Moje zakupy w TkMaxx'ie

Cześć Dziewczyny, 

         Wczoraj zaliczyłam swoje pierwsze zakupy w TkMaxxie. Niezbyt często tam zaglądam, niestety - jest mi on bardzo nie po drodze. Jednak, tym razem, miałam konkretny cel zakupów: okulary przeciwsłoneczne i małą zgrabną torebkę do codziennego użytku.


         Miałam ogromny problem z wyborem okularów - w TkMaxx’ie jest kilkadziesiąt par różnych marek i różnych fasonów. Nie wiedziałam na jaki model się zdecydować, więc wybrałam klasyczne czarne z firmy Moschino. Doszłam do wniosku, że będą zawsze modne, a nie planuje kupować okularów co sezon. ;)

         Kosztowały 129 zł, poprzednia cena wynosiła 815 zł (jeżeli to prawda, to dziwnie nosi się na nosie prawie tysiąc złoty!).
Okulary posiadają po obu stronach kokardki, są bardzo wygodne i stylowe ;)


         Szukając torebki miała jeden konkretny cel – żeby idealnie spisywała się do codziennych wyjść, częściej sportowych niż eleganckich. Zdecydowałam się na nią głównie dlatego, że jest bardzo porządnie wykonana. Każdy detal jest solidny wykończony - od poszewki po pasek. Wysoka jakość torebki za 99 zł. Niestety, nie miała dołączonej ceny poprzedniej. 

        Jednak, jak to ja ,przegrzebałam internet i znalazła cenę tego modelu od Steve Madden – 68$.
Więc chyba coś zaoszczędziłam? ;)





A Wy lubicie robić zakupy w TkMaxxie? ;)
Lina

32 komentarze:

  1. Kiedys bywalam tam czesciej, ale takie przeszukwiania sklepu zajmuja za duzo czasu :( U nas sklep jest dosc duzy, lubie dzial z artykulami domowymi :) okularki sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha jaki zabawny zbieg okoliczności :)) Również kupiłam okulary.. :) U mnie dzisiaj cały post poświęcony zakupom w TK MAXX :))))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy, sama bym takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne łupy, sama często tam zaglądam w wolnym czasie. Zazdroszczę okularów (;

    OdpowiedzUsuń
  5. 815 zł? Matko haha :D Ale dobrze, że przecenili, są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh cudowne nowości kochana ;)! :*
    mi się marzy pasek moschino, nie było może jakiś w TkMaxxie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, organizuję konkurs na moim blogu i mam specjalną nagrodę dla osób z moich top 30 komentujących, a jest to zestaw lakierów OPI. Znajdujesz się na tej liście i jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszam do linku z konkursem
    http://gosika90.blogspot.com/2013/07/ogaszam-konkurs-na-moim-blogu-1407.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w tym sklepie. Ale okazje :D Właśnie podobnej torebki szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy! u mnie skromniej co prawda, ale to wynika z oszczędzania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne okulary, a do tego ta słodka kokardka! Taką torebkę też chętnie bym nabyła :)
    W którym TK Maxxie robiłaś zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy. Uwielbiam wyszukiwać perełki w TkMaxxie. Można trafić na świetne ubrania i dodatki za ułamek ceny. Twoje okulary wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wyprzedaże ehhh :) ! Nie ma to jak zaplacić kilka stówek mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami można tam wyłowić fajne cudeńka :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie podobne okularki mam zamiar kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na sklepach i zakupach się nie znam, ale torebka ładna, muszę przyznać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne okularki :) ja nie cierpię tkmaxx'a :P

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, ta torebka jest świetna! ale za okulary nie dałabym chyba tyle co Ty na promocji, a co dopiero prawie tysiaczka :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :) Ja nigdy nie mam cierpliwości do szukania rzeczy w TKmax, ale widzę, że jednak warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No okulary sporo kosztowały przed zniżką :P. Śliczne są i pewnie masz satysfakcję, że je upolowałaś - też bym miała :D.
    Torebka też jest śliczna :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  20. ajajaj kokardki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety ale mam troszkę drogi do TK MAxx :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ekstra zakupy, a torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nigdy mi nie po drodze do tego sklepu, a szkoda, bo chętnie bym zajrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku cudowne te okulary, te kokardki są boskie, szkoda, że już kupiłam inny model bo chętnie bym takie przygarnęła:] a były takie torebki w kolorze czarnym?

    OdpowiedzUsuń
  25. super zakupy, nigdy jeszcze tam nie bylam, ale jak zawitam do warszawki to postaram się wpaść, fajne rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również jak to każda kobieta, wręcz uwielbiam robić zakupy odzieżowe i bardzo chętnie robię to poprzez internet. Jak czytałam w https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu to przy otwieraniu własnego sklepu internetowego, należy pamiętać kilku zasadniczych kwestiach.

    OdpowiedzUsuń