Stylowe Kobiety - Serena Van Der Woodesn (4)

Cześć Dziewczyny, 

         Dzisiaj post z cyklu stylowe kobiety. O tej postaci filmowej planowałam napisać już dawno, bo bez wątpienia jest inspiracją dla wielu młodych kobiet. Jej styl, z każdym odcinkiem, był coraz bardziej wyrazisty i kobiecy. Gdybym go miała opisać w trzech prostych słowach, to na pewno użyłabym słowa  ELEGANCKI. Z racji tego, iż niejednokrotnie jej stylizacje były bardzo barwne i odważne, użyłabym również słowa EKSTRAWAGANCKI, ale przede wszystkim, ta bohaterka, kojarzy mi się z eksponowaniem swoich wdzięków, kobiecości więc był SEKSOWNY. Wiecie o kim mowa? ;))


         Serena Van Der Woodsen!  Gwiazda serialu „Plotkara” – Blake Lively – do dziś, pomimo iż serial nie jest już kręcony, budzi ogromne zainteresowanie wśród miłośniczek mody. Dlaczego? Nad wizerunkiem głównych bohaterów czuwali najlepsi styliści, a głównym celem producentów „Plotkary” było stworzenie takich osobowości, aby zachwycały swoimi stylizacjami. „Plotkara” miała powtórzyć sukces serialu „Sex w wielkim mieście”. I zdecydowanie im się udało.


         Serial „Plotkara” w internecie jest różnie oceniany. Zarzuca się mu słaby scenariusz, szczególnie w ostatnich sezonach. Ja osobiście widziałam wszystkie odcinki, intrygi w serialu przerastały ludzkie wyobrażenie, ale mi to nie przeszkadzało. Stylizacje Sereny i Blair rekompensowały mi czas poświęcony oglądaniu. Po godzinnym spotkaniu z bohaterami Plotkary, zawsze otwierałam szafę i czułam się bardzo zainspirowania do tworzenia nowszych, odważniejszych stylizacji.



         Udanych i wyjątkowych stylizacji Sereny było wiele. Wybrałam kilka swoich ulubionych. W pierwszym zestawianiu prezentuje Serene w sukienkach. Długa biało-czarna suknia jest moim największym marzeniem, a dodatki w kolorze turkusu genialnie urozmaicają stylizacje. Jednak najbardziej inspirujące był dla mnie outfity Sereny w których do obcisłych sukienek zakładała żakiety. Szczególnie przydatny trik w chłodniejsze dni – możemy wykorzystać letnią sukienkę, bo przecież ciepłych dni w kraju mamy bardzo mało ;) Poza tym uzyskiwała efekt eleganckiej stylizacji z lekko luźnym akcentem.


         W drugim zestawieniu zamieściłam stylizacje Sereny bardziej „codzienne” (główna bohaterka uwielbiała zawsze wyglądać elegancko). Podziwiałam w jej stylu to, że często decydowała się na szpilki (ja zdecydowanie za rzadko je zakładam, a przecież są takie kobiece!). Swoje stylizacje ożywiała dzięki ekstrawaganckim dodatkom. Jak widać poniżej, Serena nie bała się łączyć ze sobą odważnych kolorów i tkanin. I nie zależnie gdzie bohaterka serialu się wybierała: do szkoły, pracy czy na zakupy - zawsze wyglądała stylowo! 




Jeżeli jeszcze nie oglądałyście serialu „Plotkara”,
zachęcam – warto choćby dla mody,
Całuje,
Lina

26 komentarzy:

  1. no i teraz mi przykro, że się skończył:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, kreacje w serialu były nieziemskie, przyjemnie się na nie patrzyło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, emanujący kobiecością blog! Jak się cieszę, że tu trafiłam! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny przepis na damę, wpisuję do zeszytu z inspiracjami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje <3

    Dziękujemy za odwiedziny buziaki

    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ją <3 i strasznie żałuję, że nie będzie już nowych odcinków :(
    Pamiętam tą białą sukienkę, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie serial pod względem modowym warty obejrzenia :)
    Szczególnie podobały mi się wieczorowe kreacje Sereny.

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie ogladam po raz kolejny wszystkie sezony od nowa:D Serena swietnie sie ubiera, ale i tak wole Blair:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, oglądałam choć nie wszystkie sezony :) Serena zawsze robiła wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mnie inspirowały w serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam tego ;) Ale widzę, że stylizację są świetne. Choć nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. szpinak to mega pyszna potrawa :)

    na tych zdjęciach czuć lato ... szkoda że u nas tak zimno ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ją, jest moją zdecydowaną faworytką co do ubioru w gossip girl:) żałuję, że już się skończył.. Pozdrawiam

    Bardzo ciekawy blog, follow?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile to już razy oglądałam wszystkie sezony ? hmmm sama juz nie pamiętam :)
    S jest super , ale zawsze wolałam B :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jej styl <3
    Szkoda, że serial już się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie oglądałam :) Ale widzę, że inspiracji faktycznie nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tą aktorkę i serial ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ,,Plotkarę"! Serial 2 razy widziałam ^^ smutno, że już nie leci, tak się zżyłam z bohaterami.. A Blake jest niesamowita, ale na takich figurze praktycznie wszytko dobrze wygląda. Zawsze byłam oszołomiona jej kreacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubiłam 'Plotkare' czy to czytać czy oglądać , szkoda , że już nie ma tego serialu . Zawsze oglądając podziwiałam Nowy Jork i outfity dziewczyn szczególnie Sereny i Blair ;)

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biała "greczynka" jest cudowna! Sama chętnie bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obejrzałam kilka pierwszych odcinków "plotkary", ale nie wciągnął mnie ten serial;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa, ja uwielbiam plotkare! nie wiesz może czy będzie więcej odcinków?
    a co do Seleny-nie przepadam za jej stylem :( nie mój typ. za to Blair... mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Plotkarę!! Głównie oglądałam ją właśnie dla nieziemskich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam serialu, nie znam tej pani, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a macie może zdjęcie sukni ślubnej sereny ?

    OdpowiedzUsuń