Stylowe garderoby - muszkieterki (6)

Cześć Dziewczyny, 

         Over the Knee Boots– dopasowane kozaki do połowy uda - w jesiennych i zimowych kolekcjach  mody są niesłychanie popularne, a celebrytki już je pokochały!  Swoje modele „muszkieterek ze szpilką” posiada dom mody Chanel, Jimmy Choo czy Emilio Pucci. Wszystkie kończą się powyżej kolana, maksymalnie przylegają do ciała i  są bez zbędnych zdobień w przeróżnych kolorach (białe, karmelowe, czarne itd.)


         Prezentują się zjawiskowo, jednak stylizacja z nimi w roli głównej, wcale nie należy do najprostszych..


         Niestety, muszkieterki są zarezerwowane tylko dla smukłych i wysokich kobiet. A dobieranie do nich idealnych stylizacji nie jest prostą sprawą. Łatwo można przesadzić np. z nagością i wyglądać wulgarnie oraz nie trudno w nich prezentować się tandetnie.



         Aby nie popełnić modowego faux pas, warto przejrzeć zdjęcia z proponowanymi stylizacjami do muszkieterek. Za równo te z wybiegu, jak i codzienne stylizacje, są proste, nie skomplikowane.
       Buty najlepiej prezentują się do krótszych sukienek, dżinsów bądź legginsów i dłuższych płaszczy - są najważniejszą częścią outfitu, reszta stylizacji powinna być stonowana i nieekstrawagancka. 

Philip Lim, Ralph Lauren, Emilio Pucci.
Zdjęcia z Vogue Candice Swanepoel w kozakach Alexandra McQueena.

Co sądzicie o muszkieterkach z obcasem ? 
Lina

31 komentarzy:

  1. Trzy lata temu miałam czarne muszkieterki na płaskim obcasie i bardzo za nimi tęsknię, bo były po prostu genialne! Niestety od tamtej pory nie udało mi się znaleźć ich godnych następców:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają (przynajmniej niektóre modele), jednak czuję, że to nie są buty dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, nie łatwo do nich ubrać coś żeby nie wyglądało kiczowato. Mogłabym takie posiadać, gdybym znalazła TE właściwe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z moich ulubionych butów, chociaż wolę te na niskim obcasie lub bez, zamiast na szpilce :) Te z pierwszego zdjęcia idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiam się, czy takim bucików sobie nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kilka par tego typu butów, ale na co dzień nie przepadam za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo się podobają, ale niestety, zazwyczaj faktycznie prezentują się dość tandetnie. Ale w eleganckiej stylizacji jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie buty nad kolano bardzo trudno zestawić z czymś tak żeby nie wyglądać nieco tandetnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podobały mi się takie buty, ale 1. nie chodzę w obcasach, 2. mam za szczupłe nogi i żadne na mnie nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedynie butki takie za kolano, ale są świetne :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Od zawsze podobały mi się muszkieterki - KOcham te buty !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są po prostu! :D Cudownie wyglądają na nogach i bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. taaakie długalenkie są mega Kocie;P uwielbiam je;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty, ale zdecydowanie nie dla każdego!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie są to buty dla odważnych kobiet...ja chyba do nich nie należę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. również chciałam robić post o muszkieterkach, warto o nich wspomnieć, skupiają całą uwagę na sobie w stylizacji, świetne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś mi się nie podobają ... wolę u kobiet botki ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od kilku lat kupuję na zimę muszkieterki, ale na płaskim obcasie :) Zastanawiałam się nad kupieniem wysokim obcasem, ale stwierdziłam, że będę wyglądać wulgarnie- jak wspomniałaś, łatwo o taki efekt- więc odpuściłam. Ale muszkieterki mają jeden duży plus, za który je pokochałam- zimą jest ciepło w kolanka!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaa Candice, Nicole, Miranda <3. Takie kobitki BOSKO wyglądają w tego typu butach:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj tak - ciężko dobrać do nich coś takiego, w czym nie będziemy wyglądać kiczowato.
    Bardzo mi się podobają, niestety wątpię, żebym wyglądała w nich dobrze
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne buty! ale trzeba mieć do nich nogi :) ja niestety nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie buty <3 no uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie buty, mam podobne, ale na koturnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing knee high boots. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  26. Są przepiękne, jeju... marzą mi się takie od dawna <3 zwłaszcza czarne!

    OdpowiedzUsuń
  27. mi się podobają, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się tylko w eleganckich stylizacjach w czerni na wyższych kobietach.

    OdpowiedzUsuń