Weekend w Warszawie ! ;)

Cześć Dziewczyny, 

         Koncert Beyonce zbliża się wielki krokami. Do Warszawy wyjeżdżam już w piątek rano więc aktualnie cały swój czas poświęcam przygotowaniu na weekend majowo-warszawski ;) Nie często mam okazje bywać w Warszawie, a do tego, nie często mam przyjemność urzędować w hotelach pięciogwiazdkowych.


         Już drugi raz w życiu portal ebkooing umożliwia mi podczas podróżowania, spanie w luksusie za przyjemną i rozsądną sumę. Hotel Marriott był w bardzo atrakcyjnej cenie, nie mogłam przegapić okazji. Jestem bardzo ciekawa jakie zrobi na mnie wrażenie ;) 

         Póki co, powoli się pakuje. A nie jest to proste – pogoda może być przeróżna. Biorąc pod uwagę polskie realia – muszę zabrać ze sobą wszystko- za równo kurtkę przeciwdeszczową, polar jak i lżejsze rzeczy typu sukienki czy t-shirty;)

***

         Oprócz tego, chciałam się z wami podzielić pewnym obrazkiem, który znałam na jednym z portali. Myślę, że weekend, z taką deszczową pogodą, będzie idealnym czasem na przypomnienie sobie wspaniałego musicalu z Audrey – „Zabawna buzia”.

źródło


Think Pink!
Lina

28 komentarzy:

  1. No więc miłej zabawy ! bedzie na pewno wspaniale :)
    Ja mam w lipcu dwa koncerty w Wiedniu , Rihana i Robie Wiliams , też już nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, zazdroszczę! :) Baw się dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baw się dobrze i koniecznie napisz jak było :)
    zapraszam na konkursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super perspektywa na weekend :) baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, każdy ma inny gust:) Na cieńszych łańcuszkach też są, ale ja cienkie srebro wolę w wersji klasycznej eleganckiej z Apartu, a w takiej sztucznej biżuterii stawiam na wyrazistość i im bardziej masywne tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wypad zazdroszczę :) Czekam na relacje i wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno niedługo przyjdą, a noszą się super także jest na co czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beyonce.. o ja,, zazdroszczę:) miłego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci zazdreoszczę tego koncertu ojej :) Pozdrawiam CIę i zapraszam do siebie na moje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę, jeeejku! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dawno za granica, teraz Warszawa, zyc nie umierac:D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koncert Beyonce! Chyba nie ma słów, które określiłyby to, jak bardzo Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej imprezy. Pewnie Beyonce da niezły show.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no! Marriott, powiadasz? ;->

    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdrooooooooooooooooooooooszczę,
    pozdrów Ją ode mnie / od nas :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zycze bezpiecznej podrózy i udanego koncertu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mieszkam w Warszawie :) Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana lepiej spakuj kurtkę bo pogoda się zapowiada "bajeczna" :P

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę..

    Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się podobalo w hotelu Mariott? Obecnie w Wawie jest dużo znacznie lepszych hoteli, ale ze wzlędu na lokalizację, a także historycznie uchodzi za hotel wysokiego standardu.
    Ja B.K. nie lubię i na jej koncert się nie wybrałam, choć mieszkam w Warszawie i byłoby mi znacznie łatwiej. Mam nadzieję, że zabawa się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany, ale zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! dodawaj relację szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i jak koncert ? zaciekawiłaś mnie !

    OdpowiedzUsuń