Motywy na lato: japońskie, tropikalne i azteckie

Cześć Dziewczyny,

         Tegoroczne lato jest pod znakiem trzech motywów: japońskiego, azteckiego i tropikalnego. Super by było, aby wszystkie trzy wzory gościły w naszej szafie, ale każdy ma inny gust i upodobania. Poza tym, chęci mamy ogromne do co sezonowej zmiany garderoby, niestety musimy szanować nie tylko swoje pieniądze, ale również  środowisko. ;)

         Z racji tego zamiast kupować wszystkie rzeczy po trzy sztuki, warto zastanowić się który motyw bardziej pasuje do nas, naszej osobowości i stylu.

          Mnie osobiście, nigdy nie ciągnęło do wzorów rodem z kraju wiśni .Nie chętnie zakładam bluzki ze stójkami oraz kimona. Pomimo iż, widok różowych kwiatów jest dla mnie bardzo poruszający, to niestety fasonom mówię zdecydowane: NIE!



         O tropikach marzę, jednak na co dzień przy polskich warunkach mogą popędzać moja głęboko zakorzenioną melancholię i wywoływać pogodową depresję (oczywiście mowa o tych chłodnych dniach polskiego lata, kiedy zamiast słońca mamy deszcz, a zamiast zwiewnych bluzek - ubieramy swetry). Oprócz tego, mój mało wesoły i optymistyczny charakter po prostu nie pasuje do tego typu motywu :)

          A tak na marginesie, papugi najbardziej kocham na wolności - nie uwięzione - ani w klatce, ani na materiale w spódniczce czy bluzce ;) 


          Dlatego, moim numerem jeden w tym sezonie są wzory azteckie, które kompletnie skradły mi serce! Uwielbiam mozaiki, geometryczne wzory i zygzaki!  Cudowne trójkąty, romby, koła i trapezy wprowadzają w moim życiu (szafie)  harmonię i spokój.
          Na razie, moja garderoba nie zamieniła się w jedną wielką mozaikę. Kupiłam jednie cudowne kolczyki z trójkątami i spódniczkę.
          W Avanti przeczytałam, że Aztekowie głęboko wierzyli w celebrację życia i natury – to powinno nas inspirować ;) 


Który motyw jest w tym sezonie Waszym numerem jeden? 
Japonia z kwitnąca wiśnia, czy tropikalna Dżungla wraz ze stylem Hawajskim? ;)
 A może uwielbiacie tak jak ja, uwielbiacie geometrie Azteków? ;)

Lina

21 komentarzy:

  1. Ja to jestem jakaś dziwna.. czasem mi trochę zajmuje zanim się do czegoś przekonam... ale żaden z tych motywów mi się nie podoba... do tego pewnie zaraz 3/4 Polski będzie wyglądać podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. wzory azteckie są fantastyczne, ale podobają mi się tylko na kimś na sobie już gorzej.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie za bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem pragmatyczna, więc wybieram stroje uniwersalne, które posłużą dłużej niż jeden sezon - a więc nie szaleję z motywami , które za rok będą być może passe

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na nie chęć, ale jak zobaczyłam, że pół miasta tak się ubiera to zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że z tych trzech mnie również te azteckie wzory przypadły do gustu. ;) reszta to dla mnie również lekka przesada. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też wzory azteckie są numerem jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też japońskie fasony jakoś nie przekonują, te czarne obramowania, brrr :c
    A że azteckie wzory bardziej pasują mi na zimowych swetrach i czapkach, jestem za motywem tropikalnym ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie tropiki na lato najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny printowy mix :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra zakupiła sobie krótkie spodenki w czarno-biały, aztecki wzór i przyznam szczerze, że bardzo jej ich zazdroszczę. ;)
    Ogólnie też postawiłabym właśnie na azteckie wzory, bo te kwiatowe japońskie są chyba jakoś nie dla mnie. Źle bym się w nich czuła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się to podoba. *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywy kwiatowe to zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie motyw japoński najbardziej przypada do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój oczywiście, że tropiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. azteckie wzory są fajne, ale osobiście poszukuje idealnych spodni w palmy :D świetny blog! chyba zarwę nockę wertując wszystkie posty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kwiaty na ubraniach, ale azteckie wzory też są niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się bluzeczki al' kimono

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam azteckie wzory :) ! Mam przynajmniej 3 sukienki w takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Azteckie najlepsze z tych wszystkich. Podobają mi się też motywy tropikalne, ale to zależy od fasonu. Raz jestem na tak, raz na nie :)

    OdpowiedzUsuń