Księżniczki z Disney'a i ich prawdziwa twarz

Cześć Dziewczyny, 

         Zakochałam się w pracach Jirk Väätäinen. Będąc małą dziewczynką byłam zafascynowana bajkami Walta Disney'a. Piękne księżniczki, ich barwne stroje i fascynująca fabuła bajek wciągała mnie w świat swojej magii. Teraz pozostał mi ogromny sentyment do księżniczek Disney'a, a bajka Herkules do dziś jest moim ulubiony filmem animowanym. Chociaż, moje serce na dobre skradła Śpiąca Królewna, która jak dla mnie jest sobowtórem cudownej Grace Kelly!


Zawsze zazdrościłam Esmeraldzie czy Jasmin ich urody! Piękne długie czarne włosy, ciemne oczy i śniada cera – całkowite przeciwieństwo mnie..

         ..ale dobra,  wracam już do tematu i Jirk, która jest twórczynią cudownych portretów postaci z Disney’a. Stworzyła genialną kolekcje obrazów/grafiki, które przestawiają nasze ukochane księżniczki z krainy Walta Disney’a jako prawdziwe kobiety. Jestem zachwycona! Są piękne, często nieprzyzwoicie seksowne, a ich twarz, włosy, oczy  - wyglądają bardzo realistycznie! Patrząc na te portrety mam wrażenie, że one naprawdę istniały ;) Zobaczcie same!





Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://cargocollective.com/jirka, serdecznie Was zachęcam do obejrzenia jej prac – warto! ;)
  
Lina
 

25 komentarzy:

  1. Cudowne są! Zawsze się utożsamiałam z ,,Alicją z krainy czarów":D W końcu moja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, wyglądają naprawdę jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te zdjęcia :) Jeśli chodzi o księżniczki Disneya to polecam projekt Diny Goldstein "Fallen Princesses", gdzie użyła bohaterek bajek do pokazania problemów, z którymi zmagają się współczesne kobiety - super zdjęcia, dające sporo do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudowne etc. Bardzo mi się podobają te obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite! Co ciekawe, najbardziej spodobały mi się te, które w wersji Disneya lubię akurat najmniej, przede wszystkim Megan, Śnieżka i Esmeralda. Aż zamarzyła mi się taka Disney'owska stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te grafiki! :) Najbardziej podoba mi się Królewna Śnieżka - cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post:) Jak każda dziewczynka chciałam być taka jak one:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, takie realistyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. omg niesamowite a jakie realistyczne. dziewczyna ma wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rysunki.. Może kiedyś mi uda się namalować coś tak pięknego ;)

    Założyłam bloga, na ktorym pokazuje moje rysunki. Oczywiście to mój początek rysowania, dlatego moje prace nie są dziełami, zapraszam do komentowania ;) http://kreska7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ojeej niektóre rysunki wyglądają raczej jak portrety prawdziwych dziewczyn ;)
    moją ulubioną bajką zawsze była Pocahontas <3
    a teraz zamiast zmywać naczynia siedzę tu i czytam i przeglądam obrazki i nie mogę się napatrzeć :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta trzecia od dołu (chyba Calineczka) jest łudząco podobna do Amandy Seyfried :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pocahontas jest zdecydowanie naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śpiąca królewna i Bella najbardziej mi się podobają. :) a kto jest pod Bellą? Kopciuszek? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne grafiki :D Jestem pd wrażeniem :D Ja zwykle utożsamiałam się z Pocahontas :D Choć czasem uważam, że również po części sprawdziłaby się Megara :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Księżniczki Disney'a wzbudzały duże zainteresowanie kiedy sama byłam dzieckiem i widzę, że w dalszym ciągu cały czas są na topie i wiele można o nich przeczytać. Bardzo lubię bajki Disney'a, dlatego z ciekawością sprawdzam informacje, które można znaleźć np. na stronie https://steptop.pl/ksiezniczki-disneya-odkryj-imiona-bohaterek/ . To fajna ściąga dla rodziców, jeśli nie znajdą historii niektórych bajek.

    OdpowiedzUsuń