Jesienna szafa

Cześć Dziewczyny, 

         Jesień zawitała do nas dosłownie parę dni temu przynosząc ze sobą chłodniejsze powietrze z mroźnymi nocami. I naprawdę, nie chcę tu zabrzmieć jak starsza Pani, ale w tamtym roku o tej porze było cieplej ;) 

         Ja, tak jak kierowcy zimą, zaskoczona takim szybkim przypływem chłodu stwierdzam z przerażeniem, że moja szafa nie pomoże pokonać jesiennego ziąbu bez przeziębienia. Nastawiłam się na ciepłą jesień - marynarki, żakiety no ewentualnie kurtki z podszewką. A tu proszę..



         Doskwiera mi brak eleganckiego płaszczyka. Przydałyby się również kozaki i botki – więc zakupy są obowiązkowe. Wczoraj zajrzałam do moich ulubionych domów mody, aby wiedzieć czego szukać w  naszych sieciówkach. Zdecydowanie w tym sezonie dziękujemy już ćwiekom, kolcom itp. (wreszcie, ile ten trend trwał?). Modne są proste, klasyczne kroje -  same zobaczcie ;)

         Alexander McQueen to zdecydowanie mój faworyt modowy. Z wypiekami na twarzy czekam na ich kolejne kolekcje. Są wprost stworzone dla mnie - uwielbiam klasyczne kroje, gładkie materiały, eleganckie fasony z nutką ekstrawagancji. Tylko cena już nie była ustalana z myślą o mnie ;( ;))) 

         Dom mody Alexandra stawia na ciemne kolory, nie brakuję baskinek, a wszystkie płaszcze skradły mi serce! Szczególnie ten długi czarny <3


 

         Oscara de la Renta uwielbiam  za to, że wyjątkowo w swoich projektach szanuje kobiety i każda rzecz, jaka wychodzi spod jego igły, jest zawsze niesamowicie szykowna, elegancka, klasyczna i stylowa .Oscar proponuje nam jesień pod znakiem bardziej żywych kolorów, wzorzastych materiałów. I bardzo dobrze, melancholii jesiennej  mówię dość!


         Nie mogłam ominąć uwielbianego Christiana Louboutina, ale niestety w jego sklepie internetowym nic specjalnego nie znalazłam. Jego kolekcja w żaden sposób nie zaskakuje.


         Musiałam zajrzeć do naszej Dumy Narodowej - La Mania. Pomimo, iż oceny  kolekcji były przeróżne, ja kocham nasz projektantkę za czczenie klasyki i elegancji. Proste kroje, gładkie materiały i klasyczna elegancja. Dla mnie to klucz do sukcesu by zawsze prezentować się perfekcyjnie.
      Cała kolekcja ogólnie przypadła mi do gustu, aczkolwiek ciemne kolory i podobne kroje prowadzą do monotonii całości.. co o tym sądzicie?  



Lina

P.S. Przypominam o moim niedawno założonym facebook-u, będzie mi niezmiernie miło jak klikniecie „Lubię to!”


27 komentarzy:

  1. ale super, to mój styl, piękne ubrania. ekstra sukienki, a bluzki z baskinkami fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, będę odwiedzać częściej :)
    Pozdrawiam :* kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknia de la Renty pierwsza z trzeciego zdjęcia będzie śnic mi się po nocach...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, ten czerwony płaszczyk jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostotę lubię, ale ćwieki i kolce też, więc i tak będę je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te tegoroczne kolekcje :) Zdecydowanie nie pogardziłabym jakimś ładnym ciuszkiem od Oscara de la Renty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ech niestety w sklepach dalej pełno ćwieków, szukam gładkich butów i to jest istna męka, same błyskotki, kolce itp :/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten czarny płaszcz asymetryczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce w ostatnim czasie podbiły buty ze złotymi zdobieniami :) totaj są akurat na czubku, a ja ostatnio kupiłam na korku :) mega mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO jejeju ile cudownych rzeczy. Kilka mnie zachwyciło całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ehh zimna jesien chyba wszystkich zaskoczyla, ale podobno jeszcze ma byc cieplo :D. OBY!! Bardzo ladne rzeczy , nie lubialam cwiekow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też brakuję mi jakiegoś płaszcza, nowej kurtki, no i przede wszystkim kozaków, a propozycje bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam proste, skromne kroje strojów ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Baskinki są urocze...


    A tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu... http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/09/niespodzianka-dla-was-kochani.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia!!! i piękny kolor komina ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym mieć dosłownie wszystkko:) jak najbardziej mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne ciuszki :) Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwony płaszcz podbił moje serce~! I też zdecydowanie odetchnęłam z ulgą z powodu końca ćwieków - tak samo uwielbiam klasyke:)

    OdpowiedzUsuń
  19. gorąco polecam Budapeszt :) jest piękny, zwłaszcza w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w mojej szafie też brakuje ciepłego odzienia ;( propozycje które podałaś fajne, nie wszystko trafia w mój gust, ale wiele z nich tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. prawie wszystko bym przygarnęła z tych zdjęć:P)

    OdpowiedzUsuń