Pani Gadżet ;)

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj o pięciu nowych, trochę dziwnych, ale luksusowych gadżetach ;)


1. 
Laleczka z Dolce & Gabbana została stworzona z myślą o aukcji UNICEF. Ze wszystkich wymienionych tutaj dodatków, ma szansę na uzyskanie statusu najdroższej. Na to liczę! Pieniądze zostaną przeznaczone dla dzieci.
Śliczna szmaciana laleczka ubrana jest w czerwoną sukienkę pochodzącą z tegorocznej kolekcji. Posiada nawet koronę/diadem!

Pomimo, iż szalenie mi się podoba – w aukcji nie planuję brać udziału ;)



2. 
Miejskie gogle to całkowita nowość, dodatek który ma uzupełniać nasze stylizacje. Na pomysł stworzenia takiego gadżetu wpadła L'Wren Scott – partnerka Micka Jaggera. Okulary są wiązane wstążeczką.
Urocze, prawda?


3. 

Mało piszę o wnętrzach, a tak bardzo lubię śledzić design i architekturę wnętrz!
Jak to zrobić, aby za sprawą żyrandola być bliżej natury? Nic prostszego, wystarczy włączyć światło, a na ścianach pokaże się nam las..

.. niestety, bardziej ten z naszych koszmarów, więc niektórych żyrandol Forms In Nature może wystraszyć! Wygląda mrocznie!

Mnie osobiście bardzo się podoba!


4. 
Wrotki w stylu lat 80? Brzmi świetnie!
Saint Lauren stworzył kolekcję rolek w cenie powyżej 4 tysięcy złotych. Wykonane są ze skóry na wzór trampek. 
Idealne dla Damy ;)


5.

Krzesło Versace, nie zostało zaprojektowane przez Donatell – tylko nazwane na jej cześć. Ma oddawać jej barwnego ducha i styl domu mody Versace.

„Wnętrze mojego domu to kontrastujące style: klasyczne meble są ustawione obok tych nowoczesnych. Nie mogę się doczekać chwili, gdy krzesło Donatella pojawi się w moim domu – powiedziała Donatella Versace.”


6.

I na koniec prezent dla Was, coś co cieszy oko, a jest za darmo:

PAPIEROWE LALKI LOUIS VUITTON!
Wystarczy wydrukować, wyciąć lale oraz ciuszki i mamy stylową ozdobę do np. sypialni na słodkie sny )




Lina
P.S. Pisząc tą notkę korzystałam z informacji zawartych na stornie:  http://vumag.pl/

21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jak oczyścić taki żyrandol z kurzu (w bezpieczny np. dla alergika sposób)... Piękno boli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak przecieranie z kurzu będzie czasochłonne :)

      Usuń
  2. Przydałby się taki żyrandol na Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrotki genialne! Ale jaka cena :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo papierowe lalki! miałam kiedyś coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Laleczka D%G o proszę nie wiedziałam tym, a dopiero co pisałam u siebie o ich najnowszej kolekcji, dzięki za info;>>>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wrotki, ale cena powalająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięx za komentarz. A ja uwielbiam do Ciebie zagladac, panuje tu taki lad jak lubię z klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalka D&G jest cudowna! Jestem zachwycona ich nową kolekcją, a lala jest jej takim fajnym dopełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekła mnie laleczka D&G...wyglada cudnie:) efekt jaki daje ten żyrandol idealnie sprawdzi się na Halloween:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te papierowe lalki to świetny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie przeraża efekt, jaki daje ten żyrandol :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żyrandol jest boski, marzę o takim! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko piekne ale zyrandol jest najlepszy !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany! ja chcę taki żyrandol! jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. gogle są super :D a żyrandol mega :D

    OdpowiedzUsuń