FACEBOOK

Cześć Dziewczyny,  

   Nadszedł czas i na mnie :)
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tym czy to dobry moment na założenie facebooka.
Jest tyle rzeczy, inspiracji, które chciałabym Wam napisać, przekazać. Jednak niestety pisanie postów na bloggerze, to wyjęte kilka godzin z mojego życia. Tak więc myślę, że facebook będzie świetnym uzupełnieniem bloga ;)

.. a poza tym muszę iść z duchem czasu, która bloggerka teraz nie ma facebooka? ;))

Tak więc zapraszam Was do polubienia Stylowe Kobiety! 


Całuje, 
Lina 

7 komentarzy:

  1. Ja nie mam facebooka, nawet prywatnego:) Moja siostra wciąż mi powtarza, że nie istnieję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam blogowego facebooka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam i już Cię polubiłam! Nie mogę się doczekać Twoich pełnych inspiracji postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też do Ciebie dołączyłam i nie mogę się doczekać Twoich inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń