Prawdziwe piękno z Dove
Cześć Dziewczyny,
Czy Monroe kiedykolwiek myślała o przedłużeniu włosów? Albo zrezygnowałaby z noszenia strojów kąpielowych tylko dlatego, że na udach występował u niej cellulit? Czy Audrey przestałaby się szczerze uśmiechać tylko dlatego, że jej zgryz nie był idealny? Oczywiście, że nie! One doskonale rozumiały co oznacza zdanie: „Być pięknym”. Wiedziały, że każdy jest wyjątkowy i ma swój niepowtarzalny urok.
O
kampanii reklamowej Dove jest głośno od samego jej powstania w 2006 roku. Pod
hasłem - „Prawdziwe piękno” – kryje się cel nie tylko marketingowy,
ale także społeczny. Spoty reklamowe, bilbordy mają zachęcić kobiety do
pokochania siebie i odkrycia w sobie prawdziwego piękna. Każda z nas ma już dość
oglądania wychudzonych, idealnych kobiet w szklanym pudełku czy wyretuszowanych
maksymalnie okładek czasopism.
Przepis na dzisiejszy ideał kobiety:
rozmiar 34 + długie nogi + pokaźny biust + włosy
za łopatki + idealny uśmiech × maksymalnie gładka cera ÷ operacje plastyczne
![]() |
Które Panie chętniej oglądałybyście w telewizji? ;) |
Jednak,
kampania reklamowa Dove, mówi tym stereotypom NIE! I ja - pomimo, iż zdaję sobie
sprawę, że to trafny chwyt marketingowy, który przyniósł kolosalne zyski firmie
- ją popieram. Bo nawet jeżeli, marketingowcy nie kierowali się przy tym naszym
dobrem, to przerwali ciszę i milczenie w tej sprawie. Od wielu lat
gazety, telewizja faszerują nas „idealnymi kobietami”, których nie jesteśmy w stanie
spotkać na ulicy. Bo one nie istnieją. Są
naszą urodową utopią.
![]() |
Dove przeprowadziło eksperyment z kobietami. Portret tej samej Pani, po lewej - jej wyobrażenie o swoim wyglądzie, po prawej - to jak ją inni widzą. Jest różnica, prawda? |
Czy Monroe kiedykolwiek myślała o przedłużeniu włosów? Albo zrezygnowałaby z noszenia strojów kąpielowych tylko dlatego, że na udach występował u niej cellulit? Czy Audrey przestałaby się szczerze uśmiechać tylko dlatego, że jej zgryz nie był idealny? Oczywiście, że nie! One doskonale rozumiały co oznacza zdanie: „Być pięknym”. Wiedziały, że każdy jest wyjątkowy i ma swój niepowtarzalny urok.
… i ich przepisem
na piękno - które powinno być również naszym – kobiet z XXI wieku - był
prosty wzór:
uśmiech + pewność siebie + ( styl × klasa ) + seksapil
= SEKSBOMBA!!!!!!!!!
Lina
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńStrasznie trudne, tak po prostu zaakceptować samą siebie.
OdpowiedzUsuńjeden z lepszych postów, super :)
OdpowiedzUsuńBrawo!
OdpowiedzUsuńIdeały nie istnieją, co najwyżej są wytworami chirurgów i stylistów. Każdy jest idealny na swój własny, niepowtarzalny sposób. Niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę ♥
Dove - reklamy świetne, z kosmetykami już gorzej ;) Ta reklama ze szkicami wręcz mnie wzruszyła może dlatego, że sama mam kompleksy i zdałam sobie sprawę jak bez sensu to jest.
OdpowiedzUsuńKampania bardzo mi się spodobała , i tak jak mówisz , że nawet jeśli to chwyt marketingowy to i tak gratulacje za sam pomysł i realizację .
OdpowiedzUsuńA jeśli chodzi o te 'patyki' z Victori's secret to mnie już strasznie irytują .. Kompleksy mają wszyscy ( nawet ją chociaż jestem jeszcze bardzo młoda;p) ale to przez to gapienie sie w te wychudzone lale i wyretuszowane do granic możliwości , świetny post , pozdrawiam ;)
Kampania Dove jest świetna, ale nie przepadam za ich kosmetykami.
