:)!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są ale nie dla każdego;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten swetrowy siwy + szare rajstopy wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama lubi poncza, ja jakoś nie mogę się do nich przekonać... Wolę zwykłe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat dzisiaj przypomniałaś mi, że mam w szafie sweterko-ponczo, które leży tam od kiedy je kupiłam :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mieszane uczucia co do poncho - z jednej strony na innych mi się podoba, z drugiej nie jestem przekonana że mi będzie pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie poncza, bo mozna sie otulic i nie bedzie zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam pojęcia, że tak dużo gwiazd je nosi! Chyba coś w tym jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. WSPANIAŁE, modnie i ciepło
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło się czytało. Ułatwia to praktyczny, ładny wygląd bloga :)

    http://appiappi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń