Kiedy nosić obacsy? Porady Manolo Blahnika

Cześć Dziewczyny, 



         Jeżeli śledzicie mojego bloga na bieżąco na pewno słyszałyście już o jednym z moich ulubionych kobiecych poradników. „Jak chodzić na wysokich obcasach” dostałam od siostry na swoje ostatnie naste urodziny. Chociaż, od tej pory minęło już kilka lat, ja nadal często powracam do tej książki. Dlaczego? Autorka – Camila Mortonporusza wszystkie możliwe problemy jakie mogą dotknąć młodą kobietę wkraczająca (oczywiście na obcasach) w dorosłe życie. Książka nie tylko jest wspaniale napisana – autorka ma kąśliwy i ironiczny język, ale przede wszystkim zawiera opinię ekspertów. Po przeczytaniu tej pozycji zdecydowanie każda z nas staje się jeszcze bardzie stylową i elegancką kobietą. Książka godna polecenia, warto ją mieć na półce i iść z nią przez swoje kobiece życie! ;)


       Jak wybrać buty?  Kiedy nosić obcasy? 

     Prawdziwym ekspertem damskich butów jest Manolo Blahnik, o którym już Wam pisałam tutaj (klik). Nie wiem czy pamiętacie, ale ogromną miłośniczka jego szpilek była Carrie z serialu i filmu "Seks w wielkim mieście"?  
     Wklejam Wam skany z książki "Jak chodzić na wysokich obcasach", które myślę, że warto przeczytać. Rada eksperta jest zawsze cenna!  A przy okazji może Was zachęcę do przeczytania całej pozycji - Dziewczyny na prawdę warto! ;)

Wybaczcie nie najlepszą jakość zdjęć - nie wiedziałam, że mój skaner jest taki słaby! :(

        

         Na zakończenie mogę tylko dodać jeden z moich ulubionych cytatów najbardziej stylowej kobiety świata – Carrie Bradshaw 

Charlotte: Mam okropny lęk wysokości.
Carrie: Ja wręcz przeciwnie, widziałaś moje szpilki.
Lina


24 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje posty :D
    Książkę wypatrzyłam już jakiś czas temu i naprawdę nie wiem, czemu jej jeszcze nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale pierwszy raz słyszę i o pierwszej, i o drugiej. Najwyższy czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera, mam tylko cztery pary butów z obcasem, chyba czas na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od baaardzo dugiego czasu chciałam nabyć tę książke :)....

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kaczuszki to chyba najgorsze co wymyślili dla kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być świetna książka - nawiasem mówiąc trafiła do mnie ostatnio taka, która natychmiast skojarzyła mi się z tobą: "Lekcje madame Chic" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na obcasach chodzę tylko od święta ;D a książkę bym przeczytała baaardzo chętnie całą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie czuję się zbyt pewnie na wysokich obcasach, na dodatek prawie każde buty mnie obcierają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skany zdecydowanie zachęciły mnie do przeczytania tej książki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post:) Chyba rozejrzę się za tą książką:) Najczęściej noszę płaskie buty, bo dużo chodzę na piechotę, ale na jesień mam kozaki na grubym obcasie, a od święta zakładam takie naprawdę wysokie, w których nogi wyglądają megaseksownie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię chodzić w obcasach, bo bardzo boli mnie po nich kręgosłup :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chodzić na obcasach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czeka mnie nauka chodzenia na obcasach, w końcu trzeba zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja i obcasy to rzadkość, aczkolwiek uwielbiam Carrie i ksiązka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię chodzić w obcasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę się zaopatrzyć w ten poradnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię obcasów i w nich nie chodzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O boze, ta ksiazkemusi byc genialna! Musze ja miec.
    I obserwuje C:

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę książkę. Owszem, porady w niej są fajne, ale trochę mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe :)

    ja mało chodz na obcasach czy szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tą książkę! :) Muszę ją odkopać, bo kompletnie o niej zapomniałam, a jest świetna.

    OdpowiedzUsuń