OdpowiedzUsuńTa kampania bardzo mi się podoba i już wcześniej zwróciłam na nią uwagę. A dove lubię, często używam ich kosmetyków;)
OdpowiedzUsuńLubię to. Niestety w dobie wszechobecnego seksu wszystkim się wydaje, że dziewczyny które są HOT to chude dziewczyny. Smutne ale niestety. Ja należę zdecydowanie do tej grupy z pełnymi kształtami i dobrze mi z tym. Chociaż brzucha mogłabym mieć nieco mniej :)
OdpowiedzUsuńUwielbiam kampanie Dove, ta z tymi rysunkami okiem swoim i kogoś była niesamowita, zresztą jak cała reszta. :) Szkoda, że tak mało firm podchodzi w ten sposób do kobiecego piękna, i wpędzają nas w głupie kompleksy :(
OdpowiedzUsuńKampania Dove jest naprawdę super, ale nie ukrywajmy. Ciężko jest stanąć tak przed lustrem widząc wszystkie swoje kompleksy i powiedzieć - jestem piękna. Jasne, można nad tym pracować, starać się, ale nie ukrywajmy... To wymaga dużo pracy i czasu, a nie każdy tak potrafi, chce czy ma siłę.
OdpowiedzUsuńPodejście firmy Dove bardzo mi się podoba :)
OdpowiedzUsuńzgadzam sie ze wszystkim co napisalas:) warto poruszac takie tematy:)
OdpowiedzUsuńKampania Dove jest moją ulubioną, dobrze, że nie promują wieszaków ;)
OdpowiedzUsuńPewność siebie przede wszystkim (szkoda, że tylko mi jej brak...), ale zgadzam się z Tobą w pełni. Zresztą piękno nie tkwi tylko w wyglądzie. Pozdrawiam! ;)
OdpowiedzUsuńZgadzam się zupełnie, szkoda, że w dzisiejszych czasach jest lansowany określony wizerunek kobiety.. Przecież każda z nas jest inna, każda jest piękna nieważne ile ważymy czy jaki mamy biust czy włosy:) Kampania Dove bardzo mi się podoba:)
OdpowiedzUsuńCiekawy post..
OdpowiedzUsuńBuziaki
A ja i tak bym chciała wyglądać jak Aniołek :)
OdpowiedzUsuńChciałabym mieć więcej pewności siebie..
OdpowiedzUsuńBardzo fajny post, pokazujący prawdziwe kobiece piękno. Bez Photoshopa :)
OdpowiedzUsuńDokladnie! :)
OdpowiedzUsuńZgadzam się kapania świetna i bardzo prawdziwa... Oczywiście każdy chciałby być "idelany" ale nie da się tak.... lepiej być szczęśliwym we własnej skórze i własnym ciele niż marnować czas i życie na komplexy ...
OdpowiedzUsuńKażda z nas jest piękna, tylko nie każda zdaje sobie z tego sprawe ;)
OdpowiedzUsuńuwielbiam ten post ! uwielbiam tez dove bo bardzo mi się podobają ich reklamy o naturalnym pięknie. przeciez nie ważne jaki rozmiar sie nosi ważne żeby sie sobie podobac no i żeby nie przesadzać w żadna stronę.
OdpowiedzUsuń:)
podpisuję się pod Twoimi słowami wszystkimi łapkami; klątwa photoshopa ;/
OdpowiedzUsuńŚwietny post, osobiście jestem wielką fanką kampanii Dove :)
OdpowiedzUsuńSzczera prawda :) Bardzo fajny post :)
OdpowiedzUsuńwidziałam kampanię Dove...rewelacja, no i...niestety tak siebie widzimy, kobity;p
OdpowiedzUsuńŚwietny post :D
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie
http://netdarkside.blogspot.com/
reklama z Dove to najpiękniejsza reklama jaką widziałam :)
OdpowiedzUsuńKluczem do sukcesu kampanii jest mądra strategia, która przynosi realne korzyści, takie jak wzrost przychodów z turystyki, rozwój gospodarczy i tworzenie nowych miejsc pracy. Wykorzystaj potencjał współpracy z influencerami, efektywnych spotów reklamowych, atrakcyjnych wydarzeń i city placement, aby zbudować pozytywny wizerunek swojego miasta i przyciągnąć uwagę potencjalnych odwiedzających i inwestorów! Marketing miejsc!
OdpowiedzUsuń