Louboutin'em do ślubu ;)

Cześć Dziewczyny, 

         Ponieważ odpoczywam i regeneruję siły  w Zakopanym i nie mam czasu (ani za dobrego dostępu do Internetu) do pisania długich notek, postanowiłam się z Wami podzielić jednym z moich ślubnych marzeń ;)) 

         Jak wiecie, od maja jestem szczęśliwą Panią Narzeczoną i każdą chwilę, ze szczęśliwym Panem Narzeczonym, spędzamy na planowaniu tego wielkiego dnia. Chociaż, do ślubu i wesela mamy jeszcze dwa lata, dokładnie obydwoje wiemy o czym marzymy i czego chcemy.

Moim wieloletnim marzeniem jest pójść do ołtarza...
w butach Christiana Louboutina <3
Dlaczego? Same zobaczcie ;)



Całuję,
Lina

23 komentarze:

  1. ajć też bym w takich bucikach występować w tak pięknym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, cudne marzenie, które mam nadzieje, że Ci się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w realizacji marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zyczę Ci, żeby marzenie się spełniło :) buty piękne. a ślub to naprawdę najpiękniejszy dzień w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się! Piękne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby Twoje marzenie się spełniło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, niech sie spełni marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzenie jak najbardziej uzasadnione :) oby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te z prawej u samej góry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale Ci się nie dziwię, że chcesz iść w takich butach, są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wiele dziewczyn o tym marzy :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne, ale boję się, że nie potrafiłabym w nich chodzić. Życzę Ci spełnienia tego małego marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze buty są piękne! Tylko te obcasy, których nie znoszę... Czuję się w takich za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze! chyba mam nowe marzenie! :) piękne buty! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wypoczynku ;*
    oj też mi się marzą, ale pewnie to nierealne ;D
    choć kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  16. te 2 pierwsze pary są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzalam calego bloga i moge powiedziec jedno -99% postow jakby prosto wyjetych z mojej glowy!!:-) nawet wymarzona sypialnia taka sama:-) a co do prostu powyzej - odradzam buty Louboutina na slub, bo sa niewygodne ( sam kiedys powiedzial, ze dla niego nie liczy sie wygoda) - chyba, ze pozniej zmienisz na inne:-) z butow z wyzszej polki polecam Jimmy Choo - w tych przetanczysz cala noc:-)

    OdpowiedzUsuń