Transparent Accessories 2013

Cześć Dziewczyny, 

         Ostatnio, przeglądając w internecie modne dodatki na wiosnę i lato 2013, zastanowił mnie fenomen trendu na przeźroczyste akcesoria. Czy faktycznie jest taki wyjątkowy i użyteczny? ;)


          Moda na „prześwitujące” dodatki rozpoczęła się już w roku 2012, jednak swoje apogeum uzyskała dopiero w tym roku. Mam mieszane odczucia co do niej. W modzie jak i w życiu, nie jestem ani zbyt odważną osobą, ani zbyt otwartą na nowe rzeczy. Jednak czasami trzeba iść do przodu i podążać w rytmie za modą ;)

          Podobają mi się propozycję torebek Louisa Vuitton, Micheal Korsa czy Prady oraz przeźroczyste wstawki w butach Christiana Louboutina. Mojego serca kompletnie nie skradły torebki o intensywnych kolorach - moim zdaniem prezentują się tandetnie

         Pomimo, moich mieszanych odczuć co do przeźroczystego szału, muszę przyznać, że w klasycznej i spokojniej stylizacji mogą nas doskonale ożywić i dodać naszemu wizerunkowi oryginalności. Mają swój niepowtarzalny urok ;)




        Jednak musimy pamiętać, że bądź co bądź to plastik – a w dużej dawce zawsze wygląda tandetnie.

A jakie wy macie nastawienie do przeźroczystych akcesoriów? ;) Skradły wasze serca?


P.S. Pisząc tę notkę już prawie się skusiłam na zakup małej przeźroczystej torebki przecież, jak pięknie by było nie szukać kluczy czy komórki z rozpaczą i z nadzieją, że jej nie zgubiłyśmy? Jest tylko jeden minus – porządek jest obowiązkowy!! 


Lina


20 komentarzy:

  1. Sama bym nie nosiła takiej torebki, nie chcę, żeby wszyscy widzieli, co mam w środku ;)
    Ale widziałam kiedyś taką przezroczystą czarną torebkę bodajże Prady u Jessiki Mercedes z kosmetyczką w środku i wyglądała świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakos nie moge sie przekonac do tych plastikowych torebek..za duzo dziwnych rzeczy chyba nosze w torebkach haha ;D

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie także ten przezroczysty trend w ogóle nie przekonuje...
    Jakoś wręcz... hmm...
    no po prostu - nieee

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio to do mnie przemawia, a torebki to już w ogóle :) Złodziej wie gdzie portfelik, klucze i komórka na pierwszy rzut oka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się to bardzo nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi bardzo podoba się ten trend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mam mieszane uczucia, co do przezroczystych rzeczy. Buty całkiem mi się nie podobają, ale torebki nawet mnie intrygują. Kto wiem, może jednak się skuszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przezroczyste wstawki w butach są obłędne! :D a niektóre torebki mogłabym nawet włączyć do swojej garderoby

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne zdanie do ciebie, w dobrej stylizacji wygląda świetnie, jednak trzeba naprawdę umieć wszystko umiejętnie stonować.

    Ivania Carpio okazuje jak zrobić to sama: http://love-aesthetics.blogspot.com/2013/05/diy-clear-bag-with-copper-handles.html
    U niej to wygląda moim zdaniem wygląda bardzo dobrze.

    ~Rose
    thorns-of-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za linka, całkiem ciekawa propozycja ;))

      Usuń
  11. mi bardzo podobaja sie balerinki z takim akcentem:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy wyglądają bardzo fajnie i (jeżeli sa dobrze wykonane) też stylowo, ale co do ich użyteczności... Mam taką torebkę i gdy cokolwiek do niej włożę traci na uroku. Chodzenie w butach z pcv tez nie należy do najprzyjemniejszych, więc chociaż ładne to niepraktyczne.

    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie szczerze powiedziawszy w ogóle nie urzekają. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest w nich coś urzekającego :) Zwłaszcza ta druga torebka wpadła mi w oko i LV :) Torebeczki urocze, fajne urozmaicenie stylizacji, ale mało praktyczne, intymnych rzeczy do nich się nie włoży heh Mimo wszystko skusiłabym się na taką :D Buciki też ciekawe, ale coś czuję, że ja bym w nich daleko nie zaszła. Mam jedne takie i muszę je wystawić na sprzedaż, nogi mi w nich puchną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się takie przezroczyste torebki, jako dodatek, gadżet :) Kiedyś długo zastanawiałam się nad kopertówką i żałuję, że wtedy jej nie wzięłam, bo teraz już nie są tak modne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebki super, mogłabym mieć i to kilka :)
    Ale takie buty nie są wygodne, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie kompletnie nie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
  18. marzy mi się taka torebkaa , bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki fajne, ale torebki kompletnie nie dla mnie, bo ja zawsze mam w niej bardzo dużo rzeczy, no i mały bałaganik. Z resztą wydaje mi się, że taka torebka to dobry sposób na kuszenie kieszonkowców :/

    OdpowiedzUsuń