W mieszkaniu u Marilyn Monroe


Cześć Dziewczyny,

         Zastanawiałyście się może kiedyś jak wyglądał dom Marilyn Monroe? Jak był urządzony? Aktorka zawodowo zawsze kojarzyła się z seksapilem, jednak prywatnie była zwykłą, ciepłą kobietą, która ceniła sobie wygodę i komfort.

         Zachowało się niewiele zdjęć Pani Monroe w domu. Prawie na każdym czyta książkę. Można zauważyć, że uwielbiała świeże kwiaty, a jej ściany zdobiły liczne fotografie. Mieszkała przytulnie i stylowo.


Nie wiem jak Wy, ale ja kocham oglądać zdjęcia Marilyn Monroe <3

Lina

23 komentarze:

  1. właśnie czytam książkę o Marilyn i jest tam mowa o tym, że lubiła pozować do zdjęć w domu z 'mądrą' książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jej zdjęcia, na każdym wygląda świetnie. Niebywale piękna i delikatna kobieta. :) Masz rację, nigdy nie zastanawiałam się, ani nie miałam okazji zobaczyć wnętrza jej domu. Bardzo fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham Twoje posty, to nawet nie masz pojęcia. Żaden z nich nie był banalny;) Zawsze takie inspirujące ^^ Nie ma to jak Marilyn Monroe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wpisy:)
    Marilyn zawsze mnie bardzo inspirowała, już jako dziecko się nią zachwycałam.. A jej mieszkanko wyglądało na bardzo przytulne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam oglądać zdjęcia Marilyn :)). Dom faktycznie bardzo stylowy :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że MM miała w sobie to COŚ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię oglądać jej zdjęcia ;) Mieszkanie miała rzeczywiście ładne ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. Pamiętam, że jakiś czas temu oglądałam z nią jakiś film ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kobieta :) No i czytała książki... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak Marilyn uwielbiam jak jest przytulnie i wygodnie.. a nie nowocześnie i pusto.

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście, jej mieszkanie było bardzo stylowe. ;) podobają mi się te zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Marilyn... mam jej zdjęcia na ścianie, bardzo mnie inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam jej zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą kobietę :)))
    i przytulne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Monroe <3 Masz świetnego bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. po Monroe widać, że nie trzeba być w rozmiarze xxxxs, żeby być piekną i wyjątkową kobietą :)

    OdpowiedzUsuń