Jak uczyć się mody i stylu?

Cześć Dziewczyny, 

         Zastanawiacie się czasami, skąd niektóre Kobiety, wiedzą jak się super ubrać? Noszą świetne dodatki, bardzo dobrze łączą kolory? Gdy mijacie dobrze ubraną Kobietę, nachodzi Was myśli: „Czemu ja na to nie wpadłam?”. Uważacie, że nie posiadacie daru, ani talentu do tego by wyglądać zawsze modnie i szykownie? Bzdura!

         Dzisiaj trochę o tym jak ukształtować swój własny styl, aby zawsze wyglądać modnie i elegancko. Wszystkiego można się nauczyć - stylu też! Gwarantuję Wam to! Jest na to jedna prosta metoda :)



         Cały sukces dobrego wyglądu polega na śledzeniu mody. Musimy wiedzieć co teraz się nosi, czego warto szukać w sklepach, gdy wybieramy się na zakupy. Zaglądając regularnie na portale, które „zrzeszają” tematycznie zdjęcia, uczymy się stylu, klasy i szyku. Nasz mózg wychwytuje i zapamiętuje te obrazy, dzięki czemu łatwiej nam jest później tworzyć stylizacje odpowiednie dla siebie oraz wyglądać modnie ;)

Podstawa to inspiracja.
A moim ulubionymi stronami z tego zakresu są:








         Tego typu strony internetowe nie tylko inspirują, ale powodują, że stajemy się bardziej kreatywni. Motywują nas do zmian – ja na przykład -  natchniona fotografiami  związanymi z wystrojem wnętrz - robię mały remont w pokoju! Oprócz tego, możemy nauczyć się robić makijaże, manicure czy fryzury – często zdjęcia robione są krok po kroku!

         Jeżeli interesujecie się modą, stylem i szykiem, warto też regularnie zaglądać do stron internetowych Avanti, Glamour czy Vanity Fair


Lina

18 komentarzy:

  1. bardzo fajny wpis/ znałam te stronki ze słyszenia, jednak rzadko na nich bywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pintrest bardzo lubię, można tam znaleźć wiele inspirujących zdjęć w każdej dziedzinie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze na tych stronkach chyba nie byłam. Chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze się ubieram, aby kolorystycznie pasowało do siebie i żebym czuła się wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Pinterest! Jest moją wielką inspiracją, jeśli chodzi o suknie historyczne :D A jeśli chodzi o ubrania na co dzień, to inspiracji szukam przede wszystkich w stylu Audrey Hepburn, którą kocham i uwielbiam :) Moda współczesna jest mi niestety całkowicie obca, chociaż rzeczywiście, oglądanie np stylowych bywa bardzo interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba ubierać się tak abyśmy same sobie się podobały i chyba właśnie wtedy kiedy ktoś czuje się dobrze w tym co nosi można powiedzieć, że ma swój styl.. :))

    Fajne stronki, zaraz je sprawdzę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy się nie odwoływałam do mody, nie jest to dla mnie żadnym wyznacznikiem, albo coś mi się podoba, albo nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to jakoś nie mam chyba jakiegoś takiego wyczucia modowego ;d ubieram się w to w czym mi wygodnie i w czym w miare ok wyglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. a internet to ogromne źródło inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię też po prostu obserwować innych ludzi:) Będąc na spacerze, zakupach, w pracy, autobusie, wszędzie można znaleźć kogoś, kto nas zainspiruje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie mam jednego, ustalonego stylu. Lubię i sportowo i elegancko ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre inspiracje nie są złe :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspiracje to świetna rzecz, zawsze znajdzie się coś, co nam się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też śledzę te strony, świetna dawka inspiracji, jeszcze zaglądam na "zszywkę" :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie... Nie ma kobiet przydkich, są tylko zaniedbane lub niezwracające uwagi na swoj wygląd. A tak dużo można zmienić odpowiednią kiecką, czy dobrze dopasowanymi spodniami. C:

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo inspirujący blog :) Tez uważam, że poprzez podglądanie uczymy się własnego stylu, wyrabiamy go, gdyż wyłaniamy to co naprawdę nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis :) Ja też bywam na tych stronkach ;)

    OdpowiedzUsuń